Až jsem se dostatečně vyplakala, a přestala sama sebe litovat jako dítě komu starší sourozenec snědl sladkosti, jsem se zamyslela sama nad sebou. Opravdu to takhle chci? Chci takovýmhle způsobem žít svůj život? Chci svoje trable utápět v breku?Chovám se strašně.Se svým cílem potetovat si tělo bylo,abych nebyla taková citlivka a abych si u lidí vybudovala respekt.Místo toho jsem ustrašené štěně. Ne..Takhle to dál nejde.Až budu mít nejmenší příležitost utéct,udělám to.
Megan's POV
,,Prosím..Pane Doski..Přestaňte.." Téměř jsem šeptala..Můj hlas byl slabý..Skřehotavý a plný bolesti.Slzy jsem už neměla sílu ronit.To vše bylo pouze kvůli tomu,že jsem té nebohé dívce Sarah řekla,ať si na dotyčnou osobu která mne právě nechává chvíli bezmocně ležet na studené podlaze dává pozor.Náš rozhovor uslyšel,a zatáhl mě do té nejčernější místosti v tomto domě. Zbil mě.Svými silnými pažemi mě třískal hlava nehlava a drahými botami od Gucciho mě kopal jako kdybych nebyla ani žijící tvor.do kůže na čele mi vkvařil nějaký nápis začínající na D. Bez jediného soucitu mi kleštěmi ztrhal mé nehty,za které platil. Nadával mi,křičel a mé bezvládné tělo po tomto šoku se nezmohlo na nic víc, než pouhé dýchání, které mi i tak činilo problém. Něco si pro sebe mumlal.To bylo jediné co jsem slyšela..Počkat.. Tati? jsi to ty ? Bílé světlo a dlouhá přesvětlená chodba..
Sarah's POV
z mého přemýšlení mě vytrhlo vrznutí mých dveří. Stál tam nějaký muž postavou připomínající Arnolda Schwancenegra (nevím jak se to píše :D ) a oholenou hlavou. Automaticky jsem ho následovala, avšak se strachem jak je mým zvykem.Za rohem na mě čekal Borhan. Borhan Doski..Velmi pomalým krokem jsem šla k němu, a on s velmi děsivým s nepřirozeným úsměvem mi odhnul můj pramen vlasů,jako naposledy co jsme se viděli. ,,Rád bych ti něco ukázal." Nebyla jsem si jistá, co chce udělat..Ale i tak jsem ho radši následovala. Vstoupili jsme do výtahu, a on zmáčknul patro -1. Sklep ? Spižírna ? Momentálně bych byla ráda za jakoukoliv jinou společnost.Výtah se zastavil. Vystoupila jsem, a zděsila jsem se. Chlad a zvláštní zápach,který mi okamžitě proniknul do nosu. Všude po dlouhé ošklivé chodbě byly špinavé kachličky.Zastavili jsme se před velikými dveřmi. Otevřel je, a já vstoupila. On mě hned následoval. Byla tu tma,a nic jsem neviděla.Akorát smrad byl mnohem silnější.Zakryla jsem si rty a nos abych to nemusela cítít.Rožnuly se světla a přede mnou byly na zemi spousty těl mladých žen jako já.Zděsila jsem se, a přitiskla se na zeď s malým vypísknutím.Vykulila jsem na něj oči. On opět nasadil ten úsměv z kterého mi běhal mráz po zádech.Prohlížel si mrtvá těla..Některé tu musely být mesíce.Začala jsem brečet..Udělá to i se mnou ? ,,Víš..Tyto dívky..Neposlouchaly..Byly to moc zlobivé holky..Tak je postihnul trest." Začal kolem mě chodit a prohlížet si mě..Pak jsem však zavadila o šat,který jsem už viděla..Byla to Megan.. Ruce jsem si přitiskla na pusu a začala jsem hystericky brečet. ,,Abys náhodou nezapomněla..Nerad bych ti udělal to samé." Prohlásil a já se od něj sačala oddalovat. Zakopla jsem o něco, a spadla jsem na zem. ,,Naviděnou..Princezno." Zhasnulo se, a zabouchnul ocelové dveře. Začala jsem křičet..Ječet..Brečet..Všechno dohromady..Byla jsem tu s nimi..Zamčená.. Prosím pomozte mi někdo !!!!!!!
To se nám to panečku vyvíjí :DD Doufám že se vám žást líbila! Dejte mi prosím koment a vote !) Pokud chcete další :PJina...Už jsem si poprosila o triler k příběhu:3
Miluju vás ! *AUTORKA
ČTEŠ
DANGEROUS
Teen Fiction*celý příběh +13!!!!!* SEX,ALKOHOL,DROGY,KLUBY,PÁRTY,VRAŽDY....jakoby..žena neměla žádnou úctu...jakoby nebyla láska..Nebyly city.. Ponořtě se do děje, a vžijte se do role s lidmi co tento příběh prožijí..hlavní postavy : Zayn Malik,Harry Styles,Bo...