Kaya" Operasyon iyi geçecek ben inanıyorum." diyen Kayayla gözlerimi açmıştım. Albayrak timi operasyon için hazırlanmış bahçede dikiliyorlardı. Sonrasında ben çıkageldim. Albayın beş dakika içinde geleceğinin haberini vermiştim. Hemen olduğum yerden doğruldum.
"Beni dinleyin tuzak kuracaklar, gitmeyin." beni duymuyorlardı. Meriç in yanına gittim sarsmaya çalışacaktım ki elim ona değdiği anda içinden geçmişti aynı hologram gibi. Daha çok bağırdım belki bir umut duyarlar diye. Sonra bankta oturmuş kendime baktım, acıdım kendime. Dizlerimim üstüne çöküp ağlamaya başladım. "Gitme-yin lütfen, gitmeyin.."
Hızla yattığım yerden doğrulurken ağladığımı fark etmiştim. Kabusun etkisiyle terleyen enseme yapışan saçları düzeltim. Derin nefesler alıp hızlanan nefesimi düzeltmeye çalışmıştım. Biraz olsun kendime geldikten sonra ayağa kalktım. Ben mi üç saat uyumuştum uyku mu beni uyumuştu anlayamamıştım. Banyoya ilerleyip yüzüme bir kaç defa su çarptım. Aynaaki kendime baktım korkudan bembeyaz olmuş tenime ve kızaran gözlerime. Banyodan çıkıp, en azıdan hazır bekleyeyim diyerekten üniformamı giydim. Telefonumu elime alıp annem ve babamı aradım biraz konuştuktan sonra kapatmıştım telefonu. Birkaç saat sonra kapım çalınmıştı. Kapının kilidini açıp gelene baktım.
Cihan" Üsteğmenim ben de size hazırlananın diyecektim, eğer tamamsanız gidelim yarım saat içinde bir polis özel harekat timi gelecek."
"Bir saniye komutanım." deyip arkamı döndüm, beremi kafama takıp kapıyı kilitledim.
"Şimdi gidebiliriz."
Cihan" Siz iyi misiniz üsteğmenim biraz yorgun, hasta görünüyorsunuz."
Kafamı yanımda yürüyen adama çevirdim zaten o bana bakıyordu. Onun elalarını delip geçen kahvelerimi önüme çevirdim.
"İyiyim komutanım bir sorun yok."
Cihan" Emin misin?"
"Eminim komutanım bir sorun yok.
Cihan" Sen öyle diyorsan öyledir."
Biraz hızlanıp önden yürümeye başladı. Tim odasının bulunduğu koridora girdiğimizde diğer taraftan da tim gelmeye başlamıştı. Hepimiz tim odasında otururken, bir yandan da konuşmalar devam ediyordu. Ben de belki biraz daha iyi hissederim diyerekten muhabbetlerine katıldım. Çok geçmeden bir asker odaya girdiğinde hepimiz zaten ayaklanıştık. Toplantı odasının kapısını açtığımızda karşımızda 12 kişilik bir polis özel harekat timi, albay, yarbay ve özel harekatların komutanı olduğu düşündüğüm adam vardı, sivildi bu yüzden pek anlayamadım çok da taktığım söylenemezdi zaten
Hazır ola geçtikten sonra albayın otur emriyle özel harekat timiyle birlikte sandalyelerimize oturduk.
Albay "Umut timi biz şahin timine planını anlattık yine de hep beraber bir kere dinleyin diye özet geçeceğim."
"Çocuklar sağ tepe tarafına umut, sol tepe tarafına şahin inecek. Sizi beş kilometre açığa bırakacağız. Keskin nişancılar tepenin arasında kalan o girişe bakan kısıma konumlandırılacak. Hızlı ilerlemeniz gerekiyor. Hangi tepede adam varsa, o tim tepedeki adamlara saldıracak ancak siz öyle bir hata yapmasanız yine de söyleyeyim. Konvoy görünmeden sakın tepedekilere saldırmayın. Çatışmanın sesini duyup adamların kaçmasını istemeyiz. Adamların sayısı azaldığında ise kontrollü şekilde aşağıya ineceksiniz. Şimdi hazırlanın 20 dakika içinde pistte olun."
Hepimiz silah odasına ilerledik ve hazırlanmaya başladık. Hazır olduğumuzda Cihan yüzbaşının önderliğinde odadan çıktık. Pistte hazır ola geçtiğimiz sırada albay geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZIN HİKAYESİ
AcciónÜsteğmen Beliz Asena Demirtürk ün hikayesine hazır mısınız? O dağların korkulu rüyası KURALSIZ. Geçmişinde yaşadığı acı gerçeklerden sonra kendini toparlamaya çalışan kızımız bakalım gittiği yerde neler olacak? yeni tanıştığı timi onu nasıl karşılay...