SARAH'S POV
Doprdele!Doprdele!Doprdele!! Jít sem byla obrovská chyba..Ten psychopat mě tady drží, a chce se mnou spát! Odvedl mě do mého pokoje, a jeho úšklebek z tváže neupadal.Pořád tam byl, a strašně mě štval..Bylo to jeho gesto nadřazenosti,gesto toho jak jsem momentálně bezmocná..Ale co musím uznat, tak že jeho perfektně upravené černé vlasy, mě poněkud zaujmuly..A ty jeho rty.. Ne ! Sarah, vůbec nad tím nepřemýšlej, je to násilník, která tě chce znásilnit, a ublížit ti! Seděla jsem na veliké posteli, a všechno kolem bylo překrásné, celý pokoj byl laděn do Tmavě červeno-bíle, a všechno jsem si prohlížela..Když najednou do místnosti, bez zaklepání vešel ... On.. ,,Uděláme si malý vílet miláčku." A jeho úšklebek z jeho tváře nemizel.. Stála jsem jako přikovaná, a on si prohlížel má tetování.. ,,Hm..Nevypadáš jako andílek..Pak se ke mě nahnul nebezpečně blízko. TO se mi líbí." a hrdelně se zasmál.. Stál za mnou, a dýchal mi do mých, už suchých dlouhých vlnitých hnědých vlasů. ,,Víš zlatíčko, uděláme si malý vílet.." A hrál si s pramenem mých vlasů. ,,K-kam?" ,,To tě nemmusí zajímat.Pojďme si něco ujasnit.Nemám kurva rád, když se někdo moc ptá.Dále nesnáším, když někdo mluví, když se ho na nic zkurveně neptám! Mluvil zasekaně, a tahal mě za pramen vlasů.. Sikla jsem bolestí, a on mě pustil. ,,A už vůbec, se nesnaž utéct.!" Zakřičel, a odešel s místnosti, a bouchnul hlasitě dveřmi, až jsem nadskočila..Oddechla jsem si, a třela jsem si prsty místo na hlavě, kde mě tolik tahal..Vílet? Tak to se mám na co těšit..Zkousla jsem si ret, a zavřela oči..Přemýšlela jsem nad tím vším..Nad těmi všemi věcmi, které mi nedávají smysl od toho momentu, co jsem překročila práh těchto dveří..Práh o velikosti 10metrů.. Prošla jsem si svůj "pokoj" a najednou jsem narazila na dveře.Byla to koupelna..Nádherná obrovská koupelna..Nejkrásnější co jsem kdy viděla..Pro jistotu jsem se zamkla, aby mi sem nevtrhnul, jako před tím do pokoje.Nehala jsem na svoje tělo padat horké kapky vody, které mi dělaly tak moc dobře..Půjčila jsem si nějaký sprchový gel, a nanesla jsem ho všude na svou pokožku.Rychle jsem vylezla z vany, a usušila jsem se ručníkem..Nemohla jsem přestat na to všechno myslet..Co se mnou bude? Jaký vílet? Kdy odjíždíme? A proč? Chtěla jsem se ho zeptat, ale po jeho "pravidlech" jsem se neodvážila promluvit, natož se na něco zeptat. z cestovky jsem vytáhla čisté spodní prádlo, legíny a vínové tričko bez potisku s ohrnutými rukávy..Trošku jsem se namalovala..Abych nedělala ostudu, a za druhé, neměla jsem co dělat, a nechtěla jsem nad tím opět přemýšlet protože z těchto myšlenek jsem měla upřímně strach. Sedla jsem si na postel, a prohlížela jsem si své potettované paže. ,,Promiň že tě ruším, ale tady..Donesla jsem ti něco k jídlu.." Řekla opravdu moc milá paní, s kterou jsem se viděla.. Vděčně jsem si od ní jídlo vzala, a začala jsem jíst, protože jsem opravdu měla hlad jako vlk.,,Je mi to všechno moc líto." Chtěla jsem něco říct, ale zastavila mě paní Chuanetta? Ano.. Chuanetta měla cedulku na uniformě. ,,Nic nemusíš říkat, jen jez..Než příjde Pan Malik." Sklonila hlavu a povzdechla si. Koukala jsem a ní, a jak řekla, nic jsem neříkala..Všechno mi tu nahánělo husí kůži..Obvykle jsem měla prořízlou pusu, ale tady, jako by mi jí někdo zašil..Prázdný talíř vzala, a bezeslova odešla..Nedávám ji za zlé, že mi nepomohla uprchnout, protože si jsem jistá, že by jí něco hrozného provedl.A to jsem nechtěla..
ZAYN'S POV
Ta holka pojede se mnou.Chci aby viděla co se tam děje...Zcela určitě pozná mé milované bratrance Borhana, a U-Wise (JŮVEJSE) Ti nejsou tak vstřícní a dejme tomu hodní jako já. Harrold je stejná děvka jako já..A beru ho jako bratra..Sedím opět na balkóně a kouřím svou několikátou cigaretu za tento den.Nedopalek zašlápnu, a jdu k jejímu pokoji, a chytím za kliku.. Spí..To mi dává dodatečnou šanci,si ji pořádně prohlédnout..Je krásná..Není nežná..Není ani hubená..Ale není tlustá..Bude akorát, protože až ji budu tvrtě šukat, tak se pode mnou nerozspye..Nad touto myšlenkou jsem se sám musel pousmát..Bude to má vlastní panenka na hraní..Nádherný bezchybný obličej pohladím svým palcem, a jedu ji od čeliti až ke krásně vykrojeným rtům.. ,,Dobrou noc zlatíčko." A se svým úšklebkem, opustím její pokoj.
ZAŽÍNÁ SE NÁM TO POMALU RÝSOVAT:3 DNESKA JSEM PŘIDALA 2. DÍLY..BUDU SE SNAŽIT ABY TO TAKTO ŠLO:3 OMLOUVÁM SE ZA CHYBY, A PROSÍM..DÁVEJTE MI VOTES, A NAPIŠTĚ NĚJAKÝ PĚKNÝ KOMENTÁŘ..:( UDĚLALO BY MI TO VELKOU RADOST:3 JINAK NA GOOGLU SI ASI NAJDĚTE JAK VYPADÁ U-WISE A BORHAN, JESTLI NEVÍTE..JSOU TAKY UPLNĚ BOŽÍ!:D ALE CO VÁM MŮŽU PROZRADIT, TAK TO, ŽE V PŘÍBĚHU TO JSOU PĚKNÍ DAREBÁCI (LOL) CO NEJDŘÍVE PŘIDÁM DALŠÍ!) TĚŠÍM SE, A PŘEJU PĚKNÉ ČTENÍ!)
*S*
ČTEŠ
DANGEROUS
Teen Fiction*celý příběh +13!!!!!* SEX,ALKOHOL,DROGY,KLUBY,PÁRTY,VRAŽDY....jakoby..žena neměla žádnou úctu...jakoby nebyla láska..Nebyly city.. Ponořtě se do děje, a vžijte se do role s lidmi co tento příběh prožijí..hlavní postavy : Zayn Malik,Harry Styles,Bo...