FİNAL 💜

1.9K 120 95
                                    

İyi okumalar 💜

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Bölüm smut içermektedir!!!

"Seninle gün doğumunu izlemek istiyorum." dedi Oğuz, Onur'un göğsünde yatarken. Onur gülümsedi ve onayladı sevgilisini.

"Olur bitanem." dedi, eli sevgilisinin saçlarında gezerken. Oğuz, Onur'un dizine koydu başını ve yüzünü net görebiliyordu artık. Onur, hâlâ saçlarıyla oynarken, Oğuz'la göz göze bakıyorlardı.

"Bu isteklerim çok geliyor mu sana?" diye sordu. Onur kaşlarını çattı istemsizce.

"Hayır bitanem. Seni çok iyi anlıyorum ve asla yadırgamıyorum. İstediğin şeyler çok normal." dedi ve eğilip dudaklarına öpücük kondurdu Oğuz'un aralık duran dudaklarına. Oğuz'da karşılık verdi bu küçük öpücüğü ve küçük öpücük, bir anda derin bir öpücüğe dönüştü.

!!!SMUUUUT!!!

Oğuz, anlamadığı bir şekilde, kendini Onur'un kucağında buldu. Iki aşığın kalbi heyecandan deli gibi atarken, birbirlerini hissetmeyi de çok istiyorlardı. Onur, Oğuz'un üstündeki penyeyi çıkarıp yerle buluşturdu. Dudakları tekrar birleştiğinde, elleri sevgilisinin çıplak tenini keşifteydi. Oğuz, dudaklarını Onur'un dudaklarından saniyelik ayırıp, Onur'un tişörtünü çıkararak odanın herhangi bir köşesine fırlattı. Elleriyle Onur'un saçlarını okşayarak, müptelası olduğu dudaklarda, ölümsüzlüğü keşfediyordu. Dudakları, ciğerlerinin oksijen ihtiyacıyla ayrılınca alınlarını dayayıp, soluklanırken Onur mırıldanır gibi konuştu.

"Oğuz, emin misin?" diye sordu. Oğuz, nefes nefese kalmıştı. Yine de cevap verdi.

"Eminim. Seni istiyorum. Herşeyden çok istiyorum." dedi dudaklarını birleştirdi. Yavaşça, Onur'un boynuna inip, birtakım izler bırakmaya başladı. Onur, aldığı hazla inledi ve Oğuz'u kucakladı. Ağır adımlarla yatak odasına geçip, Oğuz'u nazik bir şekilde yatağa bıraktı. Kendisi de üstüne uzandı. Önce uzunca dudaklarından öptü sevdiği adamı. Daha sonra boynuna gömüldü. Derince bıraktığı öpücükler ve dudaklarının arasından sızan sıcak nefes, Oğuz'un inlemesine sebep oldu.

Onur dudaklarını, sevgilisinin boynundan aşağı doğru indirdi küçük öpücükler bırakarak. Eşofman engeliyle karşılaşınca, sevgilisiyle göz göze geldi ve Oğuz, gözlerini  kapatıp açarak onayladı. Onur anormal sayılabilecek bir sakinlikle çıkardı eşofmanı ve daha sonra baksırı. Oğuz, sertleşmişti ve bu Onur'u daha çok ateşledi. Tekrar sevgilisinin üstüne doğru uzanıp bir öpücük bıraktı dudaklarına.

Oğuz, seri bir şekilde Onur'u altına aldı ve az önce Onur'un ona yaptıklarını yapmaya başladı. Boynundaki mis kokuyu içine çekerek öpüp emdi bir süre. Onur, hazdan gözlerini kapatmak istiyordu ama Oğuz'a da bakmak istiyordu. Dağınık sacları, zevkle kararmış yeşilleri ve allaşmış yanakları, onu daha da izlenesi yapıyordu.

Oğuz, yavaş hareketlerle sevgilisinin  her bir noktasını öptü ve aralarındaki tek engel olan eşofman ve baksırı çıkardı hızlı bir hamleyle. Onur da hazır bir şekildeydi. Bir süre bakıştılar öyle. Onur yavaşça kalktı ve yatakta dizlerinin üstünde durdu. Dudaklarını Oğuz'un boynuna bastırdı. Oğuz başını sola yatırarak daha çok yer açtı sevgilisine. Onur, yavaşça yatağa yatırdı Oğuz'u ve elini yatağın yanındaki komodinin üstündeki kreme uzattı. Kremi alıp doğruldu ve yumuşak bir sesle konuştu.

"Biraz canın yanacak. Bunun için özür dilerim sevgilim." dedi ve kremden biraz parmaklarına bulaştırdı ve Oğuz'u hazırlamaya başladı. Oğuz acıyla inledi ve çarşafı sıkmaya başladı elleri arasında. Onur, acısını biraz olsun dindirmeyi amaçlayarak dudaklarına yaklaştı sevgilisinin ve üst dudaklarını kavradı. Ağır ağır öpüyordu ve karşılık almaya başladı öpücüğü. Birkaç saniye sonra, saçlarında Oğuz'un elini hissetti. Diğer elini de sırtında hissetti. Bedenleri ne zaman temas etse titriyordu iki sevgili.

SEV YETER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin