Taky mi patříš

939 51 4
                                    

Jakmile mi došlo že on není Zayn,tak jsem s sebou prudce trhla jeho směrem,abych se mohla podívat kdo to je . Harry . ,,Harry nech mě prosím na pokoji. " špitla jsem,a snažila jsem se od něj oddálit co to šlo. ,,Původně jsem neměl v plánu dneska s tebou něco dělat,ale když jsi s něčím takovým počítala,proč toho jednoduše nevyužít?" Zakřenil se,a procházel se po pokoji. ,,Nevím jestli by s tím Zayn souhlasil." Pronesla jsem tiše. Harry ke mě přišel a já narazila na zeď,když jsem od něj couvala. Namáčkl se na mě celou svou vahou. Vykulila jsem na něj oči,a začal se mi klepat ret. ,,Miláčku...Co je Zaynovo,je i mé a nebudu ti to víckrát opakovat.Vůbec se mi nezkoušej vzpírat." Naklonil se k mému uchu a svým chraplavým hlasem pronesl : ,,Neboj se,ošukám si tě po svém..A to tvrdě." Svými rty se mi otřel o čelist a svým palcem mi přejel přes rty. ,,Chtěl bych už cítit tvoji chuť na svých rtech." Olízl si rty,a já cuknula hlavou abych se na něj nemusela dívat.. Věnoval mi posledni pohled a vytratil se z pokoje..Zůstala jsem na místě kde mě nechal a sesunula jsem se na zem.Musela jsem plakat.Plakat a plakat.
Nevím kdy přidám další...Vůbec nedavate komenty :( ani votes :( prosiiiim.. pisu to na mobilu takže je to kratší.

DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat