Broken

716 40 0
                                    

Sarah's POV

Zayn se snažil své pocity rychle zahnat,ale já viděla všechno,co jsem vidět potřebovala. On opravdu brečel. Brečel kvůli tomu,že moje máma umírá. proč ? Je zvláštní,že více přemýšlím nad jeho pocity,než nad těmi mými.Protože to co jsem se dozvěděla,nebylo opravdu moc hezké,ale moje máma se na mě vykašlala a teď mi řekne že můj otec žije,a že umírá ? A ještě k tomu Zayn zasraně bulí! ' ohhh božee ' doslova křičí mé podvědomí,když svůj obličej křečovitě svýrám v dlaních. Brečím,a slzám se daří ronnit se dál. Klepe se mi brada a mé oči pálí..Lehnu si na postel a plaču dál. Opravdu to tu už nezvldám.Musím pryč.A to hodně rychle.Vím,že pomalu ale jistě,se ze mě stává psychopat. Kolem mě se děje takový zmatek už tak dlouho,že už snad ani nevnímám okolí. Třeba už ani neslyším to bolestné volání dívek z vedlejších pokojů,nářek,křik,zvuky nepopsatelného typu. Příjde mi to jako jakási nostalgie,když toto všechno slyším,a vím že dělám to samé když se mého těla Zayn zmocňoval.Každý výkřik si pamatuji do detailů,tu bolest ještě cítím na svém nebohém těle,které se bezmocně hýbe.Můj hrudník se pomalu,ale sekavě zvedá,a já už jen čekám,až se nezvedne. A ať mé oči už navěky uhasí tma. Nechci už nad ničím přemýšlet ..Už ne...

Nobody's POV

Sarah je už unavená z toho všeho.Prošla si toho až dost v Berlin house,a jen pomyšlení že by si něco podobného ba ne horšího měla zopakovat.Jí děsilo mnohem víc,než smrt.V tuto dobu,kdy Sarah po dlouhé době mohla zavřít své unavené oči se do Prahy blížil vlak z Ženevy.Oh ano...Nádherná krajina,lesy ..Všude klid a čisto. Ale.. Je tomu opravdu tak? Nemyslím si. Ženeva je jeden velký klub.Policie ? Bojí se místních spolků. A jedním vůdcem z nejvyššího spolku,jménem Toni Mahfud,má namířeno přímo do Prague DollHouse. A co s sebou přináší? Drogy. Svinstvo odpornější než sama smrt. Chemicky upravené drogy které z vás udělají to,co nechcete být,mohou z vás udělat vaši nehorší noční můru, nebo naopak z vás udělá silnější,lepší,chytřejší,krásnější,nesmrtelnou existenci. Tato droga se jmenuje WTFMIN . Do překladu 'Where the fuck i am now ?" Toni všechny ty drogy má s sebou. Za necelou hodinu bude v praze, a se skrčeným obočím a úšklebkem na rtech,si pozoruje Sarah's spisy. ,, Už brzy... "

-

-

No nazdar kočky !!!! :D

Už dlouho jsme spolu nemluvily ! :D heeh !

Tak co ? líbí ?: OOOO

Dostala jsem dooost dobrej nápad takže doufám že hezky zase začínáte lajkovat a dávat komentáře,protože tohle začne být LEGENDÁRNÍ ! konečně jsem měla čas něco zplácat takže se omlouvám,že jsem přidala část až (zase ) tak pozdě.) :D

kdy přidám další záleží jen čistě na vás <3


Chceš další část ?

*KOMENT !!!!!!!

*VOTE !!!!!

jinak nepřidám ani prd :D :*

Love u

Sara.

*autorka (jo a sorka za chyby ) ( jsem vypalena jak čarodějnice girlzzz)

DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat