Ertesi gün, Didem'in ısrarlarıyla birlikte spaya gitmiş ve masajda, ona olan biten her şeyi anlatmıştım. Masajcımın doğru noktalarıma basan sihirli parmakları sayesinde anlatırken sesim hissettiğim kadar öfkeli çıkmamıştı ama Filiz'in bana anlattıklarını bitirdiğimde, Didem öfkeden deliye dönmüştü.
İlk tepkisi, "Orospuya bak!" oldu. Didem'in bozuk ağzına alışmıştım, normalde küfür eden bir yapım yoktu ama bu defa ona katılmadan edememiştim. "Keşke ben de orada olsaydım, bir de benim suratıma bakıp sıralasaydı o sözleri. Suratının ortasına bir tane patlatsaydım, görürdü başkasının erkeğinin peşinde koşmak neymiş!" Hala öfke saçan sözleriyle Filiz'i mahvetmeye devam ediyordu, tehditleri o kadar savurganlaşmıştı ki, Didem'in sırtına masaj yapan kadın bir saniye durup ona şaşkın şaşkın baktı. İçinde bulunduğum lanet duruma rağmen gülmeden edemedim. Gören de onu sıfır beden bir manken değil de, bir güreşçi sanacaktı.
Masaj bittikten sonra Didem de biraz olsun sakinleşmişti, bizi manikür-pedikür kısmına alırlarken kafasını çevirip yanında oturan bana bir bakış attı, "Işık, emin misin? Yani, Agah Ali'den bahsediyoruz. Her şeyi geçtim, herif kendi ailesine bile kapalı kutu gibi! Gerçekten Filiz denen o kadına ilişkinizi bu kadar detayına kadar anlatır mı?" Kafasını iki yana salladı, "Bana hiç Agah Ali'ymiş gibi gelmedi.."
Derin bir nefes aldım. Acıtan kısmı buydu zaten. Agah Ali'nin bana bunu yapıyor oluşuna inanmamam. İlişkimiz bitse bile, Agah Ali en yakın arkadaşımdı benim. Hayattaki en büyük sırdaşım. Onun ilişkimizi bütün detaylarıyla, hatta daha fazlasıyla Filiz'e anlatmış olduğu gerçeği.. Beni mahvediyordu. İnanmak istemiyordum, Agah Ali bu yaptığıyla benim ne kadar mahvolacağımı bilirdi. Beni üzecek bir şey yapmazdı.. Ama o zaman Filiz ilişkimiz hakkında bunca şeyi nereden biliyordu?
İnleyerek başımı geriye attım, "Bilmiyorum Dido. Her şey... o kadar karışık ki! Filiz'in benimle o şekilde konuşması, karşısında kalakalmam... sanki bilerek yapıyor gibiydi. Ona cevap verememek gururumu o kadar kırdı ki, Agah Ali'yi arayıp baksana, eski sevgilin bana bunları bunları söyledi, hepsi doğru mu, diye soramıyorum bile." Bir anda az önce masajda bıraktığım tüm öfke üzerime tekrardan yüklenmişti. "Çünkü kahretsin ki, en başından bizi bu duruma sokan o! Benim o kadına ağzının payını veremememin tek sebebi o!" Filiz'in sözlerini hatırlamamla, burnumun direği acıyla sızladı. "Ona ayrıldığımız için rahatladığını söylemiş. Sonu gelmeyen bir şeye son verdiği için.. Annesi beni asla onaylamazmış." diye fısıldadım kısık bir sesle, çünkü bu kelimeleri yüksek sesle söyleyecek kadar güce sahip değildim.
Didem, "Siktirsin oradan!" dedi zarifçe. Daha ağzında çok laf olduğu belliydi, ama suratımdaki ifadeyi gördüğünde sessiz kaldı. "Canım benim.." dedi yumuşak bir sesle, "Hadi bugünlük tüm bunları unutalım, olur mu? Zaten iki gün sonra iç çamaşırı çekimleri için Londra'ya gideceğim, biliyorsun, seni burada bırakacağım için içim buruk.. Sen de gelsen ne olur Işık?"
Didem, büyük bir firmanın yeni iç çamaşırı kreasyonu için anlaşmıştı, aynı anlaşma bana da sunulmuştu ama Agah Ali'den ayrı daha fazla zaman geçirmek istemediğim için reddetmiştim. Şimdi o kadar da akıllıca bir kararmış gibi gelmiyordu kulağa. Yine de reddettim, "Uzun bir yolculuğu kaldıracak halim yok Didem. Hem Dolly'yi tekrardan yalnız bırakmak istemiyorum, hem de Deniz benim için elinde bir iş olduğunu söyledi." Didem beni şaşırtarak daha fazla ısrar etmedi, ama anında konuyu değiştirip, "Tamam öyleyse! Bu akşam eğlenmeye gidiyoruz, reddetmek yok!"
Ofladım, "Didem, gerçekten..."
"Ay hayır Işık! İyice sıkıcı ev kadınlarına benzemeye başladın. Bu akşam içmeye çıkıyoruz, o kadar. Senin biraz kız kıza vakit geçirip rahatlamaya ihtiyacın var." Anında telefonunu eline aldı, "Ecmel'e yazıyorum şimdi, o da hazırlansın akşam için." İç çektim, ne dersem diyeyim kabul etmeyecekti zaten. Özellikle Ecmel ile birlik olmuşken, onlara karşı hiç şansım yoktu. Birkaç dakika sonra pis pis sırıtıp bana döndü, "Adamın sabahtan beri delirmiş gibi seni arıyormuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY VE BAYAN MÜKEMMEL (erdemli serisi#1)
RomanceHer masalın sonunda yakışıklı prens ve güzel prenses mutlu sona ulaşır, sonsuza dek mutlu yaşarlardı... Peki gerçekte iki mükemmel bir araya gelirse ne olurdu? Onlar için de bir mutlu son var mıydı? Agah Ali Erdemli, ailesinin güzel yuvası bir kadın...