Rozdvojená osobnost

844 47 6
                                    

děkuji za komentáře..kéž by jich bylo víc: ( :D :*

-

-

Stála jsem před ním, a až zhruba po několika sekundách si mě konečně všimnul..Prohlížel si mě.. ,,Myslíš že by jsi mi mohl dojít do mého pokoje pro nějaké oblečení?" Tázala jsem se, jako by nic. ,,Jistě."Zvedl se, a šel.Můj plán mi prozatím skvěle vychází,tak už stačí jen čekat..Sedla jsem si do křesla, a začala jsem si rozčesávat své dlouhé vlhké vlasy.Za pár minut byl zpět i s nějakými džínami a uplým bílým tričkem s dlouhým rukávem.V ruce mel hádám že černá tanga a šedivé ponožky.Prohlížela jsem si ho..Stoupla jsem si a šla k němu.On se nepoknul ani o miliometr.Jen se na mě díval.Vypadal tak zatraceně sexy.Měl na sobě černé džíny a bílé triko které obepínalo jeho svaly.Oblečení položil na křeslo,a přistoupil blíž ke mě.Ruce mi dal na boky,a jemně je ztisknul.Po jeho dotyku jsem se zachvěla.Já mu ruce dala na krk,a dvala jsem se mu do očí,stejně jako on mě.Olíznul si sv ružové rty a pomalu se k těm mým začal přibližovat.V ten moment co se naše rty setkaly,jako by mi před očima proběhl celý můj pobyt tady v Berlin DollHouse. Jak je to možné ? Nevím...Netrápilo mě to..Chytl mě pod stehny a já na něj vyskočila.Líbali jsme se, a on mě hodil na postel,na které jsem mimochodem prospala celý týden.Sundal si tričko a stále mě nepřestával líbat.On byl první člověk,který mě tu políbil,a já se jeho rtů nemohla nabažit.Jak jsem se mohla začít chovat takhle? Vždyť jsem se ho bála..Vlastně všechno mě tu děsilo,ale to je už pro mě konečná věc.Chci si užít tuto chvíli. Odtáhl se ode mě, a jen v džínách se nade mnou tyčil.Opíral rukama o madraci a držel se nade mnou. Jednu ruku však uvolnil a přesunul ji na moje rty,které něžně pohladil,a jakmile to udělal,prohlédl si mě, ušklíbnul se, a odešel.. Co to mělo znamenat? Já chtěla šukat panebože ! A nebo ne ? Co se se mnou děje..Nerozumím už ani svým vlastním pocitům..Stává se ze mě blázen.. Vzala jsem si na sebe co mi donesl,šla do svého pokoje a začala jsem si balit věci.Odjíždíme.Moc jsem toho tu neměla, ale ty nejpotřebnější věci jsem si zabalila,a kufr jsem zavřela.Vzpomněla jsem si na ten večer..Kdy jsem byla na 100000% jistá,že Rachel zemřela. Koberec byl vyčištěný a zašitý.Jako by se tu nikdy nic nestalo.Stejně jsem měla pořád zvláštní mrazivý pocit když jsem tu.Rozhlédla jsem se kolem, a raději rychle zmizela.Procházela jsem dlouhou chodbou s tím známým červeným kobercem a tlumenými světly,když na konci stál ten ohavný tlusťoch. Nejspíš majitel. Nechutně se na mě šklebil.. Přišla jsem až k němu doufajíc, že mi dá instrukce týkající se mého odchodu z Berlin DollHouse.Byla jsem štěstím bez sebe,když tak udělal. ,,To je ale škoda že jsi se nezdržela déle..Dole u informací na tebe bude čekat Harrold,tak si pospěš, pan Doski se na tebe už zajisté těší." Nechutně se zašklebil. Kapesníkem si otřel svůj upocený obličej,a já výtahem jela dolů. Oddechla jsem si,když jsem byla dole a spatřila Harryho,který ještě o něčem smlouval s nějakým chlapem.Kufr jsem položila na zem, a opřela se o něj. Byla jsem pevně zarita ve svých myšlenkách.Nemyslela jsem na Harryho..Teď jsem myslela na Borhana a Zayna. Ochrání mě Zayn s Harrym před ním ? Udělají vůbec něco ? Je to velmi těžké. Připadá mi, jako by měli všichni rozdělené osobnosti. Někdy jsou milí, ale pak naopak se chovají příšerně. Znásilňují a zabíjí ženy,kradou,fetujou,nemají slitování s žádným žijícím tvorem.. Umí ostatním jen ubližovat. A já ? Já za tu dobu co jsem tu, na sobě pozoruji taky pár několik zásadních změn.Taky v různých situacích reaguji odlišně.Děsí mě to.Nedokážu to kontrolovat.Jako by se mi na chvíli vypnul mozek a já nemohla s tím dělat absolutně nic.Jen se dál ponořovala do té tmy. Časem to na mě dolehne úplně.Vím to.

Ani jsem se nenadála, a už jsem seděla v tom známém Rangeoveru, a vedle mě seděl Harry,který dělal že se nic nestalo. Bylo téměř uplné ticho. Jen když jsme zastavili na benzínce,tak se mě zeptal jestli něco nepotřebuju. Zastavili jsme znova,a já nutně potřebovala na toaletu.Řekla jsem mu to, a on bez váhání šel se mnou.Na záchodcích se opřel o zeď,a čekal na mě.Vykonala jsem po dlouhé době svou potřebu a šla zpátky k němu. ,,Dobře tak můžeme jít?"Byl hned na odchodu ,,Počkej Harry."Zastavila jsem ho. ,,Mluv rychle,nemáme čas." Zkrčil obočí, a já si nervózně olízla rty.Trvalo mi trochu dýl než jsem ze sebe něco vykoktala tak si vzal slovo on. ,,To,co se stalo v Berlíně,zůstane v Berlíně.Ale s tvou pěknou tvářičkou a úžasným tělem, si pohraju vždycky rád." povýšeně se zasmál.Tělem se na mě namáčkl, a v rychlosti mi zmáčknul oblast lícní kosti, po té mě prudce a nemilosrdně políbil. Jak jsem řekla.Jednou takový podruhé makový.

-

-

tak je tu další část..doufám že se líbí ! :P Už jsou na cestě do Prahy, těšíte se? jak to tam asi bude vypadat? hm ? hm ? :3 mám dobrou představivost,tak se vám povídka snad líbí.. Byla bych strašně ráda,kdybyste mi do komentáře napsali nějaký delší názor na tuto povídku. Udělalo by mě to happy jak 2 grepy. ♥_♥

tak zatím pa :P

KOMENTY A VOTES !!!!

*JINAK NEBUDE! :/:PPPPP*

*S*


DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat