İkizler ve Koç hâlâ sahilde denize karşı bakan bankta oturuyorlardı. Bir süre ikisi de sessizken, İkizler sessizliği bozan kişi oldu.
İkizler: kanka?
Koç: ne var?
İkizler: napcan şimdi?
Koç: napabilirim ki, oturucam götümün üzerine. Gitti işte. Terk etti beni. Çük gibi ortada bıraktı. Bunları mı duymak istiyordun? Duydun işte.
İkizler: yok kanka, ne alakası var. Şaşırdım ben de olm, çünkü aranız çok iyiydi sizin.
Koç: iyiydi de hanfendi bunu uygun gördü. Bize de eyvallah demek düşer. Kimsenin arkasından ağlayacak değilim, ama... gerçekten sevmiştim be. Ağlamam ama baya üzüldüm yani.
İkizler: fark ettim onu. Koşarak kendini öldüren ilk insan olacak kadar üzülmüşsün. Ama ucuz atlattın neyse ki.
Koç: ucuz olsaydı keşke, hayatta kalmak bana pahalıya patladı. Neyse ya, gidiyorum ben. Sen keyfine bak.
İkizler: nereye gidiyorsun? Ben de geliyorum.
Koç: eve gidiyorum. Gelme!
İkizler: tamam ama delice bir şeyler yapma bak?
Koç: ya bi siktir git sen de, beni bu kadar kolay silebilen bir kız için değmez bile. Neyse tutma lan beni, gidiyorum ben. Uyuyacağım.
İkizler: tamam, görüşürüz kanka.
Koç bir şey demeden ve arkasına bakmadan kendisini uğurlayan İkizler'e birkaç defa el salladı ve yürümeye devam etti. İkizler hâlâ şaşkındı, bir süre çekirdek çitleyerek Koç'un arkasından baktıktan sonra cebinden telefonunu çıkardı ve Terazi'ye yazmaya başladı.
-İkizler ve Terazi Özel Konuşma-
İkizler: hayırlı olsun Terazicim 😊
-Görüldü, 14:01
Terazi: ne için?
İkizler: yeni sevgilin diyorum, hayırlı olsun. Umarım Koç'tan daha çok sever seni.
Terazi: boş yapma, yeni sevgilim falan yok.
İkizler: yemezler
İkizler: yoksa Koç'tan niye ayrılasın ki?
İkizler: ama Koç'u aldatmak yerine insan gibi ayrılmak istemeni takdir etmemek de olmaz şimdi. Kendini azıcık da olsa geliştirmişsin demek ki bravo 👏🏻👏🏻
Terazi: ne zaman kendimi açıklamama izin vereceksin?
İkizler: bana kendini açıklamana gerek yok, kimseye kendini açıklamak zorunda değilsin. Ama çok ayıp ettin. Koç seni çok seviyordu, aranız da iyiydi. Ayrılmak için hiçbir sebebiniz yoktu. Onu üzmeye değdi mi merak ediyorum?
Terazi: dışarıdan bakıp konuşmak ne kadar kolay dimi?
Terazi: neyse, dediğin gibi, sana kendimi açıklamak zorunda değilim! O yüzden defol git, yoksa ben yapacağımı bilirim.
İkizler: peki sen çocuğun ne kadar üzüldüğünü biliyor musun söylesene bi!
İkizler: Koç o kadar sevgilinin içinde belki de seni en adam gibi seveniydi ama sen onu kendi ellerinle kaybettin.
İkizler, yazmaya devam ederken yukarıda Koç'tan mesaj geldiğinin bildirimini görünce klavyeden yazdıklarını sildi ve Koç'un mesajına baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12 ~ Texting
HumorBurçlar whatsapp grubu kurup birbirleriyle yazışsalardı, nasıl olurdu? *Yay, QhArDeshLeR oNLiNe grubunu kurdu.* *Yay, Koç ve 10 diğer kişiyi gruba ekledi." Yay: Milleeeet napıyonuz? Aslan: Beni grubun lideri yap çabuk Başak: Tansiyonum yükseldi. ULA...