598 44 64
                                    

♀️Kova tüm coolluğuyla kapının önünde sırıtarak karşısında titreyen iki "salağa" bakıyordu.

Yay, heyecandan ölmek üzereydi. ♀️Kova'yı sadece sevmiyor, aynı zamanda ona büyük bir hayranlık da duyuyordu. Kendisini anlatan dövmeleri, farklı saç stili ve maskülen tarzıyla o diğer bütün kızlardan farklıydı. Yay'ın o an aklından geçenler bunlardı. Bir ara kalbi o kadar hızlanmıştı ki acaba dışarıdan da duyuluyor mu diye korkmuştu kendi kendine.

Kova: aaa, hoşgeldin! Gelmeyeceğini sanıyorduk da o yüzden baya şaşırdık seni görünce.

Kova, sessizliği bozan ilk kişi olmuştu.

♀️Kova: evet, ben de gelemeyeceğimi sanıyordum ama işim erken bitti. Siz de hâlâ burada takıldığınıza göre demek ki parti bitmemiş?

♀️Kova, diğerlerinin söyleyeceği şeyi beklemeden içeri girdi. Aslan, ♀️Kova'yı görünce oturduğu yerden kalkıp yanına doğru ilerledi ve gülümseyerek elini uzattı.

Aslan: hoşgeldin!

♀️Kova, Aslan'ın uzattığı elini eliyle kavrayıp omuzlarını çarpıştırarak ona gangster selamı verdi.

♀️Kova: naber?

Tokalaşacaklarını zannederken alışkın olmadığı bir selamlaşma tarzıyla karşılaştığı için Aslan'ın yüzü şaşkın bir ifade almıştı.

Aslan: iyi, iyiyim ben. Senden naber?

♀️Kova: iyi. Çok geciktim mi?

Aslan: aslında biraz geciktin tatlım. Doğum günümü kutladık. Şimdi de hediyeleri açmaya geçiyorduk ki sen geldin.

♀️Kova: hediye mi? Tabi ya, hatta ben de getirecektim bir hediye! Fakat aklımdan tamamen çıkmış.

Aslan: sorun değil. Ama sen yalnız gelmişsin, bana sanki arkadaşlarınla geleceksin demişlerdi?

♀️Kova: ehehe şey, aslında iki arkadaşım daha geldi benimle ama onlar senin arabanı gerçekten çok beğenmişlerdi.

Aslan hikayenin devamını tahmin edebildiği için sesli bir şekilde yutkundu.

♀️Kova: ya gerçekten kusura bakma, laf anlatamadım ikisine. Kaçırdılar senin arabayı. Ama merak etme, o ikisini polise ihbar ettim. Artı olarak da arabanın başına bir şey gelirse karşılarında beni bulacaklar.

Aslan, duydukları sayesinde rahatlamış hissetti ve derin bir nefes aldı.

Aslan: oh, iyi! Ama yine de önemli değildi tabi, zaten arabamın modelini değiştirmeyi düşünüyordum.

♀️Kova: mahcup hissediyorum sana karşı kendimi. Hem hediye getirmedim hem de seni zarara soktum. Ama dur ya, sen en iyisi şunu al.

♀️Kova elini cebine soktu ve bir kolye çıkartıp Aslan'a uzattı. Kolye siyah renkliydi ve üzerinde bir kara mamba yılanı deseni vardı.

♀️Kova: Bu kolye de buraya geç gelme nedenim sayesinde elime geçti. Bir kavgam vardı da, kavga ettiğim kişinin kolyesi bu. Elimle çekip aldım şerefsizin boynundan. Ama hâlâ sağlam merak etme, sadece biraz kanlı olabilir o yüzden güzelce yıka da öyle tak. Bu kolyeyi kendime ayırmıştım aslında, çünkü çok beğenmiştim ama al senin olsun.

Aslan: ah, şey teşekkürler. Bu... güzel bir hediyeymiş.

Terazi yanındakilere kıkırdayarak fısıldadı.

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin