BURÇLAR SURVIVOR'DA ~ 2. BÖLÜM

665 49 172
                                    

🔵Gönüllüler Takımı

♀️Balık: Ühühü çok acıktım benn!

♂️Boğa: Sus! Acıktım deme elim ayağım titriyor, Allah aşkına sus. Hangi akılla geldim lan ben buraya!

♀️Akrep: Aşkım daha ilk günden bu kadar motivasyonsuz davranma! Sen bundan daha güçlüsün!!

♂️Boğa: Hangi motivasyon kadın? Hani, nerede motivasyon?! Seks yok, adam gibi yiyecek bir şey yok, yatak bile adam akıllı değil! Bari insan gibi bir yatak verseler yahu!!!

♀️Akrep: Eğer motivasyonunu kaybetmezsen hepsi olacak!!! Biri hariç, ondan çok emin değilim ama bir gün umarım o da olur bebeğim! Sen kendinden emin ol yeter.

♂️Boğa: Sen benim başıma gelmiş en güzel şeysin ya. Gel ormana gidip yiyecek bir şeyler arayalım, motivasyonum yerine geldi birazcık da. (Muzırca gülümser)

♀️Akrep, ♂️Boğa'ya yaklaşıp yanağına sesli bir öpücük kondurdu. Ve sonra ikisi de ormana yiyecek bir şeyler aramak için barınaklarından uzaklaştı.

♂️İkizler: Gerçekten yiyecek aramaya gitmişlerdir umarım, çünkü ben de acıktım.

♀️Başak: Sen de biraz işe yarasan diyorum?! Zaten dün çektin gittin barınağı yapmamıza yardım bile etmedin!

♂️İkizler: Beni çok yormamanızı tavsiye ederim çünkü oyunlarda benden iyisini bulamazsınız. Kendime o kadar güvenim çok.

O sırada ♂️Koç ve ♂️Oğlak da denizden ellerinde balıklarla barınağa geri döndüler.

♂️Koç: Ben senden daha çok kendime güveniyorumdur ama yine de bir işe yarıyorum en azından y.vşak! Boş boş konuşma s..erim belanı.

♀️Terazi: (Utanç içinde elleriyle yüzünü kapatır)

♀️Terazi: Ya karışmayayım diyorum ama yok, yapamicam. Ekranda bari insan gibi konuş be ♂️Koç, seni izleyen ailenden de mi utanmıyorsun...

♂️Koç: Ama ne diyor baksana şu pi-... Yani şu arkadaşımıza bir bak lütfen. Oturduğu yerden konuşup beni sinir etmeye hakkı yok bu ib-... (Derin bir nefes alır) bu arkadaşımızın...

♂️Oğlak: Söyleyeceklerin bittiyse ateş yak da pişirelim şunları.

♂️Koç: Yoo, ben değil ♂️İkizler yapacak onu. Kalk kardeşim, bize bir ateş yak lütfen.

♂️İkizler: Hayatımda daha önce hiç bu kadar aşağılamamıştım. Önce beni aşağıla ve benden bir şeyler yapmamı iste, öyle mi?

♂️Koç: (Dişlerini sıkar ve balıklardan birini eline alır) Kalk yoksa şu çiğ balığı ağzına sokarım.

♂️İkizler: İyi, yoğun istek üzerine kalkayım bari.

♀️Aslan: Oturmaya devam etseydin bir de (!) Eğer kalkmasaydın sana düşecek olan pay kılçıklardı.

♂️İkizler: Bu kız bana laf ediyor da o ne yaptı bu adaya geldiğimizden beri bi söyler misiniz? Daha gelir gelmez bize emirler yağdırmaya başlamıştı!

♂️Koç: Kız hatasını anladı, hemen yola geldi. Bir sürü yardım etti şu mışıl mışıl uyuduğun barınağı yaparken. Ayrıca balık tuttuğumuz mızrakları bile ♀️Aslan yaptı ♀️Başak'la beraber.

♀️Aslan: Yaa, gördün mü! Ben orada barınağı yapmaya yardım ederken sen kös kös oturuyordun, ne kadar aşağılanmış hissettim tahmin bile edemezsin!!!

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin