Performans günü gelmiş ve çatmıştı. Heyecanlıydım elbet. Bu zamana kadar nasıl gelmiştim hatırlayamıyordum bile. Daha önceden elbette sahneye çıkmıştım. Oldukça ünlü idollerle hem de. Yine de her başka sahne başka heyecan demekti.
Şuan oturmuş makyajımın ve saçımın yapılışını izliyordum aynadan. Profesyonel olduğum için heyecanımı gizleyebiliyordum ama içim içimi yiyordu.
"Bu kadar güzel olman bu dünyaya suç." dediğinde makgöz utangaçça kıkırdadım. "Teşekkür ederim." dedim ve aynaya baktım. Cidden güzel olmuştum. Beyaz kıyafetimle oldukça hoş duruyordum.
"Acil durum. Lisa hazır mısın?" Taemin oppanın sesiyle arkamı döndüm. Yanında Changa da vardı. "İşim çıktı. Çıkamayacağım." Yüzüm düşerken "Ama bunun için çok uğraşmıştık. Ne yapacağız?" diye sordum. İptal olur diye düşünürken Taemin oppa "Siz Changa ile çıkın. Sonuçta o da sen de koreografiye hakimsiniz." dediğinde moralim iyice bozulmuştu.
Onunla aynı ortamda bulunmak bile istemezken şimdi dans etmemizi istiyordu. Ona baktığımda onun için havanın hoş olduğunu gördüm.
"Hayır, onunla dans etmeyeceğim." dediğimde Taemin oppa kaşlarını çattı. "Sana bir öneri sunmadım Lisa. Birlikte dans edeceksiniz dedim." Başımı hayır anlamında salladım. "Onunla dans etmeyeceğim."
"Bunu konuşacak zamanım yok. Ben çıkıyorum." deyip gitmişti Taemin oppa. Ne beklemiştim ki hayattan? Her şeyin güzel olacağını mı? Mutlu mutlu performansı sergileyip devam edeceğimizi mi? Aptaldım, hayattan hala iyi şeyler bekleyebilecek kadar aptaldım.
"Eee, Lisa. Hazır mısın?" Changa'nın pis bir sırıtışla söylediği şeyle yumruklarımı sıktım. O çocuğun bana dokunmasını istemiyordum. Neden sadece seçeneklerde o vardı? Neden koreografiyi başkalarıyla da çalışmamıştım ki?
Bir dakika... Çalışmıştım. Hem de Jungkook'la!
Birden ayağa kalkıp dışarı çıktım. Onu bulmam gerekiyordu. Onu bulup benimle dans etmesi için ikna etmem gerekiyordu.
"Lisa, ne işin var burada?" Jaehyun'un sesiyle durdum ve ona döndüm. "Jaehyun, Jungkook nerde?" Kaşlarını çatarak bana baktı. "Bir sorun mu var?" Kaşlarımı çattım ve "Jungkook nerde?" dedim tekrardan. "En son su almaya gidecekti." dedi. O sırada Jungkook'un sesi arkamdan gelmişti.
"Lisa?"
Onun sesiyle hemen arkamı dönüp ona doğru ilerledim ve elinden tutup onu daha boş bir yere çekeledim. "Hey, sorun ne?" Gözlerinin içine bakmaya dikkat ederek konuşmaya başladım.
"Jungkook, bir sorun çıkmış ve Taemin oppa benimle dans edemeyecek. Changa ile dans etmemi istiyor." Bunları söylememle kaşlarını çatmıştı. "Ben, ben onunla dans edemem. Lütfen, sadece bir kereliğine benimle dans et."
"Yani beraber çalıştık da bir dansçı kadar iyi olup olamayacağıma emin değilim. Batırırsam ne yapacağız?"
"Gayet de iyisin. Karıştırırsan veya unutursan ben sana yardımcı olurum. Tek isteğim beni Changa ile muhattap ettirmemen."
Gülümseyip bana sarıldı. "Bir gün sikeceğim onu." İstemsizce güldüm. Çok normal gibi söylemişti bunu.
"Hadi o zaman seni hazırlamamız gerekiyor." diyerek elinden tutup onu kulise getirdim.
"Lisa sana seçenek vermemiştim." dedi Taemin oppa kaşlarını çatarak. "Benim patronum değilsin. Kiminle istersem onunla çıkarım."
"Burda bir dansçı varken gerçekten sevgilini mi çıkaracaksın?"
"Lisa ile yeterince pratik yaptık. Bence çoğu kişiden daha iyi olacağımı siz de göreceksiniz. O yüzden muhalefet olmak yerine bence destek çıkmalısınız."
Jungkook'un dediği şeyle ona dönüp gülümsedim. "Umarım dediğin gibi olur." dedi Taemin oppa ve kilis'ten çıktı. O çıkarken de Changa girdi içeri. "Hazır mısın?" diye sorduğunda Changa, ona baktım ve ne kadar "Hayır, değilim." demek istesem de bir şey demedim. Benim yerime o kadife ses konuştu. "Hazır olmasına gerek yok çünkü seninle çıkmayacak."
Arkamı döndüğümde Jungkook bana gülümseyerek bakıyordu. Yanıma yaklaşmadan önce Changa'ya döndü ve o güzel suratına bir yumruk yapıştırdı. "Bunun için uzun zamandır bekliyordum. Şimdi ikile sevgilimin yanından."
Changa burnunu tutarak yanımızdan giderken Jungkook dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı. "Hadi şu sahneyi yıkalım ateşimizle."
Ona gülümseyerek baktım. Onu gerçekten çok seviyordum.
"O zaman dans." dedi elini uzatarak. Gülümseyerek elini tuttum. "O zaman dans."
∞∞
Mano_Lisa
Performansımız nasıldı? 💛 @MrJeonSwag
50.129 ❤ 23. 569 💭
Yorumlar
user26: Sevgilisiniz değil mi? Çok yakışıyorsunuz!
user27: Ay em ölüyoring
user28: Shipim moment verdi!
user38: Çok haşmetli bir çiftsiniz!
user39: Sizi daha fazla bir arada görebilecek miyiz?
user40: Evlenin ve beni evlatlık alın!
user41: Bu çocuk bu kıza nasıl bakmış?
user42: Fazla güzelsiniz fazlaaa
user43: Dans da çok haşmetliydi bu arada :)
user44: Sondaki öpücük sevgili olduğunuzu mu gösteriyor?
user45: Shipledim (/▽\)
Daha fazla yorum için tıklayın.
⪥
Dispatch
Ünlü bir dansçı olan Lalisa Manoban, matematik öğretmeni olduğu bilinen Jeon Jungkook ile ilişkilerini onayladı. İkiliye mutluluklar dileriz.
⪥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Math Teacher | Lisk∞k ✔
FanfictionLucas'ın ablası Lisa, karantina yüzünden evde oldukları süre içerisinde Lucas uzaktan eğitimdeyken onu izler ve matematik sorularını bildiği halde cevaplamaya utandığını görür. Çözümü matematik hocası Jeon Jungkook'a yazmakta bulur. Bilinmeyen numar...