V první řadě se chci omluvit, že jsem nepřidala žádnou část, ikdyž jsem ji slíbia! Neměla jsem vůbec příležitost to napsat, protože jsem jela do Vídně, pak jsem spala u kámošek.Prostě jsem měla nabitý týden, a nešlo to tak, jak jsem si to představovala, ale tak jsem zpět, je tu další díl, a přeju pěkné čtení !:3
SARAH'S POV
Jsme tu. Na místě, kterého jsem se poslední dva dny nejvíce obávala.Představovala jsem si to tu trošku jinak, ale nakonec mě to tu ani nějak nepřekvapilo. Dlouhá kamenítá cesta se vlekla tmavým lesem, a na jeho konci, stál dům. Nedá se to nazývat ani domem. Byla to obrovské sídlo.Mohlo být možná až pět krát větší jak to Zaynovo. Tlumené světlo se odráží od lamp, a nasvicuje některé, pro mě neznámé značky aut. Však Range Over, BMW,Mercedes,Nissan ty jsem poznala. Byly vyrovnané na obrovském parkovišti,které nezahlédlo mým okem konec. Neustále jsem se kousala do rtu, až se mi na dolním polštářku oběvila kapka krve. Nervózita,nejistota a strach mě doprovázeli ať jsem udělala krok kamkoliv.A odvíjelo se to od všeho.Jak jsem se chovala a reagovala. Prosím ať už to skončí.
Rozhlížela jsem se kolem sebe, když jsem najednou na svých zádek ucítila nepříjemný tlak, který se několikrát opakoval.Zayn mě strkal před sebe, na náznal toho, abych si pospíšila. Udělala jsem co mi poručil, a šla po chodníku, z kterého jsem nespouštěla svůj zoufalý pohled. Však jsem se musela zanedlouho zastavit, protože přede mnou byly obrovské dveře, které se najednou otevřely. Můj pohled spadnul na krásnou dívku.Byla snědší barvy, a měla moc laskavé hnědé oči,kterých jsem si ihned všimnula. Poodstoupila od dveří a pustila nás dovnitř.Skenovala zelenoočka a Zayna pohledem, a čekala co se bude dít. Nejspíše pro ni nebyli neznámí. Z hloupého ticha nás vytrhl široký stín, který ihned nahradila postava obtlouslého muže. Se slizkým úsměvem se blížil k nám, a otevřel své obětí na náznak překvapení. Pozorovala jsem ho pouze koutkem oka, protože jsem se už zkrátka nevyznala v tom, kdo mi ublíží, nebo ne. Na tomto jsem si nebyla jistá vůbec v ničem. Tlusťoch si vzal Zayna stranou, když se zelenoočko nenápadně přitisknul ke mě, a když viděl že se na něj dívám, tak si zkousnul a ihned po té olíznul svůj narůžovělý ret. Ihned jsem odvrátila pohled, a on nasadil svůj úšklebek. Pak jsem na sobě cítila Zaynův pohled. Podívala jsem se na něj, a svůj phled okamžitě přesměrovala pryč.Konkrétně na jehlové boty té černovlásky,která nám otevřela.Musela jsem se na něj ale podívat, protože jsem zaslechla smích z jeho směru,který patřil tlustému chlapovi.Zayn se na mě neustále díval. Pak k nám oba přistoupili,přičemž si Zayn dal ruce do kapes u kalhot, a povíšeně se na mě díval.Neustále se na mě díval, a občas si olíznul své rty. Ten tlustý si mě prohlížel, a pak spustil : ,,Rachel,odveď Sarah do pana Malikova pokoje prosím.A připrav ji." nakonci nahodil zase tu svojí mnohem nechutnější verzi úšklebku. Černovláska, nejspíše tedy Rachel poslušně kývla, a pak se podívala na mě, přičemž udělala gesto, abych jí následovala k výtahu. Už teď mi bylo jasné,že není asi možné odstud utéct.Výtah byl v přízemí, a já a Rachel jsme nastoupili do luxusního výtahu.Než se dveře zavřely, naskytl se mi pohled na 2 dívky, které byly svázané a krčily se k zemi nad jedím mužem co tam byl s nimi. Tahal je za vlasy, a ikdyž měly roubíky, tak bylo slyšet jejich bolestné volání o pomoc. Pak se dveře výtahu zavřely. Nedokázala jsem ze sebe vypustit jedinou hlásku.Tohle mě také čeká? Budu bita,týrána a možná dokonce zabita? Slza se mi skutálela po tváři, a já ji hned utřela, aby to Raychel nevuděla. Marně. ,,Jestli budeš hodná.Oblíbí si tě, a budeš si tu žít uplně jinak.Prosím nedělej žádné hlouposti.Všechno jednou zkončí." Naklonila se ke mě, a tyto slova mi zašeptala, aby nás náhodou nikdo neslyšel.Kývnula jsem a ona se potom na mě usmála.Aspoň nějaké malé pozitivum na tomto všem.Vystoupili jsme v 11 patře, a hubená černoška mě vedla. Na konci dlouhé chodby, na kterém byl červený koberec, který nasvěcovala tluemená svěla jsme se zastavili. A ona odemknula pokoj. Byl obrovský. Gygantická dvoulůžková postel, na které by se vyspalo 8 lidí, se posadila a srovnala si svou už i tak dost krátkou sukni. ,,Máš veliké štěstí." Řekla. Nechápavě jsem se na ní podívala. ,,Né všechny mají to štěstí." Pořád jsem ji nechápala. ,,Neřeš to. Časem pochopíš." Stoupla si, a šla směrem ke mě. Prohlížela si mě poměrně dlouho, když mě najednou vzala za ruku, a vedla do haly, která měla nejspíše být koupelna. Posadila mě na židli, a z nějaké zásuvky vytáhla spousty make-upu. Ani jsem nekoukala co to vlastně dělá. Pak mi i dělala něco s vlasy, ale v tuhle chvíli jsem se dokázala soustředit pouze na to, co bude následovat po tomto "zkrášlování." ,,Hotovo.Musím říct, že vypadáš sakra dobře." Odešla z koupelny, a za moment se vrátila s nějakými hadry. To teď bude vytírat? Ne...Že to...není...Bože... Takže soustavu toho co jsem měla mít na sobě činily černé podvazky, na které se napojoval černý korzet, který mi z mojich prs o velikosti 85 c, dělal 85 e . Podívala jsem se do zrcadla.To byl další šok.Nijak jsem to nikdy s make-upem nepřeháněla, ale vypadala jsem jak nějaká děvka! Jo..Já na chvíli zapomněla. Vypadala jsem prý luxusně, jak mi asi půl hodiny pořád dokola omívala Rachel, ale byla jsem sama ze sebe neskutečně zklamaná.Vím že to nebylo mou svobodnou vůlí, ale kdybych neudělala spoustu věcí tak by to takto nedopadlo. Rachle se mě tak nějak snažila uklidnit, že prý Zayn je čistotnej,dokonalej chlap, a že to bude určitě úžasný a že je bohatej a bbla bla bla.... Bylo mi z toho všeho neskutešně zle.Rachle najednou vystřelila ze židle, a podívala se na mě soucitným pohledem.Pak opouštěla místost.Její postava, nahradila druhou. Tu, kterou jsem znala.Ucítila jsem jeho kolíňskou.Zavřela jsem oči, a svůj ret jsem neusále zkousávala.Jen mlčky jsem k němu pohlédla. ,,Pojď ke mě, miláčku." Řekl mi klidným hlasem, a já opět na jeho tváři viděla ten známý úšklebek. Bože prosím, pomoz mi.
TADADAAA:)) Tak co? líbí ?:P Jak myslíte že to teď bude? Chcete díl ještě dneska, nebo chcete být napnutý jak struna, jak tohle skončí ? :P Jsem geniální ! :D Prosím dávejte votes, a pokud to dneska bude úsoěšný, ještě dneska přidám další :P ♥ miluju váás
*S*
ČTEŠ
DANGEROUS
Teen Fiction*celý příběh +13!!!!!* SEX,ALKOHOL,DROGY,KLUBY,PÁRTY,VRAŽDY....jakoby..žena neměla žádnou úctu...jakoby nebyla láska..Nebyly city.. Ponořtě se do děje, a vžijte se do role s lidmi co tento příběh prožijí..hlavní postavy : Zayn Malik,Harry Styles,Bo...