Şimdiden söyleyeyim şuana kadar yazdığım en uzun bölüm ve atlamalar falan olacak. Kafanız karışmasın bebişlerim ^^
Bir de :)(: işareti olan yerlerde yakınlaşmalara olacaktır, dikkatli okuyun ^^
⪥
Kamp alanındaydık. Gelirken pek bir olay olmamıştı. Zaten biz kızlar uykulu olduğumuz için uyumuştuk. Geldiğimizde kaldırmışlardı bizi.
Bir de hava sıcak diyenin Tanrı belasını versin, götümüz dondu burda.
"İlk olarak çadırları kuralım arkadaşlar ama iki kişi bir çadırda kalsın. Tek başınıza korkmayın. Yani demeye çalışıyorum ki biz Jimin ile kalacağız." dedi Taehyung kolunu Jimin'in omzuna atarak.
"Niye? Ben belki Kai ile kalmak istiyorum?" dedi Jimin Taehyung'un kolunu omzundan çekti. "Ama Kai istemiyor değil mi?" dedi Taehyung Kai oppaya ölümcül bir bakış atarak. "Eğer iki kişi kalacaksak tercihim Jennie olur zaten." dedi Kai oppa da.
"Aman be, ben de Jungkook ile kalırım." dedi Jimin. "Bana fark etmez." dedi Jungkook da. "Nasıl fark etmez? Kalamazsınız siz ikiniz." dedi Taehyung sinirle. "Arkadaşlar, daha ortada çadır yok siz neyin tartışmasını yapıyorsunuz ya?" dedi Jaehyun da.
"Sevgilim doğruyu söylüyor." dedi Rosé de. "Merak etme, yemem Jimin'i." dedi Jungkook da konuşmaları duymamış gibi yaparak. "Sorun orda, ben yiyeceğim onu." dedi Taehyung arsızca sırıtarak.
"Arkadaşlar kusura bakmayın da götüm dondu burda hadi artık çadırları kuruyorsak kuralım, dondum." dedim. "İyi, tamam herkes sevgilisiyle kalsın o zaman." dedi Jisoo unnie de benim sözümün üstüne. "Pardon da saplığımı yüzüme çarpmak mı istiyorsunuz?" dedim.
"Sap mı? Karşında yakışıklı, kaslı Jeon Jungkook var. Siz de onunla kalırsınız." dedi Rosé de göz kırparak. Şaka değil mi bu? Şaka. "Dediğim gibi bana fark etmez." dedi Jungkook omuz silkerek. "Olmaz." dedim ben de. "Arkadaşlar, ben insan yemiyorum. Korkmanıza gerek yok. Birden gece üstünüze çıkıp kanınızı emmem." dedi Jungkook da.
"Kan değil başka yerlerini em sen Jungkook." dedi Jennie unnie de gülerek. Ona "Ne yapıyorsun sen!?" bakışı attım. "Dediğim gibi, bana fark etmez." dedi Jungkook da omuz silkerek. Ciddi miydi o? "Bu kadar rahat olma." dedim kaşlarımı çatarak.
"Siz de bu kadar yavaş olmayın, cidden dondum. Hadi ya." dedi Kai oppa. Haklıydı, biraz daha oyalanırsak donardım. "Tamam o zaman, çadırları kurmaya başlayalım." dedim. Jungkook ile birlikte kalacağımız için onun yanına gittim.
"Benim çadırım çift kişilik. İstersen benimkini kuralım." dediğinde başımla onu onayladım. O çadırı çıkartırken diğerlerine baktım. Herkes üşüyor gibi görünüyordu ama yine de eğleniyorlardı.
Çadırı zar zor yapmayı bitirdiğimizde herkes kendi eşyalarını kendi çadırına koydu ve ortada buluştuk.
"Şimdi ilk olarak ateş yakmamız gerek yoksa donacağız." dedi Jennie unnie. Haklıydı, hava sabah olduğu için soğuktu ama ilerleyen zamanlarda ısınacaktı. "O zaman Jungkook ve Lisa siz bize çalı çırpı toplayın." dedi Taehyung.
"Niye biz? Siz ne yapacaksınız?" diye sordum hemen. "Ya lütfen sadece bir kere bak bir kere mızıkçılık yapma." dedi Jimin de. "Biz Jennie ve Rosé ile kahvaltıyı hazırlarız." dedi Jisoo unnie. "Kalan erkekler de masaları falan filan çıkarır." dedi Rosé de.
"Tamam o zaman." dedi Jungkook. Aslında ben burda kalma düşüncesindeydim ama Jungkook evet diyorsa benim de gitmem gerekirdi.
Birlikte yola koyulduğumuzda etrafta bulduğumuz çalı çırpıları topluyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Math Teacher | Lisk∞k ✔
FanfictionLucas'ın ablası Lisa, karantina yüzünden evde oldukları süre içerisinde Lucas uzaktan eğitimdeyken onu izler ve matematik sorularını bildiği halde cevaplamaya utandığını görür. Çözümü matematik hocası Jeon Jungkook'a yazmakta bulur. Bilinmeyen numar...