Vítej mezi námi.

835 47 6
                                    

Nemám ani nejmenší ponětí jak dlouho jsem spala,ale po dlouhé době jsem na své kůži cítila teplo.Teplo slunce.Teplo štěstí.Neměla jsem sílu ani chuť otevřít své unavené oči, protože jsem se nechtěla opět ocitnout v té realitě v které jsem poslední měsíc žila.Cítila jsem ty hřejivé příjemné paprsky, a slyšela jsem zpívat ptáčky. Přesto jsem byla v čisté měkké postely a kolem mne se rozlíhalo jen to známé šumění a ten známý zpěv.Pomalu jsem se hluboce nadechovala, a užívala jsem si vůni toho čerstvého vzduchu.Už to ale takhle nepůjde dál..Musím otevřít oči, a zjistit co se to poslední dobou dělo.Spodní ret jsem vsákla do úst, a pomalu se posadila, přičemž jsem začala žmourat svýma ospalýma očima.Chodidla jsem položila na studenou zem,a pevně jsem rozevřela svá víčka.Byla jsem v Harryho pokoji,kde byla okna otevřena do kořán,a dlouhé bílé závěsy vlály spolu s větrem,který byl vpuštěn do pokoje.Na malém konferenčním stolku stála sklenice s vodou, a kolem byla rozházena nějaká plata od různých prášků. Hlavu jsem si položila do dlaní,a lokty o kolena..Nechápu co se to se mnou dělo..Uslyšela jsem vrznout dveře.. ,,Už jsi vzhůru?" Ten chraplavý hlas bych poznala kdykoliv.. ,,ANO." Odpověděla jsem stručně. ,,Už se cítíš lépe?" ,,Ano." Znovu jsem odpověděla a Harry si přisedl vedle mě. ,,Všichni na mě koukají jako na blázna že?" Harry se ušklíbnul. ,,No protože k tobě nikoho jiného nepouštím,tak ani nejde aby se na tebe někdo ať už jakkýmkoliv způsobem díval." Usmála jsem se. ,,Jak dlouho jsem byla mimo ?" ,,No,teď jsem ti to chtěl říct..Na toho kdo je týden v kómatu,jsi zvykáš celkem brzy..Vítej mezi námi." Opět se smál. ,,Týden?!" ,,Jop." Překvapeně jsem se dívala, a on se díval před sebe,a vyhříval se na paprscích. Byl krásný. .Ale to si nechám pro sebe.Ať zase neudělám nějakou blbost.. Ale doopravdy jsem se cítila mnohem lépe.. ,,Dnes už musíme nutně odjet do Prahy.." Zamumlal Harry. Kývnula jsem, a šla jsem do koupelny, a sundala jsem ze sebe všechno své oblečení..Vůbec ani trochu mě netrápilo že jsem byla v Harryho koupelně a ani jsem se nazamknula..Bylo to možná kvůli tomu, že jsem po něm tak trochu toužila.Mám dojem, že to ví.. On moc dobře ví že po něm každá žena touží.Od té doby co jsem tu, jsem si zvykla na určitý přísun vzrušení a hlavně sexu.. Připadám si jiná.. vždyť ještě před týdnem bych jednala uplně jinak..Sama jsem si to moc dobře uvědomovala. Ale nějak mě to teď nezajímalo..Každopádně se mi mé nové já líbí.. A dost..Pod mém přemýšlení jsem už byla vysprchovaná a umytá..Usušila jsem si své tělo i vlasy. A nahá si vykročila do pokoje s "úmyslem si jít pro čisté oblečení." Padl na mě jeho pohled ...

-

-

tak jsem tu..jak se vám nová Sarah líbí? :D Bude to tam ted tak trochu rušnější co se týče ní a Harryho.. Zayn tam bude hned od příští části, aaa doufám že se vám to tedy líbí a chci vám strašně podekovat za 3,3 K PŘEČTENÍÍÍ !!! PANEBOZEEE je to k neuvěření.. Pamatuju si kdy tu bylo 400 a ted ? 3,3 K ... Miluju váš a dávejte mi prosím votes :* však uvídím jak dlouho vás budu trápit ! :D :*

VOTES A KOMENTYY !!! ! !

*S*

DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat