BURÇLAR SURVIVOR'DA ~ 1. BÖLÜM

889 53 99
                                    

Gönüllüler Takımı: Koç Erkeği, Boğa Erkeği, İkizler Erkeği, Yengeç Kadını, Aslan Kadını, Başak Kadını, Terazi Kadını, Akrep Kadını, Yay Erkeği, Oğlak Erkeği, Kova Erkeği, Balık Kadını (yani şu ana kadar okuduğunuz kadro)

Ölümlüler Takımı: Koç Kadını, Boğa Kadını, İkizler Kadını, Yengeç Erkeği, Aslan Erkeği, Başak Erkeği, Terazi Erkeği, Akrep Erkeği, Yay Kadını, Oğlak Kadını, Kova Kadını, Balık Erkeği

Burçların cinsiyetleri karışmasın diye şu işaretlerle belirteceğim: ♀️&♂️

🔵Gönüllülerin İşareti
🔴Ölümlülerin İşareti

♧♧♧

Acun: Evet arkadaşlar, hepiniz SURVIVOR'a hoşgeldiniz!

Herkes alkışlar

Acun: İsterseniz hepiniz kısa bir şekilde kendinizi tanıtın önce. Evet ♂️Koç, seninle başlayalım. Bayağı hırslı gördüm seni.

♂️Koç: Sağol Acun Bey. Bu arada ben Koç. Ama siz bana kısaca "en zorlu rakip" diyebilirsiniz.

Hafifçe kıkırtı sesleri duyulur.

Acun: Kısaca olduğuna emin miyiz Koç?

♂️Koç: Pardon ya, bir an heyecanlandım. O zaman siz bana kısaca "EZR" diyin, yani en zorlu rakibin kısaltılmış hali.

♀️Kova: Kimse sana öyle demeyecek.

♂️Koç: HAAA!! SEN!! Sen de mi Survivor'a katıldın?!?!

♀️Kova: Evet, ve sizin takımınızı ezip geçicez!

Acun: Ooo, kaosun kokusunu şimdiden almaya başladım, çok iyi. Gelsin reytingler gelsin paralar. Evet ♀️Aslan, bir de seni dinleyelim.

♀️Aslan: Teşekkürler Acun Bey...

♂️Aslan: Teşekkürler Acun Bey...

♀️Aslan: Hey sen sus, bana söz hakkı verdi!

♂️Aslan: Asıl bana verdi!!

Acun: Tövbe tövbe, Aslan Bey lütfen yanlış anlaşılacak cümleler kurmayalım. Ayrıca hanımlara öncelik tanıyın lütfen.

♀️Aslan: Tekrardan teşekkürler Acun Bey, öküz işte ne olacak, düz öküz. Elimden zor kurtuldu zaten bu hayvan, hala kaşınıyor. Her neyse, ben Aslan. Kendime sonuna kadar güveniyorum! Bebeksi güzelliğim, kusursuz fiziğim ve göz korkutan cesaretimle her şeyi başarabileceğime inancım sonsuz.

Acun: Kendine olan güvenini sevdim. Evet ♀️Terazi, bir de seni dinleyelim.

️♀️Terazi: Vücutlara bak, heykel gibiler maşallah tü tü tüüü! Taş gibi çocuklar var taş! Acun Bey, benim şansa ihtiyacım yok çünkü bu kadar yakışıklının içinde motivasyonum hep yüksek olacaktır eminim!! Motivasyonum yüksek olunca da rakiplerimi daha kolay alt ederim. Bu arada ♂️Aslan, ara beni bebeğim!

Acun: ♂️Boğa son olarak da seni dinleyelim.

♂️Boğa: Sağolun Acun Bey, ben Boğa. Benim şöyle bir hedefim var; "ya ben ya sevgilim." Takımda sevgilim de var ve hedefimiz ikimizden birinin finale kalması. Ben kendime pek güvenmiyorum ama kız arkadaşım Akrep'e çok güveniyorum. Kendisi intikam planı yapmaktan günlerce aç ve susuz kalmış biridir, eminim bu adada aç ve susuz kalmak ona vız gelir tırıs gider.

️♀️Akrep: Kurban olurum ben sana, bebeğim benim! Merak etme, ikimizden biri kazanacak!

Acun: Şimdilik bu kadar tanışma faslı yeter arkadaşlar. Vapurlara binip adanıza yerleşmeye gidebilirsiniz. SURVIVOR BAŞLIYOR!!

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin