İkizler ve Koç Terazi'nin evine ilk gelenlerdi. Terazi ikisini içeri almadan önce biraz İkizler'i süzdü çünkü İkizler hırpalanmış gözüküyordu.
Terazi: hoşgeldiniz beyler de, İkizler sana tır mı çarptı bu halin ne?
İkizler: ü-
Koç: çocuk koşarken düştü ya, talihsizlik işte. Ben o kadar diyorum, kardeşim insan gibi yürüsene diyorum ama yok, anlamıyor. Düşük zekalı arkadaşım benim. *İkizler'in omzuna kolunu atıp kendine çeker*
İkizler: *Koç'a kaşları çatık bir şekilde bakar*
İkizler: evet, düştüm! Ama sana düştüm Terazicim. Bu ne güzellik yahu...
Koç: *Dişlerini sıkarak İkizler'e yan bir bakış atar*
Terazi: teşekkür ederim. Gelsenize içeri.
Terazi İkizler ile Koç'u içeri aldıktan sonra kapıyı tam kapatacaktı ki Yay ve Kova ikilisi de geldi.
Yay: dur dur kapatma, biz de geldik.
Terazi: hoşgeldiniz, girin lütfen.
Yay: cingıl bels cingıl bels cingıl ol dı veyyy
Yay: hoşbulduk kanks
Kova: evet, ondan.
Terazi, Yay ve Kova'yı da içeri aldıktan sonra daha gelen var mı diye kısa bir süre dışarıyı kontrol ettikten sonra kapıyı kapattı.
Yay: ooo tüm hava grubu da burdaymış
İkizler: alt tarafı 3 kişiyiz zaten salak, neden bu kadar şaşırdın?
Yay: tombala gibi düşün kanka, birinci çinko siz oldunuz. Eğer aslan da gelirse ikinci çinko da ateş grubu olcak
Kova: bu çocuk bir dahi, ciddi söylüyorum kanka, sende büyük bir ışık görüyorum
Yay: eyvallah kardeşim jdjsjshdhejhz
Yay: bu arada tombala da getirdim, diyorum ki diğerleri gelene kadar beşimiz birlikte oynayalım, ne dersiniz?
Terazi: olur! Özlemiştim tombala oynamayı zaten.
Diğer bir kişi daha kapıyı çalana kadar 4 el boyunca -3'ünü Yay'ın 1'ini de Terazi'nin kazanma suretiyle- tombala oynadılar. Daha sonra oyuna Başak ve Balık da katıldı.
-21:00-
Son misafir olan Yengeç de Terazi'nin evine gelince 12 burç da yılbaşını birlikte kutlamak için bir araya toplanmıştı. Yengeç, sevgilisi Oğlak'ı görünce kaşlarını çattı.
Yengeç: şuna bak yaa, benden önce gelmiş bir de! Beni bile çağırmamış birlikte gelmek için. Derdi ne anlayamıyorum!
Yengeç içinden bunları geçirdi ve Balık'la Akrep'in yanına gidip oturdu.
Balık: hoşgeldin kankitoşumm!
Yengeç: *yorgun bir ses tonuyla* Hoşbuldum canım.
Terazi: iyi misin tatlım?
Başak: noldu buna kız, 10 yıl yaşlanmış gibi görünüyor?
Yengeç: iyiyim işte olması gerektiği kadar. Bu arada cidden sağol Başakcım çok mütevazisin.
Terazi: Oğlak'la birlikte olup da gençleşecek değil ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12 ~ Texting
HumorBurçlar whatsapp grubu kurup birbirleriyle yazışsalardı, nasıl olurdu? *Yay, QhArDeshLeR oNLiNe grubunu kurdu.* *Yay, Koç ve 10 diğer kişiyi gruba ekledi." Yay: Milleeeet napıyonuz? Aslan: Beni grubun lideri yap çabuk Başak: Tansiyonum yükseldi. ULA...