Dopis

1K 48 0
                                    

On ve mě vzbouzel neuvěřitelné pocity..Tolik nenávisti a přitom tolik vášně a pokušení,které jsem nedokázala skrývat.On si vždy vezme to, co chce a nikdo a nic mu v tom nezabrání. Však jakmile můj orgasmus skončí, jako by i všechny ty pocity byly pryč..Přes hlavu si natáhl své triko, a opět se dal na odchod když mi řekl : ,, Příští týden jedeme do jiného Doll House. Praha." ,,O praze jsem neslyšela žádné informace.Vím jen, že je to krásné město a hlavní České republiky.Nevím jestli se mám bát, nebo ne.Ale jestli to bude něco na způsob DollHouse-Berlín, mám se na co těšit..Ležela jsem na postely,a měla jsem smíšené pocity..Mám být ráda, že mezi námi je pouze tento "sexuální vztah" a nebo mám být z toho smutná? Nevím jestli slovo "SMUTNÁ" je to správné, ale já ho jiným  nejspíš nahradit nedokážu.V tom, bez zaklepání, bez jakéhokoliv ohlášení,vešel do místnosti Harry.Deku jsem si přitiskla blíže k tělu, a pošoupla jsem se do rohu veliké postele.Harry měl na sobě černé kalhoty, které měl na kolenou rozthané.Volné,bílé tričko mu obepínalo paže, a úškebek který měl jako obvykle na tváři, mu nejspíše způsoboval pocit nadřazenosti.Cítila jsem, jak mi rychleji bije srdce,jakmile se ke mě o krok přiblížil.,,Ani nevíš.." a svůj úšklebek prohloubil. ,,Jak se těším, až tu tvoji prdel ošukám." Křenil se. Sledovala jsem ho, a neodpovídala mu.,,Těším se, až budeš křičet moje jméno. Těším se, až budeš prosit o konec. Těším se, až budu tvým pánem já." Na každé slovo dodával hluboký důraz, jako kdyby se to mělo odehrát kažkou sekundou. Olízl si ret,a sedl si ke mě co nejblíže to šlo. Chytl mi můj obličej a odhrnul vlasy na mé rameno.Díval se mi svými smaragdy hluboko do očí, jako by čekal na odpověď. Místo toho, se nahnul k mému krku, a svými jemnými rty mi jezdil po kůži.Ústy mi jel k dolní čelisti a kousnul se do rtu. Já polkla těžkou slinu, kterou jsem měla od té doby co přišel a pootevřela jsem ústa. Palcem mi přejel po dolním rtu,a mě naskočila husí kůže. Nevím proč, ale chtěla jsem ho políbit. Od Zayna jsem věděla co od něj mám čekat, ale u Harryho? Ani ťuk..Chtěla jsem to poznat..Jaký je..Jak chutná..Možná to byl jenom chvilkový pocit, ale co ve mě tito dva muži vybuzovali, nedokázal nikdo nikdy před nimi.Zkousla jsem si ret, a řekala jsem, co udělá. Chytl mé vlasy, a najednou za ně prudce zatáhl tak, abych měla zakloněnou hlavu a pootevřená ústa. Mezi své rty vzal mou napnutou kůžu na krku, a jemně do ní kousnul.Opět jsem se zachvěla.Vlasy stále pevně držel, a hrál si se mnou jako kočka s myší. ,,Miláčku...Vzít si tě teď by bylo moc jednoduché..Uvidíme..Co s tebou dokážu udělat pouhými dotyky.Jenom nechápu Zayna, jak ještě nemohl políbit ty překrásné rty.Stačilo málo, a neodolal jsem." Opět se zakřenil. Pustil mé vlasy, zvednul se s postele, a se slovem ,,PA" odešel. Po tomto "zážitku" mi došlo, že tu po mě ti dva prahnou jako psi po mase. Ale Borhan? Ani jediný náznak citu.Žádné místo, žádná narážka která by ho mohla ode mě odradit,aby mě něchal napokoji..Třeba, kdyby mě Harry nezachránil,nechal by mě tam doteď..Netrvalo by to dlouho, a byla bych mrtvá. Je to člověk bez citů. Ale..Když si to tak uvědomuji..Je správné brát teď už Harryho a Zayna za neškodné? Ztěžka. To co mi Harry říkal,ve mě budilo chtíč..Samožřejmě..Ale i nepřekonatelný strach který mám neustále i ze Zayna. Z mého přemýšlení, mě vytrhne zvuk.Jakoby papír..Byl to dopis před mými dveřmi. Rychle jsem vyskočila z postele, a aspoň se oblékla, kdyby opět přišla nečekaná "návštěva" . Obálku s mým jménem, jsem vzala a otevřela dopis.

,,Má milá,jediná,nejdražžší Sarah..Jestli jsi se domnívala, že je to konec, tak to jsi se šeredně zmýlila.Nikdo si se mnou nebude hrát.To je má parketa.Na jediném na čem mi v mém životě záleží, je utrpení ostatních.A ŽÁDNÁ malá děvka si ze mě nebude dělat kamaráda.Ani netušíš čeho jsem schopný. Protože jsem odjel do Prahy předčasně, neměl jsem čas ti to říct osobně.Jen bych ti rád řekl, že až vstoupíš za hranice Německa do Prahy,začíná oficiálně tvá noční můra.Tvé osobní peklo, z kterého neunikneš. Ani se nepokoušej to dát někomu přečíst.Jakmile dočteš můj veliký pozdrav,vhodíš ho do krbu,který máš zajisté v pokoji. "

jen to nejhorší přeje

Borhan Doski

já som tak happyyy :3 tak tady máte část:) Nečetla jsem to po sobě, tak se omlouvám za pravopis.chyby.. Trailer mám hotový, ten je v předešlé složce :3 tak si ho pustě v HD .. Jestli stojíte o další díl tak chci VOTES a KOMENTÁŘE ! :* ! jinak část nebude ! ♥ 

PROSÍÍÍÍM :( BUDU RÁDA ! :* 

*S* 

DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat