1

4.6K 302 81
                                    

Kalabalık yavaş adımlarla yarışma binasına doğru ilerliyordu. Yarışmaya başvuru yaparken herkes istediği bir şarkının coverını yaptığı bir demo göndermişti. Gönderdikleri demolar sonucunda seçilen 25 kişi kendi arasında dans için yarışacaktı. Şirketin isteği 3 rapper 4 vokal bulma yönündeydi. Kapıda yapılan kimlik kontrolü sonrasında geri dönenler vardı. Taehyung ve Jimin kapıya yanaştıkları sırada ön taraftaki yeşil sweatshirt giymiş çocuğun bağırışlarını duydular.

''Ne demek 16 yaş altı alınmıyor? Bunu bize önceden söylemeniz gerekmez miydi? Boşu boşuna gelmek zorunda kalmazdık.''

Tüm herkes kalabalığın içinde bağıran çocuğa çevirdi bakışlarını. Görevli hem üzülmüş hem sinirlenmiş bir tavırla çocuğa kimliğini geri verdi.

''Yolladığınız mailde 19 yaşında olduğunuz yazıyor. Lakin kimliğinizde 15 yazıyor. Lütfen olay çıkarmadan buradan uzaklaşın. İnsanları kandırmak iyi bir şey değildir.'' Görevli başını kalabalığa doğru çevirerek devam etti.

''Eğer tam 16 yaşında değilseniz burada beklemeyin. Ay kontrolü de yapılıyor. 16 yaşını geçmiş olmalısınız. Bizleri kandırmanız yararınıza bir şey sağlamaz.''

Jungkook 16 yaş lafını duyduğu anda aceleyle pantolonunun arka cebinden kimliğini çıkararak doğum ayını kontrol etti. Heyecandan doğduğu ayı mı unutmuştu? Paniğe gerek var mıydı? Zaten başvururken yaşını belirtmişti. Gerçekten heyecanlandığında saçma hareketler sergilediğini düşündü. Fazla heyecanlandığı için yükselen kalp atışlarını durdurmak için ellerini kalbine götürdü. Ellerinin de titremediği söylenemezdi elbette.

Yarışmayı küçük bir şirket düzenliyordu. Hatta baya küçük bir şirket denilebilirdi. Şirket bir grup çıkarabilirlerse durumlarının düzelteceğini umarak bu yarışmayı düzenlemişti. Jungkook şirketten çok fazla bir şey beklemiyordu. Sadece bir sanatçı olmak ve gönülden bağlandığı müziği insanlara yaymak istiyordu.

Taehyung ve Jimin'e sıra geldiğinde kimliklerini görevliye teslim ederek üstlerinin aranmasına izin verdiler. Cepleri bile kontrol edildikten sonra görevli kimliklerini geri teslim ederek geçmelerine izin verdi.

Sıra Jin'e geldiğinde Jin görevlinin boyunun üstünü aramak için biraz kısa olduğunu düşündü. Genelde görevlilerin boyları uzun olur diye düşündü. Görevliye kimliğini teslim ettikten sonra görevliye yardım amaçlı biraz eğilmek istemişti ki bu görevlinin gülmesine sebep oldu.

''Teşekkür ederim evlat. Malum yaşımız ilerliyor boyumuz da kısalıyor. Al hadi geç bakalım'' Jin görevliye başını salladıktan sonra etrafına bakarak kapıdan girdi.

Binanın içi şatafatlı ve abartı değildi. Sade bir dizayna sahipti. Girişte bulunan danışman masasının dışında etraftaki birkaç sandalye ve duvar süslerinden ziyade göze gelen bir şey bulunmuyordu. Görevlilerin yönlendirmesiyle bir odanın önündeki alana gelmişlerdi.

İçeriye sırayla 5 kişi alınıyor ve dans etmeleri isteniyordu. Kapı açık olduğu için kapının önünde olanlar içeriyi rahatlıkla görebiliyordu. Jin herhangi bir dans ezberi yapmamıştı. Sadece internetten birkaç videoya göz atmıştı. Çok bir beklenti içerisinde de değildi. Seçilmezse kariyerine model olarak devam edebilirdi. Sadece şansını denemek istemişti.

Jungkook içeriden çıkan bazı insanların yüzünde bir üzüntü görüyordu. Ne tür bir dans yaptıklarını merak etti. Güzel hazırlanmıştı ve hangi şarkıya denk gelirse dansını iyi bir şekilde sergileyebilirdi.

Jimin sıranın kendisine gelmesini beklerken diğer adaylara bakmak için gözlerini etrafında gezdirdi. Birçok kişi vardı ve hepsinin heyecanı dışarıdan belli oluyordu. Jimin'in gözleri arka tarafında duran çocuğa çarpmıştı.

apnapan | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin