Touch me, yeahh - part 2

1.5K 54 2
                                    

Cítila jsem, že to prostě déle nedokážu vydržet.Cukala jsem hlavou ze strany na stranu, a moje klouby byly úplně bílé od toho, jak silně jsem mačkala pelesť postele.On mi zarýval svoje nehty do kůže na stehnech, ale já to v tuto chvíli nijak necítila..Chtěla jsem, aby mě už konečně šukal. Cože ? Na co jsem to právě myslela ? Co mě to právě kurva napadlo? Bože můj !! Musím se vzpamatovat.Nechám se, aby mě ojel, a no..pak se uvidí..Na malou chvíli jsem se oddálila z myšlenek na to, co právě se mnou dělá. Doslova jsem škemrala, aby mi to už dovolil.Neudělal to. ,,Ještě vydrž,miláčku." a ještě více začal sát. Bylo to absolutně dokonalé, ale já měla pocit, jako by mi každou chvíli měla puknout vagína. (:DDD) ,,Chceš se udělat?" Chtivě jsem přikývla, a on si popolezl blíže ke mě tak, aby byl vedle mě.Ležel na boku, a nechal mě ztěžka oddechovat.Orgasmus jsem zatím neprožila,ale dlouho mě nenechal čekat, a svými štíhlými prsty mi jel po klitorisu, až přímo "tam" Zajel co nejhlouběji, a pak zase pomalu ven.Takto to chvíli dělal, a sál mi bradavky.Dokázal být vážnivý i něžný v jednom.A to mě neskutečně v této chvíli vzrušovalo.

Silně však začal přirážet svými prsty, a já opět cítila ten uzel.. Dívali jsme se navzájem do očí, a on měl pootevřená ústa, jako by to prožíval se mnou.Ovšem to nebylo nic oproti mě.Já jsem měla co dělat, abych vydržela ležet.Přirážel rychleji a rychleji, a já křičela jeho jméno.Opravu strašně nahlas.On mě neustále líbal na prsích, a na břiše, však mých rtů, se ještě nikdy nedotknul.Samotnou mě to velmi překvapovalo. ,,P-r-osím.!" Zakřičela jsem spolu s jeho jménem. Už byl přesně na tom konci, kde už jsem prostě nemohla udělat vůbec nic, a on mi v tu chvíli pošeptal : ,,Udělej se." Přestala jsem se držet zpátky, a obrovská vlna rozkoše mě naplnila. Stále jsem se mu dívala do jeho tmavých očí, a oddechovala jsem.On se ve mě pomalu pohyboval svými prsty, a dýchal mi do obličeje. 

Najednou jsem pocítila obrovskou potřebu mu to nějak vrátit.Oplatit mu ten slastný moment, za který mohl on. Nechtěla jsem, ale zkrátka mi to připadalo správné, a kdybych to neudělala sama, tak by si to vzal sám. 

Přehoupla jsem se na něj, a začala jsem ho líbat na klíční kosti, a níž.Až jsem byla v podbíšku, sundala jsem mu boxerky.Byla jsem poněkud zaskočená, protože jsem to rozhodně nečekala.Náčiní měl opravdu pořádné. Hrdě jsem ho vzala do ruky, a zapohybovala jsem nahoru, a dolů.od vzdychnul, takže jsem se sama v hlavě pochválila.Po té, jsem si ho vzala do pusy, a jezdila téměř po celé jeho délce.Respektive, po tom, co se mi vešlo do pusy.On oddychoval, a občas zamumlal moje méno.Sledoval mou dobře dělanou práci  s přivřenýma očima.Ale najednou kdyby ho někdo vymněnil.Z toho vášnivého Zayna se stal starý Zayn.Chytl mě za vlasy, a opět mě povalil na postel tak, abych byla pod ním.Dostala jsem strach. On mi chytl ruce, a roztáhl nohy..Párkrát zapohyboval po své délce, a prdce ho vsunul do mě, až jsem vypískla bolestí.Další šok přišel v momentě, když jsem ucítila bodavou bolest na svém prsu, které začínalo nabírat červenou barvu.Šukal mě sakra tvrdě, a já se nezmohla na nic víc, než pouze křičení. Bylo to dokonalé.Nedokážu si vysvětlit proč se mi to líbilo, ale prostě ...líbilo. 

Neustále přidával na rychlosti, a nadával mi, ,,Ty zasraná děvko! agh !" Plácal mě na střídačku s tím, že mě tahal za vlasy. Zanedlouho přišel jeho orgasmus, a hned po té i můj. Lehl si vedle mě, a ztěžka oddechoval. Já jsem se přikryla dekou, a nedělala vůbec nic.Protože mé tělo bylo celé bolavé. Bylo mi jasné, že budu mít spoustu ošklivých modřin. ,,Připrav se na podobné zážitky jako tento,každej.zkurvenej.den.A né vždy to bude tak krásné." Zachychotal se. Přitáhla jsem si deku váše k tělu, a uslyšela jsem, jak opustil můj pokoj. Najednou jsem viděla rozmazaně, byla jsem až moc unavená a vyděšená.Zavřela jsem své velké zelené oči, a usnula jsem.

Tento díl byl dlouhý.Nerozvrhla jsem si to moc dobře abych to mohla napsat v jeden den jako jednu část.:/ ale nějak to dopadlo, a doufám že se vám tato uchylárna líbila ! Bude tam toho mraky a mraky.Vlastně v každém díle bude něco takovýho. :D Jsem přežraná od včerejška O.o :D Doufám že jste měli krásný Štědrý večer, a že se vám HLAVNĚ příběh Dangerous líbí  ! ♥ 171 Přečtění ! Jste svělý ! Moc vás mám všechny ráda:3 Prosím o VOTES, a nějaké pěkné komenty) 

*S*

DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat