15.Bölüm 💜

1.9K 134 43
                                    

İyi okumalar 💜

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

İki genç birbirlerine yaptıkları itiraftan sonra hem hafiflemiş hemde rahatlamışlardı. Aşklarını içinde yaşamak zorunda degillerdi artık. Oğuz, başını Onur'un omuzuna yaslamış, yerde oturmuş film izliyorlardı, Oğuz'un odasındaki televizyondan.

"Bizde böyle serbest olabilecek miyiz bir gün?" diye mırıldandı Oğuz televizyona bakarken. Onur başını hafifçe ona doğru eğerek baktı.

"Olacağız tabi. Saklayacak, gizleyecek bir şey yapmıyoruz. Ayıp bir şey değil bu. Er yada geç herkes anlayacak aşkımızı. Toplum bu tür şeylere saygı duymuyor ama biz onlara göre yaşamak zorunda değiliz hayatımızı." dedi Onur. Tam olarak böyle düşünüyordu. Aklından geçenleri söylemişti.

"Benimle ne yaşayabilirsin ki?" dedi Oğuz başını Onur'un omuzundan kaldırıp umutsuz bir şekilde derin iç çekti. Onur anlamamış bakışlarla ona bakıyordu.

"Bu ne demek oluyor?" diye sordu.

"Dürüst olacağım. Ben sakatım. Bacaklarım tutmuyor. Gezemeyiz, istediğimiz zaman dışarı çıkamayız. Ne bileyim dans edemeyiz. Sevgilinle yapabileceğin şeyleri karşılamıyorum ben." dedi sesi titreyerek. Gözleri dolu dolu olmuştu. Onur şok içinde onu dinlerken aslında bunları hiç düşünmemişti bile. Oğuz'un yanında olmak bile yetiyordu ona.

"Sen neler dediğinin farkında mısın Oğuz? Ben bunları yapmak istesem zaten birini bulurdum kendime. Istediğim gibi gezer, eğlenirdim. Ama ben seni istiyorum. Seni seviyorum. Yanında olmak, yüzünü görmek, zümrüt gözlerine bakmak bile yetiyor bana. Varsın gezip tozmayalım. Varsın dışarı çıkmayalım. Yanımda ol yeter bana. Başka bir şey istemiyorum." dedi Oğuz'un yanağına minik bir öpücük kondurdu. "Bir daha böyle şeyler duymayacağım. Yoksa kızarım sana." dedi gülümseyerek. Oğuz'da gülümseyerek karşılık verdi.

"Duymayacaksın. Seni üzmek istemedim. Özür dilerim." dedi. Onur'un yanağına öpücük kondurdu o da.

"Sen benim sevdiğim adamsın. Ne olursa olsun bu asla değişmeyecek. İyi günde de kötü günde de birlikte olacağız. Her zaman yanında olacağım." dedi ve kollarıyla sardı sevdiğinin bedenini. Oğuz'un kolları da onun bedenine sarılırken kalplerinin atışlarını birbirlerinin bedenlerinde hissedebiliyorlardı ve bu, paha biçilemezdi onlar için.

Kaos is coming.

Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻

Sizleri seviyorum 💜

SEV YETER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin