Jakmile jsem vešla do místnosti, uhodil mě do nosu hrozný smrad. Marihuana,přeplácané kolíňské,cigarety a spostu dalšího. Dveře se za mnou zavřely, a já pohlédla kolem sebe. Veliký perský koberec byl pode mnou, a já se dívala na kožená křeslam které byly otočeny ke mě zády. Na konferenčím stolku se zlatýmy lvími tlapami ležely vlašky od drahé Whisky. Odkašlala jsem si, a bloncka mě pobídla směrem k nim. V místnosti bylo ticho. Kolem stály krásné dívky v nějakých přehozech. Šla jsem blíže k křeslům, a se skloněnou hlavou jsem šla před ně. ,,Nemáš se za co stydět." Poznala jsem kudrnáčův hlas. Hlavu jsem měla skloněnou a neměla jsem v plánu ji jen tak zvednout. Poznala jsem, že zelenoočko šel ke mě, a v mém "novém oblečení" si mě prohlížel. Chodil kolem mě, a já se konečně odvážila zvednout hlavu a on se zpátky posadil do křesla. Každého jednotlivého muže co seděl v křesle jsem si prohlížela, stejně jako oni mě. Opodál jsem uslyšela odfrknutí nějaké dívky,ale neotočila jsem se směrem k ní. po Zaynově pravici, seděl muž, mu nebezpečně podobný. Zayn však měl tmavé oči, narozdíl od toho druhého,kterému se barvily do zelena. Jakmile si všimnul toho, že na něj takto civím, stoupnul si, a srovnal si svou koženou bundu. Přišel ke mě, a já si ho stále prohlížela. Měl perfektně zastřižené strniště, které ho dělalo velmi atraktivním,ale stejně jako ze Zayna jsem z něj měla strach.Měla jsem ale neustále pocit, že jsem ho už někde viděla.. Mezi své dlouhé štíhlé prsty vzal můj hnědý pramen vlasů, a dal mi ho za ucho. Pak se otočil ke svým přátelům a pronesl : ,,Pěkná děvka.Kolik za ní chceš?" A začal ve své bundě lovit propisku a šek. Zayn zaťal čelist, a stoupl se vedle mě. ,,Není na prodej." A poodstrčil mě kousek za sebe. ,,Borhane..Uklidni se." Řekl taktéž černovlasí, muž co seděl po Zaynově levici. ,,Proč bych se měl uklidnit?Kupuju od tebe děvky několik let, a nikdy s žádnou nebyl problém! Kurva bratránku...Co to s tebou je?!!" Křikl po něm. Kopl do sebe trochu Whisky co neměl dopitou, a spolu s tím druhým černovlasím odkráčeli pryč. Borhan se však zastavil, a otočil se směrem ke mě. Už jsem si vzpomněla kdo to je.Viděla jsem ho, když jsem jela s Rachel tím výtahem.Viděla jsem ho,jak trápil ty holky.V tu chvíli jak jsem si to uvědomila, mě píchlo u srdce, a schovala jsem se za Zayna. Věnoval mi naštvaný výraz, a oba odešli pryč. ,,Jenifer..Odveď Sarah do pokoje.Probereme to jindy." Řekl, a bloncka mě opět vedla chodbami tohoto paláce.Nad tím co Zayn udělal jsem žasla.On se mě zastal.
HARRY'S POV
,,Kurva Zayne..Borhan má pravdu.Nikdy s žádnou nebyl problém,tak mi kurva už řekni..Co tě žere? Na tuhle práci jsi zvyklý,děláme to roky dohajzlu!" Mu asi fakt hrabe.Žádná štětka nám nebude kazit biznis.Kdyby se to dozvěděla vláda..Nemyslím tohle,ale ty mnohem horší věci které se tu dějí.A na ty se Borhan specializuje..,,Tak mi kurva aspoň odpověz!" Byl opřenej o krb, a díval se do něj. Neodpovídal. Jen se na mě vždycky podíval tím svým zabijáckým pohledem a zase se díval do plamínků.Však najednou se otočil, a opřel se o roh krbu.Své ruse si propletl na hrudníku,a nadzvedl obočí.,,Nemůžu mít panenku na hraní?" Vypadlo z něj. ,,Tyvole brácho jasně že můžeš.Ale proč jsi jí sem tahal ? Vždyť to takhle děláme,podíváme se na ni, a pak ji od tebe Borhan koupí, nebo ne..Mě je do toho hovno, já se starám o chlast,drogy a auta. Ale teď je na tebe pěkně nasranej." Dodal jsem důraz na "PĚKNĚ" ,,Podívej Harry.Borhan s U-Wisem jsou stejný děvky jako my dva. Jsou to moji bratranci, ale nebudu z nich dělat krále jen za to, že se motají ve větších sračkách jak ty a já. Mě je Borhan u prdele, i celá komise která tuhle sračku zařídila. Vzal jsem si sem svojí děvku, a budu si s ní dělat co chci. Pak nakonci až mě přestane bavit, třeba Borhanova bude, ale teď je moje!" Kývnul jsem, a díval se na koberec.Přemýšlel jsem nad tou holkou.Jako je to asi největší kost co tady je.Tedy aspoň myslím. A co je Zaynovo, je i moje. Takže se má panenka na co těšit. Ale každopádně, si ji budu hlídat. Zayn odešel, a já šel také do svého pokoje třináct, v pátém patře. Zapálil jsem si cigaretu, a díval jsem se do její složky. Svým palcem, jsem přejel po fotce. Sarah Arden, vítej v pekle.
-
je tu další:)) )))) nebudu vám slibovat kdy bude další, ale teď se nám do toho zamýchal Borhan s Hazzoušem:3 U-Wise, ten tam časem taky udělá dusno. Tušíte co za práci mají ?:P Teda speciálně Borhan. Najděte si ty kundy na netu:D Jsou to Zaynovi bratránci a stojí za hřích :3 tak komentujte, dávejte VOTES, a užijte si zítra silvestra ! :*
*S*
ČTEŠ
DANGEROUS
Teen Fiction*celý příběh +13!!!!!* SEX,ALKOHOL,DROGY,KLUBY,PÁRTY,VRAŽDY....jakoby..žena neměla žádnou úctu...jakoby nebyla láska..Nebyly city.. Ponořtě se do děje, a vžijte se do role s lidmi co tento příběh prožijí..hlavní postavy : Zayn Malik,Harry Styles,Bo...