14.02.****
Bu sabah uyanıp aşağı indiğimde Ozan çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı.
"Bugün staja gitmedin mi?"
"Hayır bugün sevgililer günü diye herkese izin verildi."
"Bugün on dört şubat mı?"
"Evet"
"İlgilenmiyorum." diyerek boş versem de nutkum tutuldu o an, bugünü onunla geçirmek tehlikeli miydi?
"Işıl bugün yemeye çıkalım mı?"
"Neden?"
"Sohbet ederiz hem daralmışsındır kaç gündür evin içinde."
"Tamam olur, akşam çıkarız." dedim ve odaya gittim. Beraber yemeğe mi çıkacaktık? Ah neden reddetmedim ki, bu nasıl bir cesaret?
**********************
Akşam altı olmuştu güneş yeni batıyordu normal bir pantolon, tişört giyip çıktım odadan.
Deniz kenarına geldiğimizde güneş batıyordu. Bir masaya oturduk denizin içindeydi bu yüzden ayakkabılarımı çıkartıp oturdum. Kışın ortasında yaptığımız bu şey delilikti, su buz gibiydi ama hoştu.
Yemek bittiğinde elimden tuttu ve ayağa kaldırdı. "Yüzmeyi biliyor musun?"
"Evet, neden?" dediğimde hiç bir şey söylemeden tişörtünü çıkardı. Kaslıydı eskiden beri onun ne kadar kaslı olduğunu bilirdim ama canlı görmek...
"Ne yapıyorsun?"
"Yüzelim"
"Kıyafetim yok."
"Ben veririm, hadi gel" diyerek kolumdan çekerek denize doğru giderken durdurdum ve cebimden çıkardığım tokayla saçımı toplayıp, tişörtümü ve pantolonumu çıkarttım, iç çamaşırımla girdim denize fakat çok ilerlemeden beni durdurdu.
"Özür dilerim."
"Neden?"
"Bu vücuda senin iznin olmadan dokunmak istediğim için..." dayanamadım öpmeye başladım onu yoksa delirecektim sabahtan beri dudağımı ısırıyordum.
"Hiç kimseyle yattın mı?"
"Hayır. Çok düşündüm ama senden ne kadar nefret etsem de sevmediğim biriyle yatmak istemedim." deyip tekrar öptüm. Elleriyle beni tutup kendine çekerken öpmeye devam ediyordu.
********************
Eve döndüğümüzde direk duşa girdim. kum ve tuzlu su üzerime yapışmıştı ve bu durum beni rahatsız ediyordu.
Tişörtü ve pantolonu çıkarıp duşa kabine girerken kapının açıldığını fark edip hızla arkamı döndüğümde Ozan'ı gördüm. "Sen mi girdin duşa neyse sonra yaparım." diyerek dışarı çıkacaktı ki elini tutup içeri çektim ve tişörtünü çıkarttım. Bu gece vücuduma dokunmasına izin vermiştim. Bu gece bu vücut benim değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFRENİ HASTASININ GÜNLÜĞÜ
أدب نسائيBiliyordum hiçbir şey gerçek değildi fakat bu bataklık beni içine çekiyordu. Ben artık bir katildim.