Kova, İkizler ve Boğa diğerlerinin yanına dönüp o çok beklenenen kötü haberi de onlarla paylaşmışlardı.
Kova: tekrardan selam millet, size bir haberimiz var. Koç biraz geç dönebilir.
Terazi: yani?!
Kova: yanisi şu, Koç gözümüzün önünde hayalet tarafından kaçırıldı.
Terazi: ne?!
İkizler: senin ben konuyu bağlama şekline...
Oğlak: ciddi misiniz ya?
Boğa: maalesef ciddiyiz.
Boğa başlarına gelen her şeyi bir bir anlatır.
Terazi: 😢😢 Ona gitmemesini söylemiştim!!! Bazen bu kadar dik kafalı olmasından gerçekten nefret ediyorum! Beni bu kadar az mı düşünüyor gerçekten ya? Onsuz napıcam ben!!
İkizler: adamın şu an başına ne gelip gelmediği belli bile değil, senin şu an düşünebildiğin tek kişi gerçekten de kendin mi? *ship vibes ;)*
Terazi: ya sen beni nerenle anlıyorsun, ben başına bir şey gelmesine üzülmedim mi sanıyorsun?! Şu an kendime mi ağlıyorum sence burda?! Sadece beni dinlemeyip bile bile kendini tehlikeye atmasına üzüldüm. Hem üzüldüm hem de sinirlendim! Çünkü o benim sevgilim ve birazcık da olsa beni düşünmesini istedim, suç mu?
İkizler: tamam konuşma ya, batıyorsun. Sen göründüğünden daha fazla ilgi manyağıymışsın onu anladım ben. Ama şunu anlamak zorundasın, şu an ilgi açlığının hiç sırası değil.
Terazi: İkizler, bence sen tam şu anda susmalısın! Anlaşamıyoruz çünkü seninle!
İkizler: *omuz silker* Benim için hava hoş.
Kova: bitti mi?
İkizler: bitti.
Terazi: *İkizler'e bakıp göz devirir*
Kova: güzel. O halde hadi yürüyün bakalım, arabanın yanına geri dönüyoruz.
Akrep: neden?!
Kova: çünkü internetten bir hayalet avcısı bulup hemen aramam lazım. Biz bu işi kendi başımıza halledemeyeceğiz, belli oldu. Bir profesyonel yardımı almamız şart.
Akrep: tabi ya, bu neden daha önce aklımıza gelmedi ki?
Kova: benim de şimdi aklıma geldi. Tanıdığım bir hayalet avcısı var. Sadece Kova burçlarının girebildiği bir internet sitesinden tanışmıştık, çok iyi arkadaş olduk sonra. Onu çağıracağım. Kendisi hayaletler hakkında baya bilgili biri. Zayıf noktalarını ve onlarla nasıl iletişim kurulması gerektiğini iyi bilir.
İkizler: harika! Bu zamana kadar onu çağırmak yerine neyi bekliyordun ki, hepimize musallat olmasını mı?!
Kova: dedim ya, aklıma şimdi geldi!
İkizler: tamam, hadi hemen gidip çağıralım onu o zaman.
Akrep: aynen, belki bize de hayaletler hakkında bir şeyler öğretebilir. Acaba büyüler hakkında da bir bildiği var mı bu çocuğun, bağlama büyüsü gibi mesela? Örnek veriyorum yani, başka büyüler de olabilir.
Kova: *Boş bakışlarla Akrep'e bakar ve yürümeye devam eder.*
Boğa: sen yine büyülere mi taktın kafayı lan?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12 ~ Texting
HumorBurçlar whatsapp grubu kurup birbirleriyle yazışsalardı, nasıl olurdu? *Yay, QhArDeshLeR oNLiNe grubunu kurdu.* *Yay, Koç ve 10 diğer kişiyi gruba ekledi." Yay: Milleeeet napıyonuz? Aslan: Beni grubun lideri yap çabuk Başak: Tansiyonum yükseldi. ULA...