Baştan söyleyeyim Lisa hamile falan değil. Ben o kadar klişe yazacak biri miyim ಥ‿ಥ
Neyse, iyi okumalar 💚
⪥
"Seni hayal kırıklığına uğratmak ve bu şekilde ayrılmak istemezdim Lucas. Özür dilerim." dedim karşımda bavuluyla maske takmış Lucas'a bakarak. "Asıl ben özür dilerim, hep sorun çıkardığım için." dedi.
"Saçmalama. Cidden bebek gibisin." dediğimde de kaşlarını çatmış ve benden bir adım uzaklaştı. "Bebek gibi olan benim öyle mi? Arabadaki poşeti gördüm. Burdan sonra o adamın yanına gideceksin değil mi?" diye sorduğunda kaşlarımı çattım. Artık her şey fazla geliyordu.
"Lucas, ben kendi kararlarımı verebilecek yaştayım. İstediğimi yaparım. Şuan ne kadar kızsan da ilerleyen zamanlarda anlayacaksın." dediğimde hahlamıştı. "Umarım hiç anlamam." Arkasını dönüp annemle babamın yanına gitmişti.
Jungkook ile üç gündür hiç konuşmamıştık ve bu gerçekten beni boşluğa itmişti. Bugün çıkmışken Jungkook ile de aramızdaki buzları eritmek istiyordum ama fark etmiştim ki yine bir şeyler için uğraşan taraf bendim.
"Lucas!" Bir kız sesinin kardeşimin ismini telaffuz etmesiyle bakışlarım sese döndü. Bir kız Lucas'a doğru koşuyordu. "Şey, benim babam da Çin'e gidiyordu da o yüzden geldik hava alanına."
Lucas kıza "Yani?" der gibi bakıyordu ama kızarmaya başlamıştı. Belki de bu kız Yuqi'ydi. "Şey, hani o gün ceketini vermiştin ya, sonra araya korona falan girdi. Geri veremedim sana." Elindeki ceketi Lucas'a uzattı. Lucas cekete bakıp ardından Yuqi'ye baktı. "Sorun değil, sende kalsın."
Ardından arkasını dönüp girişe doğru ilerledi. Hepimizi geride bıraktı. Her şeyi tek bir kalemle silmişti.
Yuqi biraz bekledikten sonra koşarak uzaklaştı. Annemle babam da bana da doğru ilerledi. "Doğru mu yaptık bilmiyorum. Bizden uzak olmasını hiç istemezdim." dedi annem. "En doğrusu bu. Amcasıyla orada mutlu olacaktır en azından." dedi babam da.
"Benim birkaç işim var. Beni almadan gidin." dedim konuşmaya dahil olmamak için. "Ne işi?" diye sordu babam. "İzniniz olursa sevgilimle buluşacağım." dedim sinirli bir sesle. Artık birilerinin beni yönetmesinden bıkmıştım. Her davranışımı sorgulayıp beni boğuyorlardı.
"Tamam kızım." dedi annem. Sinirlendiğimi anlamış olacak ki sanki konuyu kapatmak ister gibi söylemişti.
Arabadan Jungkook için hazırladığım hediyeyi alıp anahtarı babama verdim. Onların gitmesini izlerken Jaehyun'a yazdım.
Ben:
Jaeng, beni gelip alabilir misin?Jaeng:
Niye?Ben:
Niyesi mi var iq?
Dersin yoktu senin.
Gel al işte.Jaeng:
Dersim yok bırak da dinleneyim 🥺Ben:
Jaeng, uğraştırma. Gel işte!Jaeng:
Of, tamam.
Nerdesin?Ben:
Hava alanında.Jaeng:
Yuh iq, ne yapıyorsun orda?Ben:
Birazdan evine füze yollayacağım.
Ne yapacağım?
Lucas gitti ya Çin'e.Jaeng:
Haa, oki.
Bekle geliyorm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Math Teacher | Lisk∞k ✔
FanfictionLucas'ın ablası Lisa, karantina yüzünden evde oldukları süre içerisinde Lucas uzaktan eğitimdeyken onu izler ve matematik sorularını bildiği halde cevaplamaya utandığını görür. Çözümü matematik hocası Jeon Jungkook'a yazmakta bulur. Bilinmeyen numar...