Biz artık İpekle hazır olduğumuz zaman. Erkekleri aradık. Onlar da hazır olduklarını ve on dakika içinde kapının önünde olacaklarını söylediler.
Biz aşağıda onları beklerken gelen iki araca baktım.
Oğuz" Şşştt güzellikler bizimle gelmez misiniz?"
İçimden sabır sabır diyerekten İpekle öndeki araca adımladık en önün kapısını açıp dikkatli bir şekilde oturdum. Siz bu eteklerle nasıl rahat ediyorsunuz (bunu gerçekten merak ediyorum)
Yaklaşık yarım saatlik yolculuğun adından tek katlı müstakil bir evin önünde durmuştuk. Herkes arabalardan aşağıya inmiş ve araçlar park edilmişti.
Kerim" Komutanım annem beş dakikaya geliyormuş."
Beş dakika geçmeden Kerim in resmen kadın versiyonu diyebileceğim biri taksiden inmişti. Kerimle kocaman bir kucaklaşmanın ardından time sarılmış İpek ve benim isimimizi sormuş ve ardından kocaman sarılmıştı. Çok cana yakın bir kadındı.
Artık eve doğru geçerken Kerim gergin bir şekilde üstünü düzeltti ve zile bastı. Evin kapısında bizi Gül ün ailesi karşılarken Gül ü süzdüm. İyi bir kıza benziyordu herkese güler yüzlüydü ve de Kerim ile birbirlerini çok sevdikleri her hallerinden anlaşılıyordu. Çünkü ikisi de birbirine bakarken gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Kerim ilk önce elindeki çiçek ve çikolatayı vermiş ardından içeri geçmişti, onun ardından biz de içeri geçmiştik.
Biz içeri geçmiş otururken.
Selma( Kerim in annesi)" Nasılsınız Canan hanım."
Canan( Gül ün annesi)" İyiyiz, iyiyiz sizler nasılsınız."
Selma" Şükür, şükür iyiyiz, Mahmut bey( Gül ün babası) sizler nasılsınız."
Mahmut" Şükürler olsun iyiyiz."
Ortamda gergin bir sessizlik olurken.
Oğuz" Havalarda soğumaya başladı."
Biz kendimizi gülmemek için sıkarken Sinan yanında oturan Oğuz a dirsek attı.
Mahmut" Siz nasılsınız gençler."
Hep bir ağızdan" Şükür iyiyiz." dediğimizde bu sefer gerçekten gülmemek için yanaklarımın içini ısırdım. Herkes aynı durumdayken gözlerim Cihan a kaydı zaten o da bakıyordu. Zaten hep bana bakıyordu. Ona sahtecikten bir sırıtma göndermiş o da bana kocaman gülümseyip göz kırpmıştı. Gözlerimi devirip başka yere bakarken içten içe aslında mutlu olmuştum.
Canan" Kızım sen istersen kahveleri yapmaya başla."
Gül kafasıyla onayladıktan sonra ayağa kalkmış biz de İpekle peşinden yardım edelim diyerekten kalkmıştık.
Gül cezveyi çıkarırken
İpek" Fincanlar nerede?"
Gül" Hemen şu üst rafta canım."
İpek gösterdiği yerden fincanları indirirken ben de suları doldurmaya başladım.
Kahveler hazır olduğunda hangisi Kerim in diye sordum.
İpek" Tuz attın mı?"
Gül" Birazcık attım."
Ben" Birazcık mı?" Raftaki baharatlardan biraz daha tuz, karabiber ve pulbiber aldım. Hepsinden içine attım.
Gül" Ama o çok acı olacak, içemez ki." dediğnde
"Tek dikişte de içecek valla."
İpek" Yüz ifadesini izlemek için sabırsızlanıyorum." dediğinde içeri geçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZIN HİKAYESİ
AçãoÜsteğmen Beliz Asena Demirtürk ün hikayesine hazır mısınız? O dağların korkulu rüyası KURALSIZ. Geçmişinde yaşadığı acı gerçeklerden sonra kendini toparlamaya çalışan kızımız bakalım gittiği yerde neler olacak? yeni tanıştığı timi onu nasıl karşılay...