Najednou ke mě přišel, a
A mě pohltila vlna strachu.Kterou jsem po dobu co jsem tu, znala velmi dobře.V luxusním letadle, který spíše pripomínal prezidentské apartmá se stalo pro tento moment mou mučírnou.Nebyl tu totiž nikdo, kdo by mi mohl pomoct.Teď bych možná i uvítala, aby se oběvil Malik, protože od toho vím, tedy aspoň malinko, co od něj můžu čekat.Natož od tohoto kudrnáče si nemůžu zatím odvodit nic.Snad jen to, že je stejně chladný, jako on.Sedl si vedle mě, a prohlížel si mě. Já jsem se neodvážila, se mu podívat do těch jeho očí, které byly, však musím podotknout velmi krásné,snadno se v nich ztratit.Nervózně jsem mačkala sedadlo, na kterém jsem seděla, a čekala, co se bude dít.Opravdu jsem si přála, aby ten dement (:D) teď přišel..Ale on nikde. Za to, napětí mezi mnou a zelenoočkem dala krájet. ,,Takže,ty jsi teď jeho nová hračka?" A pochmurně se zasmál, přičemž svůj pohled sklopil na mé potetované ruce. ,,Nevím, jestli je to vhodné tak nazvat." Řekla jsem neslyšně, a ihned po tom jsem litovala, že jsem to vůbec řekla. ,,Hele kočičko.Co je Zaynovo, je mi moje.Takže se připrav na přímo skvostné pobyty v Berlíně, mé milované Ženevě, a ještě lepší a zábavnější Praze." Když říkal to "svostné pobyty" tak mluvil více jak ironicky..Opravdu by mě zajímalo, co to je za místa,ale pochybuji, že snobové jako tito dva by byli v nějaké špinavé díře. P-počkat, Zayn?Tak se jmenuje? Upřímně, byla jsem ráda, že jsem aspoň znala jeho jméno.. Já jsem mu odpověděla kývnutím. Zayn se stále nevracel, a už jsem byla na pokraji nervózity.. Jak to," co je jeho, je i moje? " Tato otázka mi neusále lítala hlavou. ,,Je zajímavé, že si na "hraní" vybral zrovna tebe." a zasmál se.Neustále jsem se koukala na tmavě hnědou podlahu letadla, a naslouchala mu. ,,Víš, jsem docela zvědav, co s tebou udělá.Kdyby to bylo na mě, tak bych nechal tvoje dlouhé nohy omotat kolem mé hlavy,a já bych neustále konal to, v čem jsem nejlepší."zkousnul si ret. ,,Nebo jinak? Vzal bych tě, a tvrtě tě ošukal, jako malou levnou děvku, o kterou nikdo nestojí. To se mi k tobě hodí víc." a naklonil se ke mě. ,,Víš, až vystoupíš z tohoto letadla, nebudeš nic víc, než věc, s kterou si Zayn bude hrát. Nechám plynout jak to dopadne.Sám jsem na to neskutečně zvědavý." Zazubil se, a odešel zpět na své místo. Jakmile usedl do svého křesla,a naposledy se na mě podíval, přišel Zayn,který si olíznul horní ret, a díval se na mě.Celou dobu, dokud letadlo nepřistálo, se na mě díval. Otevřely se dveře, a mě se naskytl pohled na veliké letiště s nápisem "BERLÍN"
Šla jsem před Zaynem, který mě neustále popoháněl, a jakmile jsme se ztatili z davu,nastoupili jsme do jiného auta.To byl tentokrát nejnovější model BMW, opět s černými skly.Po cestě jsem se věnovala raši nádhernému centru Berlína, než abych poslouchla Zayna a toho zelenookého kluka, který mi náháněl také husí kůži.Bylo to nádherné, ale z mého přemýšlení, mě vyrušilo prásknutí dveří. Jsme tady.
JOOO, FAKT RÁDA VĚCI NAPÍNÁM !:)) DALŠÍ SE POKUSÍM PŘIDAT UŽ ZÍTRA,ALE UVIDÍM JAK TO BUDU STÍHAT.DÁVEJTE MI VOTES, A KOMENTUJETE...PROSÍM -.- :D
MAM VÁS RÁDA *S*
ČTEŠ
DANGEROUS
Novela Juvenil*celý příběh +13!!!!!* SEX,ALKOHOL,DROGY,KLUBY,PÁRTY,VRAŽDY....jakoby..žena neměla žádnou úctu...jakoby nebyla láska..Nebyly city.. Ponořtě se do děje, a vžijte se do role s lidmi co tento příběh prožijí..hlavní postavy : Zayn Malik,Harry Styles,Bo...