Antidepresiva

870 49 4
                                    

,,O můj bože Sarah !" Poznala jsem Harryho hlas.Rychle šel ke mě  vzal mě pod stehny a já mu  automaticky dala ruce kolem krku. Plakala jsem ...Nedokázala jsem si vysvětlit co to mělo znamenat...Borhan...Proč je takový? Nikdy jsem mu nic neprovedla tak proč mě tak nepředstavitelně mučí? Najednou jsem ucítila silnou vůni a výrazné teplo. Byla jsem nejpíše v Harryho pokoji,a sama. Slyšela jsem za dveřmi jak směrem do mého pokoje spěchá spousty lidí ..Slýchám sem tam i nějaké hlasy, ale těměř těm slovům nerozumím. Vysílením jsem ale do chvilky usnula.

@@@@@@

,,Sarah?Vstávej..Musím se tě na něco zeptat." Opět jsem slyšela Harryho hlas. ,,Jsi v pořádku ?" Zeptal se mě, a já si unaveně promnula oči a poté je otevřela přičemž jsem si sedla do tureckého sedu.  Harry si sedl vedle mě na postel, a díval se na mě. ,,Proč mi to dělá?" ,,Zlato, to co se včera stalo nebylo skutečné." Zvážněla jsem a povytáhla na něj své obočí. ,,šel jsem kolem tvého pokoje ,když jsem tě slyšel křičet a brečet. Nehty jsi roztrhala koberec a spousta krve byla z tvých rukou ." Podívala jsem se na své ruce a opravdu byli plné ran a odřenin .zlomila jsem si nekolik nehtů. .. ,,Co se to se mnou děje?" Opět jsem se rozbrečela,a cítila jsem, jak jsou mé tváře horké od slz. Harry byl také pořád zmatený. ,,Musíme odtud pryč Sarah...Tento dům už není to místo ...Rachel je v pořádku a. ..."nedokončil větu. Podívala jsem se na něj tázavě. . ,,A zítra odjíždíme" Olízl si rty a pohladil mě po  vlasech..Podal mi tři prášky. .Nemusel ani nic říkat a já  si je dobrovolně vzala a zapila vodou na nočním stolku . ,,Odpočívej. ..Za chvíli zase příjdu."

DANGEROUSKde žijí příběhy. Začni objevovat