Boğazımı temizleyip söze girecekken siyah saçlı olan asker, rütbesinden anladığım kadarıyla üstçavuş" Aha sabahki kadın değil mi bu?"
Kumral saçlı olan asker(diğer askerin ensesine yapıştırarak)"Lan düzgün konuş komutanın o." O senin yengen yengen. Diyen iç sesime göz devirdim bari bu ortamda yapmasa
Yine siyah saçlı olan" Şey komutanım yani ben öyle demek istemedim, şeyden ötürü şey dedim, sizin sabah şey ettiğinizden sonra şey.." Böyle konuşması benim kahkaha atmama neden olmuştu.
"Sakin ol asker, sabah karşılaştık hatırlıyorum sizi önce kendinizi tanıtın."
"Hemen komutanım ben Astsubay Üstçavuş Kaan Balta/ağır silah uzmanı." sonra diğer tarafında oturan sarışın asker
"Ben Astsubay Üstçavuş Oğuz Yanbasan/bomba imha ve Kaan ın badisi."
"Ben Astsubay Başçavuş Selim Yılmaz/hafif silah uzmanı ve timin doktoruyum aynı zamanda da tim bana doktor der siz de öyle seslenebilirsiniz."
"Ben Astsubay Kıdemli Başçavuş Sinan Paslanmaz/ağır silah uzmanıyım."
"Ben Teğmen Kerim Keskin/Keskin nişancıyım."
Masadakiler kendini tanıttığında tek tanıtmayan kişiye ela gözlüme döndüm. Oooo bakıyorum da hemen sahiplendin ,diyen iç sesime içimden göz devirip tüm inkarlarımı sıraladım. O sırada tanıttı kendini.
"Ben de tim komutanı Cihan Sarsılmaz/ağır silah uzmanıyım ve umut timinin komutanıyım tayini çıkan üsteğmenimiz yerine sen geldin, emirlerimi çiğnemediğin sürece sıkıntı yaşamayız, biz tim olarak kardeş gibiyiz kısa sürede bize ayak uydurursun zaten. Hoş geldin yeni timine."
Emirlerinin tamamını dinlemek konusunda söz veremem komutan dedim içimden, ne tabi ki içimden dedim.
"Memnun oldum arkadaşlar." dedim, ne diyebilirim ki şu an başka.
Oğuz" Biz de memnun olduk komutanım."
Cihan" Hadi kalkın öğle yemeği saati geldi."
Hepimiz ayağa kalkarken Oğuz yanımda bitmişti. Merak ettiği sorular vardı belliydi.
"Oğuz artık soracaksan sor kasıla kasıla bir hal oldun, ya da sorma şimdi yemekhanede sor belki başka sorusu olan vardır hepinizinkini cevaplarım."
Oğuz kafa sallamakla yetinmişti. Aşağıya inmiş tabldotları almış sıraya geçmiştik. Sıra bana geldiğinde görevli yemeği doldururken yandan kaşık ve çatal aldım. Teşekkür edip timin masasına ilerledim. Yemek duası edildikten sonra yemeğimizi yemeye başladık açıkçası çok sessizdi o yüzden Oğuz a döndüm.
"Oğuz sor bakalım sorularını eğer sizin de sorunuz varsa sorabilirsiniz."
Oğuz" Kaç yaşındasınız komutanım?"
"26 yaşım var."
Oğuz" Kaç kardeşiniz var?"
"Tek çocuğum."
Kaan" En son görev yeriniz neresi komutanım?"
"Şırnak."
Cihan" Neden asker oldun?"
Bu soru hiç kafamı kaldırmadığım yemeğimden kafamı kaldırmama neden olmuştu, tek kaşımı kaldırdım.
"Siz neden asker olduysanız ben de o sebeple asker oldum komutanım."
İkimizin arasındaki gergin bakışma devam ederken. Sinan hemen atılıp soru sordu.
Sinan" Önceki timinizin adı neydi komutanım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZIN HİKAYESİ
ActionÜsteğmen Beliz Asena Demirtürk ün hikayesine hazır mısınız? O dağların korkulu rüyası KURALSIZ. Geçmişinde yaşadığı acı gerçeklerden sonra kendini toparlamaya çalışan kızımız bakalım gittiği yerde neler olacak? yeni tanıştığı timi onu nasıl karşılay...