.

2.8K 127 27
                                    


Bizler için canını ortaya koyan, gece gündüz bizler için tehlikede olan askerlerimizi Allah korusun ve yardımcıları olsun. Allah ailelerine sabırlar ihsan eylesin. Yaralı olan askerlerimize Allah şifa versin.

Şehit astsubay Harun Turhan 

Şehit Komando Yüzbaşı Ertuğ Güler

Şehit Piyade Komando Yüzbaşı Burak Coşkun

Pençe\Kartal harekatında şehit olan askerlerimiz minnetle anıyorum.

Binlerce şehit olan askerlerimizden sadece üç tanesi. Şehitlerimizin olduğunu bile bu konuları çok takip etsem bile arkadaşımdan öğrendim. Şehitlerimize olan saygıyı kaybetmemeliyiz. Onlar hayatlarını ortaya koyarken bizim hayatımızda sadece otuz saniyelik altyazı haberleri değiller. OLMAMALILAR!

Yüzbaşı Burak Coşkun un beş yaşında bir kızı varmış arkadaşlar. BEŞ YAŞINDA!

Şimdi o çocuk babasız kalacak diye üzülmüyor mudur? Üzülmese bile içi buruk olmayacak mı? Başkasının çocukları yaşasın diye kendi canlarını ortaya koyup büyük fedakarlıklar yapan, bu koca gönüllü insanları sevin. 

Cidden öyle bir yere gidiyoruz ki size geçen başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum. Annemin çalıştığı yere gittiğimde orada çalışan bir abi bana hangi mesleği istediğimi sordu. Bende ona asker olmak istediğimi söyledim. Onun cevabı ise neden asker olmak istiyorsun, asker olup ne yapacaksın? oldu.

Şaşırdım, ona şanlı bir meslek olduğunu bu zor mesleği layığı ile yerine getirebileceğimi söyledim ve oradan uzaklaştım. Her neyse arkadaşlar kendinize dikkat edin.

KURALSIZIN HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin