dişi burçlarla picama partisi part 4

465 45 11
                                    

Medya Kova Erkeği djjekekskdh

-Sabah-

♀️Başak, ♀️Yengeç ve ♀️Balık mutfakta kahvaltı hazırlıyorlardı.

♀️Balık: keşke hepimiz ev arkadaşı olsaydık dime, ne güzel her günümüz maceralı geçerdi

♀️Başak: hee her gün 12 tane boğaza kahvaltı hazırlamak zorunda kalırdık sonra, ne macera ama!

♀️Balık: sırayla ev işlerini bölüşürdük, bir gün sen, bir gün ben, bir gün ♀️Yengeç, bir gün ♀️Kova, bir gün...

♀️Başak: ayyy tamam konuşma boş boş tostları yakcan ya!

15 dakika sonra kahvaltı masası hazır olmuştu.

♀️Başak: ellerimize sağlık, çok güzel oldu valla kız

♀️Yengeç elinde bir tabak dolusu pankekle kahvaltı masasının yanına geldi.

♀️Balık: ayyy kankiş pankek mi yaptın yaa seni çok seviyorum!!

♀️Balık kankisi ♀️Yengeç'e sarıldı.

♀️Yengeç: eveet kankim seviyor diye pankek yapayım dedim. Üzerine çikolata, reçel bal artık hangisinden seviyorsan sürüp ye tamam mı?

♀️Boğa: döktürmüşsün kızz

♀️Boğa samimi bir şekilde kalçasıyla ♀️Yengeç'i dürttü hafifçe.

♀️Yengeç: teşekkür ederimm 😊

♀️Başak: ️♀️Boğa herkes uyandı mı?

♀️Boğa: ️♀️Terazi, ♀️Aslan ve ♀️Oğlak hanfendiler uyanamadılar hâlâ

️♀️İkizler: ben uyandırırım onları! Bir tane kova versenize bana su doldurcam!

♀️Başak: yok, sana bir tane itfaiye arabası kiralayalım da onun hortumuyla uyandır istersen, kova az gelir sana!

♀️İkizler: zeki kız, hemen de anladı onları su dökerek uyandıracağımı :D

♀️Başak: anlarım tabi! bir bardağa su doldur da onu dökerek uyandır, abartma istersen.

♀️İkizler: haklısın, kap kaptır. Önemli olan suyu döküş hızı.

️♀️İkizler koşarak mutfağa gitti.

️♀️Başak: erkeği neyse kızı da aynı yemin ederim ya, aklı fikri piçlikte ikisinin de.

♀️Koç: bu daha ne ki, aslında daha fena o.

♀️Yay: doğru söylüyor, ♀️İkizler her an her şeyi yapabilir.

İçeriden birden fazla tiz kız çığlıkları gelince masadaki herkes yüzünü buruşturdu. Ardından da şerefsiz ♀️İkizler'in kahkahası duyuldu. ♀️İkizler koşarak kahvaltı masasının olduğu odaya geri döndü.

♀️İkizler: ay ne iyi geldiii! Keşke her sabah böyle birilerini trolleyebilsem.

Çok geçmeden ️♀️Aslan, ♀️Terazi ve ♀️Oğlak ıslak ve sinirli bir suratla diğer burçların olduğu yere geldiler.

♀️Oğlak ♀️İkizler'e "senden tiksiniyorum" bakışı atarak alaycı bir şekilde alkış tutmaya başladı.

♀️Oğlak: bravo! Ne geçti peki eline bunu yapınca?

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin