Akrep: sonunda buldum sizi! Nerdesiniz ya?
Terazi: biz Yay'ı arıyoruz da, sen bizi niye arıyorsun ki? Bir şey mi oldu?
Akrep: evet hem de çok kötü bir şey oldu! Acilen buluşma yerine dönmeliyiz. Konuşmamız lazım.
Koç: Yay'la alakalı mı? Cesedini falan bulmadınız dimi lan?!
Akrep: Hayır, burda konuşamayız. Daha fazla vakit kaybedemeyiz. Hadi gelin, çabuk!
Koç, İkizler ve Terazi telaşlı ve kafaları karışık bir şekilde Akrep'le birlikte buluşma noktasına dönmek için hızlıca yürümeye başladılar.
İkizler: sen buraya kadar tek başına mı geldin lan? Amma da cesaretliymişsin, kaybolmamışsın da koca ormanda. Helal valla.
Akrep: LAN!!
İkizler: lan noluyo, ne bağırıyorsun? Canavar mı gördün?!
Akrep: Lan ben Balık'la birlikte gelmiştim sizin yanınıza?!! Nerde bu kız?!
Terazi: NE?! Bak şaka yapmıyorsun dimi?!
Akrep: NE ŞAKASI YA! ŞU AN ŞAKA YAPMANIN SIRASI MI DA ŞAKA YAPAYIM, NE ŞAKASI?
Akrep: offf, nereye kayboldu bu kız ya!
Akrep: *elini alnına vurur* yanımdan kaybolduğuna inanamıyorum! Şimdi ormanın neresinde tek başına kim bilir ya of!
İkizler: Şu an asla Balık'ın yerinde olmayı istemezdim.
Terazi: bi zevzeklik etmesene!
İkizler: düşüncemi söyledim ne var ya?
Akrep: şu an bunun yaşandığına inanamıyorum! Kafayı yicem, nereye kaybolabilir bu salak ya?! Ona peşimden gelmesini söylemiştim!
Koç: tamam, panik yapma. Geldiğin yoldan geri dönelim, onu buluruz belki.
Akrep: iyi
Akrep: Bok vardı da o kadar kişi dururken onu getirdin yanında dimi, aptal kafam! İnşallah kıza kötü bir şey yapmamıştır.
İkizler: kim? Kim kötü bişey yapmamıştır?
Akrep: *derin bir nefes aldıktan sonra olduğu yerde durup arkasına döner*
Akrep: kim olacak, hayalet. Çünkü bu orman hayaletli. Sizi de bu yüzden arabanın oraya toplamaya çalışıyordum. Uyaracaktık sizi çünkü. Daha dikkatli olmanız lazım. Yoksa onu sinirlendirirseniz size saldırabilir ya da daha da kötüsü olabilir.
İkizler: *nefes alış verişleri hızlanır* n-ne? Demek doğruymuş, hay ben böyle işe...
Koç: ya iyice saçmaladınız aq. Ne hayaleti kızım? Hayalet diye bir şey mi var? Korkudan halüsinasyon görüyorsunuz siz sadece. Nasıl bi hayaletse bu, ben hariç herkese göründü anasını satayım.
Akrep: saçmalıyor muyuz? Boğa'yla birlikte gördük. Madem bu bi halüsinasyon o zaman nasıl ikimiz birden görebiliyoruz ukala şey? Halüsinasyon ne zamandan beri bulaşıcı bir şey oldu, söylesene!
İkizler: yalnız kanka, cidden haklı olabilirler. Büyük ihtimalle de haklılar zaten! Ben zaten boş yere korkmam ki bir şeyden abi! Ormanın verdiği hissiyatı, havası bile korkunç!
Koç: neye benziyor peki bu hayalet? Madem gördünüz, söyleyin de gördüğümüz zaman biz de tanışalım, haha!
Akrep: Bak seni uyarıyorum Koç. Dışarıdan inanmıyor gibi görünsen de, en azından içinde bir yerlerde inan ve tedbirli davran. Bu arada hayalet küçük bir kızın bedeninde görünüyor. Soluk beyaz tenli, uzun siyah saçlı ve orta boylu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12 ~ Texting
HumorBurçlar whatsapp grubu kurup birbirleriyle yazışsalardı, nasıl olurdu? *Yay, QhArDeshLeR oNLiNe grubunu kurdu.* *Yay, Koç ve 10 diğer kişiyi gruba ekledi." Yay: Milleeeet napıyonuz? Aslan: Beni grubun lideri yap çabuk Başak: Tansiyonum yükseldi. ULA...