HARRY STYLES'S POV
Kde ten zpíčenej kretén už doprdele kurva bydlí?! Už zkurvený 2 hodiny jezdím sem a tam, abych toho kokota našel..Kdybych ho tolik nepotřeboval vysral bych se na něj.Že mi to nebylo hned kurva jasný..Zastavil jsem svůj nablýskaný Range over, a vystoupil . Přešel jsem ke "zvonku" který spíše připomínal foťák CANON. Stiskl jsem tlačítko, a ozval se nějaký ženský hlas. ,,Ano,kdo je to prosím?" ,,Potřebuji mluvit se Zaynem." Řekl jsem v klidu. ,,Aha, a vaše jméno, pane?" ,,Harry Styles !" Odpověděl jsem hlasitěji.. ,,Počkejte okamžik prosím." Chvilku jsem tam jen stál jak čůrák, když se najednou veliká brána otevřela.. ,,To je dost ty zkurvysyne" Řekl jsem si pro sebe.Zajel jsem svým autem dovnitř, a vyspoupil .Pak se mi naskytl pohled na starší ženu..Mám dojem že jsem s ní mluvil.. ,,Dobrý den pane Stylesi, pan Malik vás už očekává." a odešla, dávala mi tím nejspíše najevo, abych šel za ní..Ve výtahu jsem se podíval na hodinky, a srovnal si svoje svoje sako..Jakmile se výtah otevřel, viděl jsem Zayna jak stojí ihned naproti mě..Kamenné tváře jsme si oba ponechali..,,Vítej, ty vypelichanej pse!" Řekl, a pak se rozemál, a bratrsky jsme se objali. ,,Dáš si něco?" Zayn se mě zeptal. ,,Wisky." Řekl jsem. Zayn mi podal skleničku, a posadili jsme se do křesel.. ,,Začalo to.." Jakmile jsem tato 2 slova vypustil z pusy, Zaynovi se zatajil dech. ,,Je zničený!" zakřičel. ,,Postavili další sídla." ,,K-kolik?" Řekl rozklepaným hlasem.. ,,4.Tedy vlastně už jen 3. Nemecko-Berlín, Švýcarsko - Ženeva ... A Česká republika - Prágl." Začal jsem mu vyjmenovávat. ,, Musíme tam jet..A ty to moc dobře víš..Komise prohlásila svou konečnou verzi..Je to zkurvene v hajzlu kámo." Zayn mi pokyvoval na náznak souhlasu.. ,,Zítra odjíždíme." řekl jsem rázně.. Dopil jsem svou Wisku, a opustil jsem ho s poplácáním na rameni..
ZAYN'S POV
A je to tu..Znova..Naposledy si to vyžádalo až příliž obětí..Né že by mi na tom nějak zkurveně záleželo, ale prostě už měl být konec.. Zkurvená komise.Nikdy v životě by mě nenapadlo, že to udělají znova..Praha.. Dopíče tam jsem už párkrát byl, a nedopadlo to dobře.Rádi se tam vracíme. O Berlínu a Ženevě ani nemluvím.
O co jde ? Jde o přísně tajnou akci, kterou si spolky vyžádali před 3-mi lety.Je to prý "zábava" se dozvíte když se dostavíte na místo..Ale že chytaj děvky,kupujou chlast,drahý auta a drogy a co všechno s tím dělají nikomu neřeknou..Nejhorší žástí je opravdu to, co s těma lacinejma kurvama dělaj..Je to jakoby obrovská ubytovna, a všechny spolky ze světa se tam baví.A to byl ten barák pouze jeden..Teď jsou 3, pouze v Evropě,to nikdy nemůže dopadnout dobře.Z mého přemýšlení mě vyručila paní Chuanetta. ,,Pane,promiň te mi, že vás ruším, ale přišla sem jedna dívka, a prosí o práci..Prosím smilujte se nad ní." Svým milým a klidným hlasem mi na srdce kladla tato hospodyně, která mi už odmalinka dělala moje oblíbené koláčky s karamelem. ,,Přiveďte ji sem." Řekl jsem.. ,,No podívejme se na ni.." Řekl jsem povíšeně..Byla zmoklá jako pes, a koukala se do země.. ,, Jdětě pryč Chuanetto" ona přikývla, a odešla. ,, Jak se jmenuješ zlatíčko ?" Řekl jsem poněkud oplizlým hlasem.. ,, S...S..Sarah. " Odpověděla mi s rozklepaným hlasem.. ,, Víš Sarah, já nejsem žádná zkurvená charita, to jsi zaklepala na sakra špatné dveře.Já mám služebníku víc jak dost, a další hladové krky pod střechou fakt zkurveně nepotřebuju! Křiknul jsem, a ona sebou trhla.Přišel jsem k ní, a chytnul jsem jí bradu, abych se jí mohl podívat do obličeje.Byla krásná. Prohlížel jsem si jí, pak jsem její bradu pustil, a ona opět dala hlavu k zemi, když se najednou odhodlala promluvit ,,Pane prosím..Byla jsem vyhozena z domu, a nemám kam jít.Do smrti bych vám byla vděčná." Opřel jsem se o stůl a hleděl jsem na ni s pokrčeným obočím. ,,Udělala bych pro to cokoliv." Nad touto větou jsem se pousmál, a citoval její slova ,,Cokoliv?" Ona zvedla hlavu. ,,Ano." ,,Nechci aby jsi mi tady lítala s hadrem..Na to jsi až moc hezká.Mě bude pohatě stačit tvoje tělo." Řekl jsem a v tu chvíli mi ihned proběhla myšlenka jak ze zmocňuji jejího křehkého těla. Při té myšlence jsem si musel olíznout horní ret. Nevěřícně na mě civěla.Chtěla něco namítnout, ale já ji skočil do řeči.. ,,Než si vztoupila do tohoto domu, byla jsi volná,spokojená..Je to nesrovnatelné s tím, co se ti bude dít teď. A zašklebil jsem se.
PROSÍM VOTES A KOMENTÁŘE !:3 POTĚŠILO BYYY :3
TAKŽE JE TU DALŠÍ DÍL. A JÁ JSEM SE NEMOHLA DOČKAT, AŽ HO SEM DÁM! CO SI O TOM MYSLÍTE? JE TAM UŽ I HARROLD, TAK JAK SE TO BUDE VYVÍJET?:3 BYLO BY MOC FAJN KDYBY TO NĚKDO ZAČAL ČÍST:(
*S*
ČTEŠ
DANGEROUS
Teen Fiction*celý příběh +13!!!!!* SEX,ALKOHOL,DROGY,KLUBY,PÁRTY,VRAŽDY....jakoby..žena neměla žádnou úctu...jakoby nebyla láska..Nebyly city.. Ponořtě se do děje, a vžijte se do role s lidmi co tento příběh prožijí..hlavní postavy : Zayn Malik,Harry Styles,Bo...