Koneckonců,mě ani nepřekvapuje že mi něco takového napsal..Jak mi řekl, dopis jsem hodila do krbu, a jako obvykle jsem seděla na své postely a přemýšlela..Bylo by rozumne, se pokusit o útěk? Jsem v Berlíně,poprvé v životě,neumím žblepnout německy a ještě když si k tomu domyslím můj "fenomenální" orientační smysl, tak jsem raději hned tu myšlenku zahnala..Kdekoliv bych byla radři než s těmito lidmi na tomto místě. Rachel mi najednou vtrhla do pokoje. Ani nevím kde se to ve mě vzalo, ale rychle jsem jí běžela obejmout.Jí to poněkud vyvedlo z míry, ale přece jen mi obětí opětovala. ,,Tak co,ty moje krádná bílá kamarádko?" zasmála se. ,,Coby..Dělám tu to, od čeho tu sem." Pronesla jsem celkem naštvaně, a zase jsem si lehla na postel. Rachel si sedla vedle mě. ,,Začínáš pindat, ani nevíš proč jsem sem přišla." opět ukázala své perfektní bílé zoubky. ,,No povídej." popohnala jsem jí k její myšlence. ,,Dneska tě bere na večeři pan Styles." zamumlala, jako by to bylo něco mnohem málocennějšího. ,,C-co prosim ?" Zopakovala mi větu, a usmála se na mě..,,A....mám ti předat tohle princezno.Od Malika." Byl to dopis. Další ? Jako fakt?! ,,Pan Malik odjel s panem Doskim předčasně do Prahy. Dostal tě na Starost pan Styles." Řekla mi s úsměvem. ,,Holka, upřímně ti závidím.." Doplnila.. ,,A to proč?" zeptala jsem se jí s úsměvem. ,,Né každá tu najde takové štěstí." ,,Ty tomu říákáš štěstí?" ,,Jestli se to tak dá zhruba nazvat, tak ano..Když mě sem přivezli,jako prvního klienta jsem dostala hnusnýho,zrzavýho,chlupatýho Ira, který měl až nenormální zálibu v análu.Doteď seru hovna jak zavařovačky." Pronesla bez nejmenšího náznaku smíchu, ale já jsem to nevydržela a vybouchla jsem smíchy. Za tu dobu co jsem tu,jsem se tak nezasmála.Byla jsem opravdu moc ráda že jsem tu měla aspoň ji. ,,HAHAHHA, čemu se směješ?! To není vtipný!" a už se začala smát se mnou. ,,No, abych nezapomněla." Utřela si slzy,které se jí oběvily z důsledku smíchu ,,U dveří máš krabici s šaty,které ti vybral pan Styles na tu dnešní večeři.Máš u toho i boty s nějakým drahým parfémem nebo co..A Sarah..to nejdůležitější..Slyšela jsem pana Stylese jak mluví s tím obtloustlým chlápkem jménem Garry, myslím. A Harry si výslovně přál, abyste po návratu dostali pokoj 17." ,,Pokoj 17?" Povytáhla jsem na ni obočí. A ona se nervözně kousla do rtu..Ruce si vložila do klína, a pohodila vlasy.. ,,No...Je to pokoj...S různými bičíky,roubíky,kolíky,pouty a tak.. A pak je tam velká postel.." ,,Rach,já nemůžu prostě..Strašně mě to tu ničí..Já s ním jít nechci. Ať si Šaty,boty i ten parfém strčí někam." Pohodila jsem dramaticky rukama. ,,Sarah..Nebuď hloupá..Čím lepší budeš, tím oblíbenější budeš i mezi nimi. Ber to tak, že se panu Stylesovi tuze líbíš, a on chce..ágh...Seru na to..Prostě tě chce tvrdě ošukat.Vyjebat z tebe duši..Prahne po tobě jak já nevím co..Sice jsem slyšela něco o tom jak si to chce vychutnat, ale když ho vidím si procházet tvojí složku, nevypadá že by byl nějak trpělivý." Nervözně jsem se kousla do rtu, a zaklonila hlavu.. ,,A teď si pohni...Máš hodinu na přípravu.Pak si pro tebe příjde." mrkla na mě, a mile se usmála..Lehla si na postel, a udělala si pohodlí mezi tím, než se vysprchuji..Dopis od Zayna jsem svýrala v rukou a nervózně jsem ho otevřela hned po té, co jsem byla pečlivě umyta.
Sarah
Omlouvám se že ti musím psát dopis, ale musel jsem odjet.Po dobu co se neuvidíme na tebe bude dohlížet Harry. Uvidíme se až v Praze,kde si všechny podrobnosti vysvětlíme.Mám pro tebe překvapení.
Z. xx
Dočetla jsem tato krátká slova, a dopis jsem položila na umyvadlo..Vlasy jsem si vysušila,a pak jsem zavolala Rachel, aby mě teda šla namalovat. Až jsem byla HOTOVÁ, ve svém pokoji jsem si oblékla nádherné šaty. Byly Černé a obepínaly můj štíhlý pas a zvyditelňovaly mi mé křivky. Záda byla holá, a černé rukávy u šat mi zakrývaly mé tetování. Ty šaty byly opravdu velmi krásné. Na nohy jsem si dala černé lodičky, a naparfémovala jsem se vůní od Marca Jacobse -DAISY .. Sedla jsem si do křesla, a čekala. Rachel opustila můj pokoj, Uslyšela jsem něčí zaklepání. Zaklepání ? On je najednou kavalír nebo co?
-
DŮLEŽITÉ !
Tak je tu část.. :/ Ale nejsem vůbec spokojená. Na minulé části je pouze 20 přečtení a 4 votes. :/ Fakt se mi to špatně píše když k tomu nikdo nemá ohlas ..:/ Pochybuju že tohle někdo čte.. Nonic..tak ahoj :) Další část bude až si toho někdo všimne no..
OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
PROSÍM VOTES A KOMENTÁŘE. POKUD JSTE ADMINKY NA NĚJAKÝCH 1D STRÁNKÁCH, SDÍLEJTE. BUDU MOC RÁDA. KDYBY NĚCO PIŠTĚ MI DO ZPRÁV.
*S*
ČTEŠ
DANGEROUS
Teen Fiction*celý příběh +13!!!!!* SEX,ALKOHOL,DROGY,KLUBY,PÁRTY,VRAŽDY....jakoby..žena neměla žádnou úctu...jakoby nebyla láska..Nebyly city.. Ponořtě se do děje, a vžijte se do role s lidmi co tento příběh prožijí..hlavní postavy : Zayn Malik,Harry Styles,Bo...