Touch me,yeah...

1.5K 53 0
                                    

,,Pojď ke mě miláčku." Řekl, a já jsee s ním vyspat! Bože prosím.. Pomoz mi..Jakkoliv, jen ať mě nechá na pokoji! Prosila jsem ve své hlavě, a on pomalu začal smršťovat své obočí.Poznala jsem, že začíná být naštvaný. Nechtěla jsem aby mě uhodil, tak jsem se zvedla z křesílka, a velmi pomalými kroky, jsem se přesunula k němu. On stál, stále tam kde byl, a zíral na mě.Prohlížel si mě, a olizoval si svoje narůžovělé plné rty.Byla jsem od něj jen pár centimetrů, a já moc dobře věděla, co teď bude následovat. Panna jsem už nebyla, ale jen ta představa mě nutilasi opět nervózně zkousnout ret, a začít se klepat. Jeho velké ruce, najednou byly na mých bocích, které najednou silně zmáčknul.Sykla jsem bolestí, a trochu sebou cukla.Tohle bude dlouhá noc.Řekla jsem si pro sebe v hlavě.Přimáčknul mě na zeď.V této pozici jsem už s ním byla, a jeho silná vůně mi proudila nosem.Konečky prstů mi jezdil po bolavém místě na boku, a mezitím jeho druhá ruka mi jezdila všude po těle.Hlavu jsem měla zakloněnou, a dívala jsem se na strop místnosti. A on si mezitím hrál s mým bezvládným tělem.Připadala jsem si jako hadrová panenka, kterou tady teď doopravdy jsem, a nejspíš budu. Svými rty mi jezdil po krku, a nasával mojí vůni.Cítila jsem to.Jeho ruka, která byla na boku, se najednou přesunula k mým krajkovým kalhotkám.Prudce jsem se nadechla,trošku nadskočila, a pootevřela ústa.Nepravidelně jsem dýchala, a sledovala jsem, co se to chystá dělat.Serval je ze mě, a pak poodstoupil.Sundal si svoje šedé tílko, a mě se naskytl pohled na jeho svaly, a tetování.Musím uznat, že není škaredý.Je velmi atraktivní, ale hajzl. A to mi ho neskutečně hnusilo.Povolil si svůj pásek, a sundal si uplé černé džíny.Byl přede mnou pouze v černých boxerkách, a já čekala co dalšího udělá. Prohlížel si moje hlavní centrum, a kousnul se do rtu.Jeho tmavé oči po mě sjely pohledem, a pak se ke mě opět rychle natisknul.Najednou jsem svoje stehna cítila omotané kolem jeho boků, a já jsem se musela chytnout kolem jeho krku, abych nespadla.Věděla jsem, že měl na tváři ten jeho úšlebek.Nemusela jsem se mu ani podívat do tváře.Hodil mě na postel, a já se na něj dívala.Naše oči se střetly, a on rychle uhnul pohledem,aby se mi do očí nemusel dívat.Bylo to zřejmé.Roztáhl mi nohy, a mě naběhla husí kůže.Lehl si na postel, a jeho hlava byla mezi mými nohami.Olizoval mi vnitřní stranu stehen, a přibližoval se stále blíže. Když mě najednou kousnul ! Sykla jsem bolestí, a on měl opět ten úšklebek.Hrál si se mnou.. A mě to neskutečně štvalo.

Snažila jsem se na to nemyslet.Ale ono to nešlo, a já si neodpustila vzdech.A to přitom ještě nic nedělal.Až do chvíle, kdy se rty otřel o mé centrum. Opět jsem vzdychla.Cítila jsem jak se usmívá.Své ruce měl omotané kolem mých stehen, a a já cítila jeho jazyk.Prohnula jsem se v zádech, a zaklonila ještě více hlavu.Najednou mě jeho velké dlaně uzemnily.Začal hroužit, a já musela začít vzdychat jako bez smyslů.Bože!on.To.umí.tak.dobře ! Pak si naslinil 2 prsty, a vsunul je do mě.Zalapala jsem po dechu, a svíjela se rozkoší.Byl tak strašně pomalý ! Mučil mě tím.Příšerně moc ! Pak ze mě prsty vytáhl, a přiblížil se blíže k mému obličeji. ,,Neuděláš se, dokud neřeknu." Řekl, a olízl si své stříbřité rty, které měl..No..Odě mě. Jak to ale jako myslí ? to nedokážu ovlivnit ! Chtěla jsem něco namítnout, ale on mi řekl : ,,Znáš má pravidla.Nemluv, pokud se tě na něco neptám! To nebyla otázka." Lehla jsem si zpátky, a čekala co bude dělat. Cítila jsem, jak se opět dotknul mých stehen.Jeho rty začaly opět sát na střídačku s jeho jazykem který kroužil pořád dokola a dokola.Vzdychala jsem jeho Jméno, a ono se mu to nejspíš líbilo.Ano.Nenáviděla jsem ho z celého srdce, ale sex..Je sám o sobě úplně jiná etapa.A prostě.On byl v tomto směru více jak skvělý.Nikdo nikdy mi to takhle nedělal.Možná to nebezpečí mě tak k němu táhlo? Ne..Prostě to jen umí.Nic víc.Ale, najednou jsem cítila, jak se uzel v mém břiše začal čím dál víc ztahovat.Vzdychala jsem, a téměř křičela. Věděl moc dobře co dělá.Byla jsem totálně na vrcholu, a já se to snažila udržet .Protože jsem se ho pořád hodně bála.ale přitom jsem umírala touhou po něm.Co to říkám ? Bože.Mám sama v sobě obrovský zmatek.

-

-

Natahuju coo ?:P Tahle část bude zkrátka luxusní:3 stnašně se mi líbí:33 A přidám to nejlepší zítra na štědrý den večíír:š tak dávejte votes, a čtěte čtěte:3 Jinak děkuju za 150 shlédnutí ! ♥♥♥ jste skvělý ! Ale ty votes by byly fajn O.o 

SORRY ZA CHYBY NOŤAS SE ZBLÁZNIL-.- 

*S*

jinak krásné prožití  Vánočních svátků a tak:) BYEE

DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat