"Öncelikle geçen senenin Kkul FM'inde hedeflerimizi seçmiştik ve şimdi ne kadarını başardığımıza bakacağız."
Yoongi elindeki kağıda bakarak konuştuğunda diğerleri yerlerinde kıpırdandılar. 2017 Festa için video çekmeye başlamışlardı ve ilk konu geçen yıl, gerçekleşmesi için yazdıkları hedeflere bakmaktı. Her sene 13 Haziran'da, grubun yıl dönümünde yaklaşık 1 saat süren bir video çeker, o seneki yıl dönümüne ait içerikler yayınlarlardı. Bu seneki içerik içinse Jimin ve Jungkook bir cover yapmak istediklerini belirtmiş, üyeler ve şirketin de onayıyla birkaç günlük bir şarkı arayışına girmişlerdi. Jungkook şarkıların anlamlarına çok önem verdiği için arayış uzun sürmüştü. Direkt bir aşk şarkısı söylemeleri tamamen açık vermek olacağı, üstelik şirketin öyle bir şeyi kabul etmeyeceklerini bildikleri için farklı bir arayışa girmişlerdi.
En sonunda ise Jimin'in, ikisinin aralarının limoni olduğu bir dönemde sürekli olarak dinlediği şarkıyı seçmişlerdi.
Charlie Puth ve Selena Gomez- We Don't Talk Anymore
Şarkı fikrini başta şirkete sunarak yanıt beklemişlerdi ve şirket şarkının hakkında biraz fazla düşünmüştü. Bir nevi ayrılık şarkısını andıran bu şarkıyı Jimin ve Jungkook'un söyleyecek olması onları tedirgin etse de, sonunda kabul etmişler ve kayda girişmişlerdi. Şarkı İngilizce olması sebebiyle bir süre aksan çalışması yapmışlar, sürekli dillerinde şarkıyı döndürür olmuşlardı. Şarkı sözlerini telefonlarından ve ellerindeki kağıtlarından sürekli olarak takip ederek, kafalarında yer edindirmişlerdi.
"Bunu bir gün canlı söyler miyiz sence?" Jungkook elindeki kağıtları kenara atarak Jimin'e bakmıştı. O da kendisi gibi sürekli olarak sözleri tekrar ediyordu.
"Sanmıyorum Jungkook. Şirket bunu ikimizin canlı söylemesine izin vermeyecektir. Resmen aşk şarkısı bu."
Doğruydu. Jungkook Jimin'in dediklerinin doğru olmamasını dilese de, doğruydu. Hayranlar yeterince kendileri hakkında sosyal medyada konuşurken, direkt olarak canlı bir şekilde bu şarkıyı söyletmezlerdi. Üstelik şarkıyı kabul ettirmek için uzun süre uğraşmışken.
"Haklısın, biz de kendi kendimize söyleriz."
"Söyleriz tabiki sevgilim."
Birkaç günün sonunda cover tamamlanmış, sonuçtan son derece memnun kalmışlardı. 2 Haziran'da yayınlanmasını planladıkları videonun paylaşılmasına ise sadece 5 dakika kalmıştı.
"Hayranlarımızın tepkisini çok merak ediyorum." diyerek yerinde kıpırdandı Jungkook. Üzerinde adeta bir çocuk heyecanı barındırıyordu.
"Eminim ki beğeneceklerdir, çok güzel bir cover çıktı ortaya."
Hoseok, Jungkook'un omzunu sıkarak ona destek vermeye çalıştı. Debut zamanlarında sürekli olarak Jungkook ile ilgilenmiş, ona yardımcı olmaya çalışmıştı. Onu tamamen kendi kardeşi olarak görerek beslenmesine dahi dikkat etmişti. Şimdi onu bu noktada görmek kendisini son derece gururlandırıyor ve duygulandırıyordu. Küçük kardeşleri artık büyümüştü. Şarkının çıktığı gün dahi hayranlar tarafından bolca övgü almış, bolca desteklenmişti. Herkes seslerinin uyumundan bahsederek kesinlikle başka coverlar yapmalarını istemişlerdi. Eh, elbette Jimin ve Jungkook fırsatını bulduğu her an cover yapmaya hazırdı.
Şimdi ise yıl dönümleri için toplanmış, Yoongi'nin dediği gibi, geçen yılki hedeflerini akıllarına getirmeye çalışıyorlardı. Elinde tuttuğu kağıdı diğerlerine çevirmişti.
"Hoseok, lütfen bize hedefini oku."
"Lütfen Daesang kazan!" Hoseok'un geçen yılki dileği elbetteki gerçekleşmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apnapan | jikook
Teen FictionPark Jimin ve Jeon Jungkook'un içinde olduğu 7 genç bir müzik yarışmasını kazanarak grup haline gelirler. Park Jimin ise ilk görüşte kalbini tekleten grup arkadaşı Jeon Jungkook'a geri dönüşü olmayan bir şekilde aşık olmuştur. Peki aşkları önlerine...