19.12.****
Günaydıııın!
Gelen ince sesle yavaşça uyandığımda başımda Miray'ın beklediğini görünce refleks olarak geri çekildim, benden uzaklaşarak korkma, özür dilerim dedi. Aslında saf ve masum bir kıza benziyordu ama yine de giyinişi ürpertiyordu.
Üç gündür konuşuyorduk, adının Miray olduğunu söylemişti. eğlenceli bir kızdı beraber film izliyor, sohbet ediyor ve yeni sevgilim Cem hakkında konuşuyorduk. Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyordum bile, bu durum artık beni korkutmuyordu.
Cem bugün beni farklı bir yere götüreceğini söylemişti, buluşma saati yaklaştığı için hızla dolaptan Miray'ın güzel olacağını düşündüğü kıyafetleri aldım fakat bu kıyafetler hiç bana göre değildi, Miray istediği için alışverişte almıştım. Siyah v yaka askılı ve fazla açık tişörtü üzerime geçirdikten sonra kendimi çıplak gibi hissediyordum ama Miray bana bu kıyafetlerle daha güzel göründüğümü söylüyordu, haklıydı, güzeldi altımdaki siyah şortum siyah topuklu ayakkabılarım güzel görünüyordu.
Cem'le bir dağ eve gelmiştik romantik bir ortam hazırlamıştı, onunla yalnız kalmak istediğim için Miray arka koltukta umursamazca yatıyordu. Bir süre sonra Miray uyanmış ve biz arkadaki koltuğa geçerek televizyon izlemeye başlamıştık...
Cem elini bacağıma atınca önemsemedim bir eli arkam da omzumu tutarak beni kendine çekerken diğer eli bacağımı okşuyordu... Fakat bir süre sonra elinin bacağımın iç kısmına doğru gittiğini görünce kendimi hafif kasarak geri çekilsem de o yavaş yavaş yaklaşıyordu. Hemen su içmeye kalktım, mutfağa geçtiğimde peşimden geldi arkamdan seslenmesiyle su bardağını tezgaha bırakarak arkamı döndüm ve tezgaha ellerimi dayadım yavaş yavaş bana yaklaşarak gözümün önüne düşen saçlarımı kulaklarımın arkasına koydu, dudaklarını yanaklarımda gezdirdiğinde ona değil karşımda duran Miray'a bakıyordum. Bana 'yapma!' diyordu sanki ama nasıl kurtulacaktım diye düşünürken Miray bana ortadaki tezgahın üstündeki meyve sepetini ve orda ki bıçağı gösterdi. Hayır böyle bir şey yapamazdım.
Hadi ama ışıl sana dokunmak isteyen bütün erkeklerin intikamını alabilirsin, hadi Işıl bu çocuk sana olmazsa başka bir kıza zarar verecek, hadi...
Yavaşça ona sarıldım onu yönlendirmeye başlamıştım, yavaşça orta tezgaha sürüklerken dudaklarını öpüyordum. Bıçağı elime aldığımda ne yapacağımı bilmiyordum. Miray bana boğazını kesmemi söylemişti, bende yaptım. önümde can çekişiyordu ne yapacağımı bilemedim korkuyordum ama Miray sürekli doğru olanı yaptığımı söylüyordu. Doğru olan bu muydu?
Hadi Işıl cesetten ne kadar erken kurtulursan o kadar iyi...
"Ne kurtulması, ben bir hata yaptım şimdide teslim olacağım."
Saçmalama Işıl ! dedi kızar bir tonda Gider teslim olursan ne olacak biliyor musun(?)Okulu bitiremezsin psikolog olamazsın, şimdi kurtul bu cesetten Işıl.
"Nasıl kurtulacağım"
Evi yak ama ilk adamı yak ki kül olsun şimdi beni dinle diyerek komut verdi. İlk önce adamın üstüne kolonya dök, hatta tüm mutfağa... Adamla ocak arasına özellikle dök, dikkatli ol sende yanma... şimdi ocağı aç ve yanmaya başlayınca kaç.
Bugün bir adam öldürmüştüm tuhaf bir duyguydu ama kendimi çok güçlü hissetmiştim yıkılmaz, harika ve dokunulmaz gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFRENİ HASTASININ GÜNLÜĞÜ
ChickLitBiliyordum hiçbir şey gerçek değildi fakat bu bataklık beni içine çekiyordu. Ben artık bir katildim.