"See you soon"

876 54 2
                                    

,,J-Já nemůžu...Snažil jsem se,ale opravdu to nejde." Nevěřícně jsem na něj hleděla,a nevěděla co říct.Neříkal takhle náhodou jak moc by mě chtěl šukat?Jak moc mě chce potrestat ? ,,Mě na tobě přitahuje tvá optarnost,starost o sebe samou,a hlavně úcta,kterou k sobě máš.Jsi zkurveně sexy,ale takhle to nechci...Abys byla taková...Špinavá ..Jestli víš jak to myslím.."Sundal mi ruku ze svého rozkroku, a šaty mi popotáhnul zase níže..To,co udělal mě překvapilo natolik,abych si uvědomila že tohle nejsem já.Vystoupili jsme z auta,a mlčky jsme šli vedle sebe.U mého pokoje jsme se zastavili.,,Harry,opravdu si toho vážím..že jsi..No nedovolil jsi mi to." ,Harry se ušklíbnul,a rukou se opřel o dveře.,,Ani nevíš jak bych tě nejraději šukal.Jak bych si užíval že křičíš moje jméno,jak bys ses podemnou svíjela v rozkoši..Nejraději bych ho z tebe už nikdy nevytáhl.Neskutečně mě přitahuješ.Jsi tak chladná..A přitom tak krásná a sladká jako to nejsladší jablko na světě.Však se jednou dočkám jak chutnáš zlato..Neboj." Po každém jeho slovu jsem cítila chvění ve svém podbříšku. Dívala jsem se mu do očí,a neodpovídala.Harry se pousmál,a ruku mi dal na krk a druhou na temeno,kde pohladil mé vlasy.Pak mě svými měkými rty políbil  na čelo..Oddálil se,a najednou mu začal zvonit telefón.Vzal ho,a poslouchal dotyčného na druhé straně.Byl zamračený a odpovídal krátce a jednorázově.Pochopila jsem,že se něco stalo. Odemkla jsem dveře od pokoje,a on mě s pouhým pokynutím  hlavy na náznak rozloučení opustil.Konečně jsem měla chvíli pro sebe,abych si všechno měla čas urovnat v hlavě.Ale co mě zaráželo,tak jeho telefonát s tím člověkem. Jaktože se tak rychle naštval?Nerozumím tomu...Napustila jsem si vanu,a sundala ze sebe různé ozdoby které jsem na sobě musela dnes mít,a máčela jsem své tělo v příjemně horké vodě.Uvolnila jsem se natolik,že jsem si to ani neuvědomila a usnula jsem.Však,zanedlouho mě probudil nějaký zvuk.,,Je tam někdo??" Žádná odpověď. Zablikala žárovka,a vypadl proud.,,K sakru..." zaklela jsem když jsem se po tmě snažila najít cestu z vany.Zvládla jsem se usušit,a hodit na sebe nějaké oblečení.Procházela jsem pomalu pokojem,když jsem o něco najednou zakopla,a spadla ..Najednou se rozsvítilo,a přede mnou ležela Rochel..Mrtvá...Byla uplně nahá,a její obličej byl znetvořený.Měla rozřízlou pusu do tvaru úsměvu a neměla oči..Ztrhané nehty na obou rukou a pořezané celé tělo.Do tvaru nějakého nápisu.Bylo na ní vyřezané "Uvidíme se brzy".Začala jsem křičet a brečet..Namáčkla jsem se ke dveřím,a brečela a brečela. Uslyšela jsem zvuk otevřených dveří.

Říkala jsem že další bude brzy : 3 je to trošku morbidní,ale se to upřímně líbí :D :D
Prosím prosím o votes a komenty!!! ! :( plosiiim
Miluju Vas :-*
*S*

DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat