geçmiş*

5.1K 219 19
                                    


Sabah içtima saatinden önce kalkmıştım. Güzelce bir duş almış ve şimdi de postallarımı bağlıyordum. Bahçeye indiğimde timdeki herkes sıradaydı tek eksik Cihan yüzbaşıydı. O da gelmişti ve durur mu bana laf attı.

Cihan" Üsteğmenim isterseniz siz katılmayın kolunuz yaralı dayanamazsınız falan şimdi"

"Komutanım aynı eğitimlerden geçtiğimizi unutuyorsunuz galiba"

Cihan" İyi bakalım sonra ay aman kolum ağrıyor, şöyle oldu böyle oldu deme de."

"Komutanım koşsak mı artık."

Kafa sallayıp önden koşmaya başladı ve konuştu "Buranın çevresinde tam 7 tur 250 şınav/mekik 100 tane de barfiks."

Burası karakol olmayacak kadar büyük karargah olmayacak kadar küçüktü. Ben aklımda hesaplamalar yaparken

Oğuz" Ya abicim neden çekiyoruz şu işkenceyi, şöyle bir menemen olsa da yesek fena olmaz mı?"

Kaan" Vallahi kardeşim fena olmaz da sen iyice göbek yaptın, bence yemek düşünmeyi bırak da koş."

Oğuz "Valla mı lan kilo mu almışım?"

Sinan "Evet kardeşim sen baya kilo almışsın."

Oğuz" İnanmıyorum lan size, Beliz komutanım bunlar benle dalga geçiyor sizce kilolu muyum ben?"

"Valla Oğuz ne dersem yalan olur şimdi."

Oğuz "Size de aşk olsun komutanım iyice uydunuz onlara."

"Tamam lan sen de iyice alıngan çıktın fitsin gayet."

Oğuz" Komutanım bir an onlardan yanasınız diye çok korktum sizi gidi şakamatik komutanım."

"Ama Oğuz önceki halini bilmediğim için tam yorum yapmayayım."

Oğuz" Of ama komutanım ben size güvenmiştim." Sıranın arkasına doğru gitti, küsmüştü.

Timde ki ben dahil herkes gülerken koşunun son demlerindeydik. Nihayet koşu bitmiş beş dakika ara vermiştik. Ara da bittikten sonra şınav, mekik, barfiksleri bitirmiş Cihan ı dinliyorduk.

Cihan" Herkes şu saatten itibaren serbest ama akşam saat 19.00 da burada olmak zorunda. Akşam geldiğinizde de çardakta semaver yakarız."

Herkes onaylayan mırıltılar çıkarıp ayrılırken Cihan a seslendim

"Yüzbaşım sizin dosyalar nerede benimkilerle birlikte yapayım?"

Cihan" Benim odamda gel benle."

O önde ben arkada onu takip ederken odasının kapısını açıp girdi.

Cihan (koca yığın dosyayı göstererek ) "Sanırım yardıma ihtiyacım var"

"Komutanım bunlar neee? "

Cihan "E yardım edecek misin?"

"Edeceğim komutanım anlaşma anlaşmadır." 

Gülümseyip sandalyeyi çekip masanın önüne oturdu. Bir saniye arkadaşlar onun gamzesi mi var? Evet evet var hem de çoook güzel. diyen iç sesime sen sussana, atlama her şeye ayrıca adamada sulanma dedim. İyi be of.

"Komutanım ben kendi odamdan sandalyemi ve dosyalarımı alıp geleyim."

Odama geçmiş masanın önündeki iki dosyayı ve sandalyeyi almış ve geri dönmüştüm. Sandalyemi Cihan ın sandalyenin yanına koyarken acaba daha uzağa koyabilir miyim diye çaba sarf ettim ne yapabilirim ki adamla aynı odada olmak bile geriyor. 

KURALSIZIN HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin