17.01.****
Bugün aşağı indiğimde kendi kendine bir şeyler mırıldanıyordu. Meğer şiirmiş iki şiir okuduk ölümle ilgili kafamı karıştıran... Her neyse baştan anlatayım size dün bana sarma sevdiğini söylediği için hazır sarmalardan götürdüm ona.
Çünkü ona aşıksın.
Saçmalama sadece canı çekmiştir diye düşündüm.
Hmm kesin öyledir, aptalsın ya...
Değilim her neyse Miray iki üç gündür canımı sıkıyor ya.
Öyle mi Işıl hanım gidiyorum ben.
Bana da bir bardak su getir.
Böylece Miray aşağı gitti, rahat yazabilirim.
"Sana gitme demeyeceğim.
Ama gitme, lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sende bilme, lavinia."
"Özdemir Asaf." dediğimde hızla döndü arkasını "Sever misin?"
"Özdemir Asaf sevilmez mi?"
"Tabi sevilir." diyerek gülümsedi. "Lavinia..." cümlemi tamamladı "Ölüm çiçeğim." Evet lavinia ölüm çiçeği demekti. O kadar güzel ama ürkütücü bir isim ki kafam karışıyor o isim benim olsa ne olurdu?
"Sana Işıl yakışmıyor biliyor musun?"
"Biliyorum ama bilmek istemiyorum."
"Korkuyorsun."
"Lütfen benimle samimi olma."
"Ne zaman söyleyeceksin?"
"Neyi?"
"Beni sevdiğini ne zaman itiraf edeceksin?" dediğinde gülemedim, bir öküz oturdu boğazıma, acımasız bir öküz.
"Saçmalama senle konuşanda kabahat." deyip arkamı döndüğümde o kıtaya başladı tekrar.
"Sana gitme demeyeceğim.
Ama gitme, Laviniam
Adını gizleyeceğim
Sende bilme, Laviniam."
Arkamı döndüm "O şiirin öyle olmadığını biliyorsun."
"Şair umurumda değil sen benim Laviniamsın." dediğinde bir şey demeden çıktım zindandan.
******************
"Ben onun Laviniasıyım, bu iyi bir şey mi?"
Hayır Işıl sana ölüm çiçeğim diyor o da ölümü kabullenmiş kurtul artık ondan.
"Onu sevdiğimi biliyor."
Sen onu sevmiyorsun kurtulmak için yapıyor bunu.
"Ama o kötü değil."
Yanılıyorsun, o seni kandırıyor yapma ışıl yapma, yapma, yapma sesi incelmişti, çok incelmişti, zarar görmemi istemiyordu ama uçurumun dibindeki o elma çok güzel görünüyordu.
********************
"Geri geldin."
"Yemeğini vermeye geldim sevinme." sanki saatlerdir onu düşünen ben değilmişim gibi davranıyordum. Çok mu acımasızdım, yoksa çok mu kırılmıştım. Suçlu olduğumu biliyordum ama Miray bunu kabul etmeme izin vermiyor Sen doğru olanı yapıyorsun diyor doğru olan bu mu gerçekten, Neden aklımı kullanamıyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFRENİ HASTASININ GÜNLÜĞÜ
ChickLitBiliyordum hiçbir şey gerçek değildi fakat bu bataklık beni içine çekiyordu. Ben artık bir katildim.