Díl je věnovaný : DebbieWilson70606
Za jejího krocana :D :D mám tě ráda
*
Než jsem se vůbec stihla omluvit,, tvůj kamarádíček! Si jenom blbá zasraná děvka! Co si o sobě vůbec myslíš? Vůbec jsem tě nemusel nikam brát! Chtěl jsem abys sis to trochu užila ty tupá štětko!"křičel.Doslova ječel vztekem.Lidé v této resturaci nevěděli kam se mají dívat.Jako bysme tu s Harrym bůbec nebyli.Já jsem ucítila jak se mi slzy snaží proronit ven.Byla jsem zticha,a plakala. ,,Neřvi kurva." Procenil mezi zuby. ,,Přestaň kurva brečet,a radši mi odpověz." Rychle jsem si utřela oči a zhluboka se nadechla. ,,Obtěžoval mě.Sexuálně se mě snažil zneužít." Pípla jsem. ,,No to já hodlám taky..A taky mě nezabiješ." Teď mě totálně odzbrojil. ,,Neudělala jsem to schválně." Téměř jsem šeptala. ,,Lásko za to bude tvoje duše hořet v pekle tak i tak." A dal si sousto nějakého drahého pokrmu." Dívala jsem se před sebe,abych se nemusela dívat do těch jeho smaragdů. ,,Hodláš jenom tak blbě čumět,nebo budeš mluvit?" ,,Nevím proč jsi na mě takový vždyť jsem nic tak hrozného neprovedla." Pronesla jsem už trochu sebevědoměji ale stále se skloněnou hlavou. ,,Zlobivé holky si zaslouží trest. Vždycky." Napil se vína a hlasitě ho polknul. ,,omlouvám se,dobře?" Teď jsem se mu do očí už dívala. ,,Já žádnou omluvu od tebe nechci." A na tváři mu pohrával úšklebek. ,,Budu tě tak dlouho a tvrdě šukat,dokud nebudeš brečet,a prosit mě,abych přestal.Až budu svými dlaněmi drtit tvé boky,tak budeš škemrat i po menším soucitu.Jako omluvu budu brát,když nebudeš vzdorovat." dál si další sousto do úst. Zalapala jsem po dechu. Co mám jako dělat ? Vím že vzdorovat mu,je zbytečné.Nepotřebuji aby mi dal další facku...Ale já opravdu nechci..Ano,je pohledný,ale stejně jako Zayn jsou oba hajzlové. Tak jo..Když to chce,tak pojďme do toho..Více vzdorovat,už nemá cenu.Jsem oficiální BabyDoll.
Snad mi prominete že je to trochu kratší <3
Teď jedu pryč a vrátím se v neděli,tak prosím ať je tu spousta a spousta Komentů a Votes ! <3 prosím prosím <3 smutně koukám :') :-* <3
X další bude brzo:) Doufám Teda<3
ČTEŠ
DANGEROUS
Teen Fiction*celý příběh +13!!!!!* SEX,ALKOHOL,DROGY,KLUBY,PÁRTY,VRAŽDY....jakoby..žena neměla žádnou úctu...jakoby nebyla láska..Nebyly city.. Ponořtě se do děje, a vžijte se do role s lidmi co tento příběh prožijí..hlavní postavy : Zayn Malik,Harry Styles,Bo...