Vítej doma bratře

1K 60 36
                                    


POV Zayn

Nikdy mě pořádně nezajímalo co si o mě lidi mysleli. Nedával jsem nikdy najevo svoje pocity,problémy a už vůbec jsem se nikdy nikomu nesvěřoval. Nevím proč to takhle všechno vnímám,když vlastně na jediném na kom mi záleží je Sarah. Vždycky před tím jsem myslel jen a jen na sebe a teď se cítím jako bych byl jejím ochráncem,a měl za ni zodpovědnost.Je tak krásná.Tak křehká. Ale co mě mrzí ze všeho nejvíc,že jsem nikdy neviděl její upřímný ničím nenucený úsměv. Je zvláštní že něco takového k někomu cítím. Poslední člověk kterého jsem kdy miloval byla moje matka. Tu mi osud vzal. Sarah je čistá jako čerstvě napadaný sníh.Voní jako sad čerstvě natrhaných květin . A je krásná jako růže květ.Ostatní holky nebyly jako ona. Ale ono to je vlastně všechno jedno,když se mě pořád bojí. Zaznamenávám,jak se jí zrychluje tep když na ni mluvím,nebo jak se třese, když se jí dotýkám.To nechci. Už ne. Nechápu co se semnou děje. Bál jsem se o ni když jsem od ní musel odjet.Sedím v salónku v obrovském domě jménem PragueDollHouse,kde vedle mě ve velkých kožených křeslech sedí Harry,U-wais a Borhan. Přičemž z ničehož nic se Borhan,můj bratranec chopí slova,přičemž si krouživě hrál se zlatavou tekutinou ve sklince od třicetileté whisky a díval se na ni. ,,Mám pro tebe překvapení můj milý bratranče." Podíval jsem se na něj,a nadzvyhl obočí. ,,Za pár málo chvil brány tohoto domu překročí Tony Mahfud,který byl sem povolán až z Ženevy." Zazubil se.Já jsem pootevřel překvapeně ústa a zkrčil obočí. ,,Kdo ho povolal?!" Řekl jsem nevrlým hlasem. ,,Já." Ozval se znovu Borhan. ,,Proč?!" Stoupnul jsem si,a rychle přišel k Borhanovi,a opřel se rukou o křeslo. ,,Bez něj by tu nebyla legrace..Už i v Berlíně mi tam scházel." Opět se zazubil. Aby bylo jasno.Tony Mahfud byl hajzl všech hajzlů. Já vím že nikdo z nás tady není zrovna hodný,ale Borhan bylo vedle něj malé tiché štěně! A to vím,jakých všech bizárdností je Borhan schopný! Před pár lety,jsem za ním přijel a potřeboval jsem s ním něco vyřešit. On se mi však pochlubil svou "malou" sbírkou ve svém sklepě. Všude byla nahá těla dívek..Některá neměla nehty,některá měla vypálené oči,jedné odřezával maso kousek od kousků! Všechny byly na pokraji smrti,ale avšak ...Byly živé.Když jsem to všechno viděl,nenalezl jsem slov. Přede mnou leželo na pokraji smrti 24 dívek. A já s tím nic neudělal. Co kdyby mezi nimi ležela Sarah? Ani si to nebudu představovat. Jen vím,že ji odsud musím dostat dřív, než ji Tony pozná. Pokud, se tak už nestalo. To by byl její konec. Od Borhana jí mohu aspoň chránit,ale Tony je horší než Borhan v tom, že je lhář.Hraje si s obětí tak dlouho,dokud ji psychicky neutýrá. Já vím,nezní to tak hrozně..Ale Tony ..Je skáza. nemiluje.Necítí.Nelituje.On nemá duši.

Z mého přemýšlení mě vytrhne zvuk dveří v salónku. Všichni s sebou trhneme, a otočíme se směrem ke dveřím, ve kterých stojí Tony. Borhan se zašklebí,položí sklenici,a s otevřenou náručí vítá Tonyho. ,,Vítej doma bratře." Řekne podivným hlasem.Podívám se s údivem,strachem a starostí na Harryho a nervózně si prohrábnu vlasy,přičemž se na mě Harry podívá stejně.Tony přichází k poslednímu volnému křeslu,a blondýna v krajkovém černém korzetu mu podává sklinku whisky,kterou on příjme. Jakési desky položí na stolek vedle sebe,na které se Harry podívá, a vyděšeně se na mě koukne. mezi rty mu jen propluje jméno ..Sarah.. ,,Konečně jsme kompletní ..Bratři." Borhan se na každého z nás podívá,a pyšně upije ze sklinky,a zapálí si cigaretu. Tony se na mě podívá,a zašklebí se. Sarah musí odsud pryč,nebo je s ní konec. 

-

-

-DŮLEŽITÉ !!!!!!!!!!!

Nazdárek děvčata,jsem tu zase. :D Tenhle díl se mi opravdu moc líbí !))) a já doufám,že vám také ! :D Už to tam začíná být kurva moc akční !! :D mám takovou radost že asi chcípnu  ! :D 

no.. :D ale přejděme k věci. Jaký máte pocit ze Zayna ? :O 

Utají před Zaynem Harry že k Sarah také něco cítí ? :O 

Co bude dělat Tony ? Jaký je ? 

Jak se s tím vším vyrovná Sarah ? 

A Borhan  ?Jak se do toho zaplete? :O

čtěte dál příběh DANGEROUS ! 

JESTLI CHCETE DALŠÍ, MUSÍ TU BÝT DOSTATEK KOMENTÁŘŮ A VOTES !! !!! VELICE DŮLEŽITĚ !    

-AUTORKA 


DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat