4 AY SONRA
Timle dört aydan beraberdik artık iyice kaynaşmıştık. Bu süre zarfında yedi, sekiz kere operasyona çıkmıştık. Cihanla da o gün olanlardan sonra orada olanlar hakkında konuşmamıştık.
Bugün yine bir operasyona çıkacaktık henüz operasyonun konusunu bilmiyorduk. Albayın bizi çağırmasını bekliyorduk. Albayın bizi toplantı odasında beklediğini söyleyen askerle birlikte tüm tim toplantı odasına adımladık. İçerde yine albay, yarbay ve tahtada açılmak içi hazır bir şeyler vardı. Albayın oturun emriyle herkes sandalyelerine oturmuştu. Ve albay konuşmaya başladı.
Albay "Kod terörist: Sırık. Kendisi genellikle mağarasında oturur ve adamlarına oturduğu yerden emir gönderir. Yani kendi üstünden emir alır ve o emirleri uygulamaya dökecek planları hazırlar. Bugün bir toplantı yapacaklar, bu toplantı da kurmak istedikleri birliği konuşacaklar. Binada 3 kişi olacak, büyük ihtimalle gelenler ellerinde belgelerle gelecek, hangi kampları birliklerine katacaklarını konuşacaklar. Siz bu belgeleri alacaksınız, tam tanımlanamayan terörist bilgileri ve bir çok onlar hakkında yazan şeylere ulaşmak için şans ve bu üç adamı da alacaksınız tabi. Birlik hakkında adamları öttüreceğiz, sağ lazımlar yani bize."
Tahtadan adamların fotoğrafları gösterildi. Adamların suratını zihnime iyice kazıdım.
Albay" 15 dakikanız var hazırlanmak için." Emredersiniz komutanım deyip silah odasına adımladık. Herkes silahlarını alırken zihnimde dolaşan tek şey bir ipucu bulabilmekti. Ufacık bir ipucu, o ufak ipucunu bulduğumda gerisi çorap söküğü gibi gelecekti. Ben bunları düşünürken hazırlanmış piste adımlıyorduk. Piste bizi bekleyen albaya selam durduk.
Albay "YOLUNUZ AÇIK OLSUN ASLANLARIM."
Hep bir ağızdan "SAĞ OLUN KOMUTANIM."
Albay "UMUT HELİKOPTER BİN."
Helikoptere binmiş gayet uzun sayılabilecek yolculuğun ardından pilot üsteğmen bizi bırakması gereken yerde bırakmıştı.
Cihan" Üsteğmenim harita"
Hemen haritayı çıkarıp gideceğimiz yolu işaretlemiştim. Bina yaklaşık on iki kilometre ilerimizdeydi. Tabana kuvvet diyerekten yürümeye başladık. Gece bastırırken biz binanın karşısında mevzilenmiştik. İçeriye adamlar girdiğinde çökecektik.
Kerim" Komutanım bir araç yaklaşıyor."
Herkes silahlarına davranıp gelen aracın içindeki kişiyi görmeye çalışıyorlardı.
İlk hedef Sırık araban inmiş binaya girmişti.
"Çekirge1 kafesine girdi."
Oğuz" Komutanım sizden daha yaratıcı lakaplar beklerdim."
Kaan" Ben de komutanım, yakıştıramadım size."
Cihan "Ben bir yakıştırırım size görürsünüz, sessiz olun lan."
"Beyler güzel lakaplarımı adamları konuştururken söylemeyi planlıyorum."
Kerim" İkinci araç geliyor."
Silahımın merceğini ayarlayıp, arabanın içini görmeye çalıştım.
"Bu da ikinci çekirge."
Yaklaşık on dakika sonra da üçüncü çekirge kafesine girdiğinde
Cihan" Biraz bekleyelim iyice otursunlar yayılsınlar."
Yaklaşık on dakika sonra Cihan ın emriyle kademeli ve görünmemeye dikkat ederekten aşağıya indik. Herkes silahlarının susturucularını takaraktan yanımdaki Sinan a arkası dönük iki adamı gösterdim. Sinan kafa sallayıp sağdakinin ben de soldakinin gırtlağını aynı anda kesip arkadaki çalıların arasına çektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZIN HİKAYESİ
ActionÜsteğmen Beliz Asena Demirtürk ün hikayesine hazır mısınız? O dağların korkulu rüyası KURALSIZ. Geçmişinde yaşadığı acı gerçeklerden sonra kendini toparlamaya çalışan kızımız bakalım gittiği yerde neler olacak? yeni tanıştığı timi onu nasıl karşılay...