dişi burçlarla picama partisi part 1

796 53 105
                                    

-Eve Gidiş Yolunda-

Yengeç: Balık, annem, sen iyi misin canım?

Balık: eveet? Neden ki?

Yengeç: benim canım arkadaşım o kutunun içi boştu dimi, bize şaka yaptın dimi?

Balık: yoo değildi. Siz bana şaka yapıyorsunuz bence.

Oğlak: çok akıllıca bi taktik ya, şizofren rolü oynayarak hediyeye para vermekten kaçındı kız. Ben bunu alkışlarım abi.

Yengeç: aşkım rol falan yapmıyor. Senin annenle derhal bir konuşma yapmam lazım Balık!

Balık: yaa niye konuşcan yine naptım ya

Yengeç Balık'ı kendisine çekip kafasını okşamaya başladı. Balık Yengeç'in bu hareketine karşılık olarak somurtkan bir yüz takındı.

Yengeç: tamam canım, hepsi geçecek, merak etme. Acaba ben mi seni çok boşladım? En yakın arkadaşın olarak seni fazla mı ihmal ettim? Sen de bu yüzden kendine hayali arkadaşlar mı edindin?

Balık: sen varken de benim hayali arkadaşlarım vardı ki, hatta ne zaman bize gelsen içlerinden birisi arkana geçip eliyle sana iki kulak yapıyor, beni hep güldürüyor.

Yengeç: demek sen o yüzden durduk yere bir şeylere gülüyordun!

Balık: evet!

Oğlak, sevgilisini çekiştirerek Balık'la aralarına ufak bir mesafe koydu ve Yengeç'in kulağına fısıldadı.

Oğlak: bu kızla fazla samimi olmanı istemiyorum, ben tırsmaya başlıyorum artık.

Yengeç: benden bunu nasıl isteyebilirsin, o benim en yakın arkadaşım!

Oğlak: olabilir ama bu davranışları normal mi sence, deli işte kızım bu!

Yengeç: ama aşkım ben de ondan kendimi uzaklaştırırsam daha fazla hayali arkadaşlar edinecek ve kendini dünyadan iyice soyutlayacak!

İkizler: bu soyutlamamış hali mi?

İkizler, iki sevgilinin arasına başını sokup konuşmalarına izinsizce dahil oldu. Oğlak eliyle İkizler'in kafasını geriye iterek onu kendilerinden uzaklaştırdı.

Oğlak: ya tamam haklısın ama bu kız zaten soyutlamış kendini soyutlayacağı kadar her şeyden. Bence bundan sonra onu kendi haline bırak.

Yengeç gözleri dolu bir şekilde en yakın arkadaşı Balık'a baktı. Balık gülümseyerek gökyüzündeki yıldızları izleyerek yürüyordu. Önüne bakmadan yürüdüğü için bir direğe çarpıp yere düştü.

Balık: ben iyiyim!

Yengeç: ama aşkım şuna baksana ne kadar masum, çocuksu ve temiz bir ruh! Hayali arkadaşları varsa var, hayal gücü de geniş olabilir bu onun suçu mu? Balık'ın kimseye bir zararı olmaz, bir kere her sabah üşenmeden hayvanlar için her yere mama bırakır o, kutulardan ev yapar. Sadece fazla yalnız olduğu için kendi arkadaşlarını kendi yaratıyor!

Oğlak: tamam kimseye bir zararı yok onu biliyoruz zaten ama senin de akıl sağlığını bozmasından korkuyorum ben. Senin de ondan kalır bi yanın yok yani, az saftirik değilsin sen de.

Yengeç, Oğlak'ın kolundan çıktı ve somurtkan bir suratla kollarını birbirine dolayarak sevgilisinden uzak bir şekilde yürümeye başladı.

Yengeç: benimle bi daha konuşma, küstüm.

Oğlak: peki, ben de başka bir kadınla evlenirim artık.

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin