Let's Talk About SEX

1.1K 57 0
                                    

Mám těžké podezření,že není normální.Ještě před pouhou minutou se snažil mě přivést k šílenství a on si teď po té pouhé minutě chce povídat?OK...dobře Sarah..Tak když si tvůj 'pán' chce povídat,tak dobře,proč ne? Zayn se vedle mě posadil a na mé nahé tělo položil chundelatou hnědou deku. ,,Dobrá tedy...Co tě zajímá?" Optala jsem se ho. ,,Něco mi o sobě řekni." ,,Cokoliv?Nebo si chceš povídat o něčem konkrétním?" ,,Řekni mi něco o tvém milostném životě." Takže se budeme bavit o SEXU...Že mi to nebylo hned jasné... ,,No dobrá tedy..Asi bych mohla začít tím,že jak už asi víš,nejsem panna."On se nad tím pousmál,což mě docela překvapilo..,,Přišla jsem o to v 16 s největším hajzlem ze školy Larrym Bouca'eirre .. Francouz.." ,,Hm...Tak to nemohlo být tak zlý,ne?" ,,Ne...Kdyby si mě přitom nefotil a nedal to na svůj Facebookový profil . 'Moje děvka'-cítí se šťastně...." Zayn měl kamenný výraz..Pak se ovšem začal smát. ,,Cítí se šťastně,děláš si prdel?" No smál se opravdu dlouho..Ale mela jsem radost že jsem mohla chvíli myslet na něco jiného,i když nikdo mi nikdy už nevyhradí to ponížení..Ale nu což.. ,,Ráda bych něco věděla i o tobě." Přestal se smát .,,Ano..pobavila jsi mě,ale to z nás nedělá nějaký zkurvený kámoše!" Křiknul po mě. Přitiskla jsem si na sebe deku a sklamaně hleděla před sebe. ,,Ošukal jsem první Buchtu na Stylesově mejdanu jdyž mi bylo 15." Procenil mezi zuby.. ,,zajímavé...." odpověděla jsem mu s nezájmem. ,,Sundej si tu deku." Učinila jsem tak..,,Chtěl jsem s tebou dělat i něco jiného,ale jak vidím,nemá to cenu. Teď jsem si ale na něco vzpomněla tak jsem se ho prostě zeptala :,,Proč mě nelíbáš?" Nahodil svůj úšklebek a odpověděl mi :,,Polibky jsou znaky lásky.Děvky se nelíbají." On mě nazval děvkou? Cítila jsem jak se mi slzy snaží dostat ven,ale já je rychle zahnala. Zayn se kousnul do rtu,a své plné narůžovělé  polštářky mi přitisknul na klitoris.Bez jakéhokoliv zaváhání či varování.Začal sát,a já byla zase v jiném světě.On je bůh.
Užili jste si díl? :p pokud chcete další budete muset dát Vote a napsat mi něco hezkého pod článek O:) miluju vás
*autorka*
*S*

DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat