Rány na zápěstí

1.1K 49 0
                                    

POV Sarah
Mám v hlavě z toho všeho zmatek.A za všechno,co se mi  v poslední době dělo,mohl on. Nejdříve ke mě promlouvá jako by mě chtěl zabít,pak z toho vyplyne,že mě chce jen ojet.A teď, zase z toho dělá něco jiného..Nenávidím ho. Bloncka mě odvedla do pokoje, a já si sedla na postel.Nedokázala jsem ani pomyslet na to, co se mnou bude dělat teď.Obličej jsem měla položený v dlaních, a mé uši opět zaslechly to bouchání,vzdechy,křičení ať už slastné, nebo nenávistné a plné pláče a bolesti.Kéž by přišla Rachel...Neříkám, není to úplně osoba kterou bych ve svém okolí vyhledávala normálně, ale tady, je to asi něco jako matka Tereza..Nebo tak něco..Melu už sračky.Leze mi to tu na mozek.Šla jsem k oknu, a viděla jsem Zayna, jak nasedá do jednoho z mnoha aut tam venku.Otevře se brána, a odjíždí pryč.Byla jsem ráda že odešel, ale na jednu stranu jsem se bála co příjde.Borhan?U-wise?Harry?Nebo ten tlustý majitel? Opět se mi začínají klepat ruce.Nejhorší na tom všem tady je, že nikdy nevím co příjde.. ,,Máš tu jídlo." Za mnou se ozval dívčí hlas, který mě poněkud uklidnil. Za mnou stála vysoká bruneta, s milým úsměvem. Držela tác, a něm bylo jídlo..Nejspíš.. Šla blíže ke mě, a já jsem zahlédla rány na jejím zápstí, které se táhly víše a víše po ruce. ,,Na co civíš?Jez.." Pronesla, když si všimla že si její rány prohlížím.Vzala jsem si od ní nějaké těstoviny, a ona byla na odchodu. ,,Nech to na podlaze u dveří.Někdo to pak vyzvedne." Už byla málem pryč. ,,Můžu...Se tě na něco zeptat?" Dívka si povzdechla, a sedla si ke mě na postel. ,,Cheš vědět..Co se mi stalo,viď?" Kývla jsem. ,,Nesmím ti toho říct mnoho podívala se na dveře, a pak zase rychle na mě. 
Ale..prosím..Drž se dál od Borhana a jeho bratra..Nebo se ti stane to samé."  Zašeptala. Rychle si stoupla, a odkráčela. ,,Jinak...Jsem Megan." Po této krátké konverzaci mi zůstal rozum stát. "Drž se dál od Borhana a U-Wise?" Svými slovy mi opravdu nahnala husí kůži..Tác jsem nechala u dveří..V koupelně jsem se vysprchovala, a na své dlouhé hnědé vlasy jsem si nanesla broskvový šampón, který ležel na poličce. Vlasy jsem si usušila, a namalovala jsem se..Oblékla jsem si krajkované spodní prádlo, a průsvitný župánek.Sedla jsem si na postel, a čekala na Zayna..Ano.Čekala jsem že to takhle bude probíhat každý den..Je mi to jasné,ale jestli se chci odsud dostat,tak musím na Zayna udělat dojem.Když budu dělat všechno co chce,a budu jeho "Baby Doll" tak až tohle všechno skončí, tedy..Doufám že skončí, tak zase všechno bude možná dobré,a budu moct zase začít žít svůj život.Ale, čeho mi bylo líto nejvíce, tak toho,co se stalo doma.Máma..Její mrtvý přítel Erik, který po mě prahnul jak čokl po mase.Bylo mi líto že to takhle skončilo..Své rty jsem si přetřela vínově červenou rtěnkou, a bronzrem jsem si zvíraznila své lícní kosti.Povzdechla jsem si.. 

*PRÁSNKUTÍ DVEŘÍ*

A je to tu..Je tu Zayn..Jakou roli bude hrát dnes ?župan si sundala dolů.Slyšela jsem, jak se ke mě přibližuje.Najednou mě drsně chytnul za boky, až jsem muse opět syknout.Bolelo to více jak včera.Sakra víc..Pořád jsem měla silně zavřené oči, abych nemusela vidět ten jeho úšklebek,který mě neustále, když mě trápil.Své nehty zarýval do mé kuže a slizce mě líbal na zádech a krku.Svými velikými dlaněmi mi mačkal zadek tak silně, že jsem opět nepochybovala o modřinách.. Cuknula jsem a trošku se od něj oddálila,protože to bolelo tak moc že se to nedalo vydržet.. ,,Tady je tu někdo zlobivý." To není Zaynův hlas..

Tak co?) kdo myslíte že to je?:3 Už to začíná mít grády :3 uíí))) prosím o VOTES! 

(NETUŠÍM KDY BUDE DALŠÍ!)

DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat