1.5K 85 588
                                    

Medya, Oğlak ve Yengeç burcu

2 saat sonra...

~Aslan~

"Huh... sonunda her şey hazır. Acaba bir şey unuttum mu? Parti yiyecekleri, içecekler, alkollü içecekleri Boğa getirecekti, süsler, hoparlör de her an kopmaya hazır gibi bizi bekliyor, partide oynayabileceğimiz oyunlar da hazır. Ben de hazırım, her zamanki gibi çok güzelim. E her şey tamam gibi görünüyor!"

*Ding dong*

Aslan, zilin sesiyle irkilerek hemen yerinden kalktı ve kapıya koştu. Gelen Yengeç ve Balık'tı.

"Hoşgeldiniz kızlar!" diyerek onları içeri aldı. Yengeç elindeki yüklerden bir türlü ayakkabısını çıkaramıyordu.

"Hoşbulduk tatlım!" dedi Balık neşeli bir tavırla. "Her zamanki gibi çok iyi görünüyorsun, sönük kaldık yanında."

"Teşekkür ederim, siz de çok tatlısınız her zamanki gibi."

"Ay, kız Balık yardım etsene! Tut şunları içeri giremiyom senin yüzünden." dedi Yengeç yorgunlukla.

"Pardon seni unuttum." diyerek Yengeç'in elindeki yemek kaplarından birini aldı Balık. Aslan da ona yardımcı oldu.

"Tabi yaa... Ben kimim ki zaten? Hemen unut beni." diye trip attı Yengeç. Sonra da içeri girdiler. Ellerindeki yiyecekleri parti yiyeceklerinin olduğu masaya bıraktıktan sonra üçü de aynı koltuğa bıraktılar kendilerini.

"Kız ilk biz mi geldik?" diye sordu Yengeç şaşkınlıkla.

"Evet, diğerleri de gelir şimdi." der demez kapı zili çaldı.

"Geldiler bile." dedi Aslan ve gülerek kapıyı açmaya gitti. Kapıyı açar açmaz da korkuyla kendini hafifçe geri itti. Çünkü kapıda elindeki koca fişeği ona doğru doğrultmuş bir şekilde duran Yay ve yanındaki Kova ile karşılaştı.

"Pehehehe biz geldik." diyerek içeri daldı Yay.

"Lan gevşek kızı korkuttun, bir özür dilesene!" dedi Kova, delikanlı abi havasıyla. Sonra o da içeri girdi.

"Hoşgeldiniz beyler. Yok be ne korkacağım, şaşırdım sadece. Bir Aslan'ı kimse korkutamaz! Yay ve her zamanki manyaklıkları işte, alıştık."

Yay, diğerlerinin yanına geçerken elindeki fişeği Yengeç ve Balık'ın üzerine fırlattı. Kızların ikisi korkuyla çığlık attı. Yay ise onların bu hallerine kahkaha attı. Yengeç korkudan birden Balık'a sarıldı.

"Deli misin ya sen?! Ya patlasaydı?" diye bağırdı Yay'a Balık. Bir yandan da kendisine sarılmış Yengeç'in sırtını sıvazlayarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Yav sakin olun, ateş yoksa hiçbir güç patlatamaz bunu!" dedi Yay. Gülmekten zar zor cümle kurabildi.

"Öhöhö çok komik!"

"Yay, bir ortalığı karıştırmasan olmuyor dimi?" dedi Aslan. Birkaç dakika sonra ortalık sessizleşti, herkes oturduğu yerden kendi halinde takılmaya başladı.

*Ding Dong*

"Birileri daha geldi. Ben bakarım." diyerek yerinden kalktı Aslan ve kapıya koştu. Kapıyı açınca karşısında İkizler ve onun saçına yapışmış bir adet Başak'la karşılaştı.

"Yav tamam özür dilerim bırak, valla bir daha yapmicam!" dedi İkizler gevşek gevşek gülerek.

"N'oluyor millet?" diyince ikisinin de dikkati Aslan'a kesildi birden. Başak bir şey demeden İkizler'in saçını bırakıp içeri girdi.

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin