Hepimiz hoş geldiniz sarmalarım.
Kitabı bugün beklemiyordunuz değil mi:d sürpriz yapmak istedim.
İkinci kitap konuşmasını sonda yapacağım. Sizden şimdilik sadece bir isteğim var kitabı reklam panosuna çevirmeden okuyun.
♡
02.05.2021
Okumaya başladığınız tarih?
(Oğuz'dan)
Sabahtan beri başıma giren şiddetli ağrıyla boğuşurken çalan kapı beni epey sinirlendirmişti. Bırakın kapıyı açacak, ayağa kalkacak halim bile yoktu.
Kapıyı çalan her kimse zille birlikte elleriyle de kapıya vurmaya başlayınca mecburen ayağa kalkıp kapıyı açtım.
Gelen üniversiteye başlar başlamaz tanıştığım gerizekalı arkadaşım Ali'ydi. Zaten kapıyı çalma şeklinden kim olduğunu tahmin etmeliydim. Bu sabah da gelip aynı şeyi yapmıştı.
"Salak mısın oğlum sen? Kapı bir kez çalınır, iki kez çalınır, üçüncüde defolup gidilir." dedim sinirle. Ağrıyan başım beni daha da agresifleştirmişti.
"Alper nerde?" dedi söylediklerimi takmayıp kendini koltuğa atarken.
"Dışarı çıktı." dedim az önce kalktığım yere tekrar uzanırken. Ali garip bir şekilde heyecanlı ve değişik davranıyordu.
"Neyse benim işim Alper'le değil zaten. Sana söylemek istediğim bir şey var." dedi gülümseyerek.
Üniversiteler bugün açılmıştı ve ben yolculuk yaptığım için Ali'yi dinleyecek durumda değildim. Muhtemelen yine mal mal konuşacak ve beni sinirlendirecekti. Onu geçen seneden beri tanıyordum.
"Daha sonra konuşsak olur mu? Hem ne bu enerji? Sen hiç yorulmaz mısın?"
"Bilirsin enerjim hiç bitmez. Üniversiteye de gittim bugün."
"E yuh ama." dedim kendimi tutamayıp.
"Senin başın ağrıyor değil mi? Az sonra anlatacaklarımı öğrenince baş ağrın kalıyor mu kalmıyor mu öğreneceğiz. Bir an önce yarın olsun isteyeceksin."
Bir an önce yarın olmasını istemek?
Ben bunu iki yıl önce Damla'dan ayrılırken bırakmıştım. Sadece onu görebilmek için bir an önce öbür gün gelsin istiyordum ve bu hep böyle kalacaktı.
"Sanmıyorum." dedim gözlerimi kapatarak.
Ali gülerek devam etti.
"Üniversiteye gittim gitmesine de derse girmedim. Yeni gelen öğrencileri merak ettiğim için gittim. Bu alışkanlık küçüklüğümden kalma bir şey. Hep bir alt devremizi merak ederim." dedi ayağıma oturduğu yerden tekme atarak.
"Dinliyorum ben seni. Devam et." dedim.
"Neyse bizim tıp kazananlar hep inek olduğu için onlara hiç bulaşmak istemedim ve hukuk fakültesine gittim. Neyse öyle kızlara bakarken birini gördüm." dedi heyecanla.
Konuştuğu konu benim de dikkatimi çekmeye başlamıştı. Bir an önce devam etmesini istiyordum. Ali de aynı heyecanla devam etti.
"Önce inanamadım tabi. Yeni geldiği çok belliydi çünkü hiç arkadaşı yoktu. Ben de kim olduğuna emin olmak için ona daha da yakınlaştığımda bu sefer emin oldum." dedi ve ben gözlerimi açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVSENE BENİ 2 | Texting
Short StoryDamla: Kimsiniz? 0545#: Bunun senin için bir önemi var mı bilmiyorum ama uzatmadan söyleyeceğim. Damla: Bunun benim için önemi olmadığını düşünüyorsan bana niye mesaj atıyorsun o zaman? 0545#: Belki de seni hala sevdiğimdendir. SEVSENE BENİ'NİN 2. K...