20.Bölüm 💜

1.7K 120 22
                                    

İyi okumalar 💜

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Eve gelince Onur hemen odasına çıkmıştı Oğuz'la beraber. Hidayet ve Deniz de onlara yardım etmek için birlikte çıktılar. Onur kısa bir duştan sonra yatağına geçti. Kendisini daha iyi hissediyordu. Duş iyi gelmişti.

"Biz gidelim. Sen de dinlen biraz." dedi Oğuz ve diğer gençler kapıya yöneldi. Onur, Oğuz'un onunla uyumasını istiyordu. Gitmesini istemiyordu.

"Şey..." dedi ve gençler ona döndüler. "Sen yanımda kalsan daha iyi olurum aslında." dedi sevgilisine. Oğuz gülümsedi içten bir şekilde. O da gitmek istemiyordu ama rahatsızlık vermekten korkuyordu. Bu yüzden dememişti. Ama bunu bizzat Onur'un dile getirmesi mutlu etmişti. Deniz, Oğuz'u Onur'un yanına yatırdı. Üstlerini de örttü. Deniz, anne edasıyla bunları yaparken, Hidayet gözlerini ondan çekemiyor, bütün hareketlerini dikkatle inceliyordu. Deniz üstlerini de örttükten sonra odadan çıkmak üzere hareketlenince Hidayet'le göz göze geldi. Hidayet yakalanmanın verdiği utançla hemen kaçırdı gözlerini. Deniz gülümsedi ve Oğuz'la Onur'a döndü.

"Eğer bir şeye ihtiyacınız olursa haber verin. Bir süre daha burdayım." dedi.

"Çok sağol Deniz. Teşekkürler." dedi Oğuz ve Deniz'le Hidayet odadan birlikte çıktılar. Hidayet ve Deniz birlikte aşağıya inerlerken, merdivende Hande Hanımla karşılaştılar.

"Nereye böyle?" diye sordu gözlerini gençlerin üstünde gezdirirken. İlk cevap veren Hidayet oldu.

"Ben eve gidecektim de." dedi elini ensesine atarken. Her utandığında istemsizce yapıyordu bu hareketi.

"İstersen ben bırakayım seni." dedi Deniz kendinden beklemediği bir şekilde. Hidayet'in kalbi hızlanırken, Hande Hanım lafa girdi.

"Aa hiçbiriniz bir yere gitmiyorsunuz. Size oda hazırladım bile. Yardımcımız izinli bugün. Kağan da daha küçük. Bana yardımcı olmalısınız. Onur yaralı, Oğuz'la ilgilenemez. O yüzden sizden burda kalmanızı rica ediyorum." dedi ve merdivenlerden yukarı çıkmaya devam etti. İki genç merdivende, arkalarını dönüp Hande Hanım'ın arkasından baka kaldılar. Hande Hanım merdivende durup arkasını döndü ve gençlere seslendi. "Gelin de odanızı göstereyim." dedi ve son basamağı da çıkıp, odaların bulunduğu kata gelince, gençlerin gelmesini bekledi. Onur'un yanındaki odanın kapısını açtı ve içeri girdi. Peşinden de Hidayet ve Deniz girdi. Oda epey büyüktü. Burası misafir yatak odasıydı. Yatağın üstünde iki çift gecelik takımı vardı. Hande Hanım yatağa ilerledi. "Bunları sizin için koydum buraya. Deniz, bu senin için." dedi mavi takımı gösterirken. Diğer takımı işaret ederek konuştu tekrar. "Bu da senin. Sen oldukça yapılısın. O yüzden sana eşimin gecelik takımını getirdim." dedi Hidayet'e ve gençlerin şaşkın bakışları arasında devam etti. "Şurası banyo. Duş almak istersiniz belki. Şu dolabın çekmecesinde de çamaşırlar mevcut. Havlular da banyodaki dolapta. Bir şeye ihtiyacınız olursa bana seslenebilirsiniz. Iyi geceler." dedi ve gençlerin bir şey demelerini beklemeden çıktı odadan.

Oldukça büyük bir yatak odası ve büyük bir yatak. Şimdi bu yatakta beraber mi yatacaklardı? İki genç birbirlerine utangaç bakışlar atarak ayakta kala kalmışlardı.

Eveeeet ikinci ship için de adım attık hayırlı olsun 😄

Yorumlarınızı bekliyorum ⭐

Sizleri seviyorum 🌈

SEV YETER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin