✨ FİNAL ✨

765 39 51
                                    

-10 YIL SONRA-

Koskoca 10 yıl. Sanki bir anda geldi geçti. Artık burçlar 29 yaşında, birer yetişkinlerdi. Bunu söylemek ne kadar doğru olur bilmiyorum. Örneğin Yay, İkizler ve Balık kaç yaşında olursa olsun çocuksu ruhları onları asla terk etmeyecek. Oğlak, Başak ve Kova ise gençken bile olgun karakterli, mantıklı kişilerdi. Şimdiyse tam anlamıyla öyleler. Hem yaş olarak, hem de baş olarak.

Şimdi 10 yıl içinde burçların hayatında neler değişmiş, bir göz atalım:

Koç ve İkizler aynı radyo şirketinde beraber sunuculuk yapıyorlar. Bu arada, son üç yıldır ikisi aynı evde yaşamaya başladı. Her yıllık izinlerinde ülkeden ülkeye geziyorlar. Herkesin önünde iki sıkı dostken, başbaşa kalınca birbirlerine hayran iki erkek olmaya devam ediyorlar. Her zamanki gibi aşırı eğlenen bir ikililer. İlişkileri 10 yıl önceki gibi aynı heyecanıyla devam ediyor. Sadece biraz daha gelişti o kadar. Birliktelerken onları yıkacak çok az şey var bu hayatta.

Balık ve Başak ise aynı hastanede iki hemşire olarak çalışıyorlar. Başak geçtiğimiz ay baş hemşire oldu, Balık ise onun yardımcısı. 10 yıl önceki merhametliliklerinden ve yardımseverliklerinden hiçbir şey kaybetmediler. Sadece şu an daha fazla insan için çabalıyorlar, her gün kendilerine muhtaç binlerce insan için hizmet ediyorlar. İkisi de mesleğine aşık. Bu arada, Balık hastaneden kendisi gibi bir hemşirle nişanlandı. Anlattığına göre çok yakışıklı, kibar, romantik biriymiş ve tam hayallerindeki erkekmiş. Seneye evleniyorlar. Başak ise hâlâ mükemmel erkeği beklemeye devam ediyor.

Balık nişanlandı demişken, Oğlak ve Yengeç'se 5 yıldır evliler. Oğlak sözünü tuttu ve güzel bir iş bulur bulmaz Yengeç'e evlenme teklifi etti. Hâlâ ilk günkü gibi birbirlerine aşıklar. Ayrıca çok da tatlı bir anne baba oldular. Evet doğru, bir de dünya tatlısı 4 yaşında minik bir oğulları var. Hatta bir bebek daha bekliyorlar. O da kız olacak ve bir dahaki ay kucaklarına almış olacaklar. Geniş ve güzel bir aile olmaya kararlılar gibi görünüyor.

Balık nişanlandı, Oğlak ve Yengeç evlendi demişken tabiki Akrep ve Boğa da evlendi. Geçen sene evlendikleri için daha taze evli sayılırlar. İlk günkü tutkularından hiçbir şey eksilmedi. Birbirlerine 10 yıl önceki gibi, belki de ondan daha da fazla aşıklar. Tek değişen şey, Akrep'in artık Boğa'ya daha fazla güvenmesi. Boğa'nın sadık ve güvenilir karakteri Akrep'e ne kadar iyi gelse bile, yine de bir kız Boğa'ya onu yiyecekmiş gibi baktığında hemen gözlerini ona dikecek. Çünkü Akrep olmak bunu gerektirir. Bu arada, onlar doktor olmak için 6 sene üniversite okudular ve 3 yıl önce mezun oldular. O yüzden arkadaşlarına göre iş hayatına biraz geç atıldılar. Artık ikisi aynı hastanede çalışan iki başarılı doktor. Ve söylememe gerek var mı bilmiyorum, azgınlıklarından da bir şey kaybetmediler. Bu ikisi birbirlerine asla doyamayacaklar sanırım.

Kova, bir ortaokulda bilişim teknolojileri öğretmenliği yapıyor. Okulunda çok sevilen ve popüler bir öğretmen. Diğer öğretmenlerden çok daha farklı oluşu, arkadaş canlısı oluşu, eşitlikçiliği, yeniliklere açık karakteri, kendi özgürlüğüne ve başka bireylerin de özgürlüklerine önem vermesi, gençlerin düşünce ve kafa yapılarını çok iyi bilmesi, yardımsever ve havalı kişiliği sayesinde tüm öğrencileri ona tapıyor. Öyle ki, özel günler dışında bile öğrencilerden hediye alan tek öğretmen Kova olabilir. Mesleğini ve öğrencilerini gerçekten çok seviyor. O kadar çok seviyor ki haftasonları ücretsiz bir şekilde öğrencilerine yazılım dersi veriyor. Bu fedakarlık her öğretmenin harcı değil.

Yay, sonunda anne ve babasının evini terk edip kendine güzel bir ev tutmayı başarabildi. Turistlerin akın akın geldiği 5 yıldızlı lüks bir otelin müdürlüğünü yapıyor ve gayet iyi kazanıyor. Ve tabi ki parasının %90'ı eğlenceye gidiyor. Umarım fakirleşmeden aklı başına gelir. Bu arada Kova ile hâlâ en yakın arkadaşlar. Sürekli Kova'yı ve öğrencilerini okulda ziyaret eder. Orada bir öğretmen olmasa bile öğrenciler onu da çok seviyorlar, çünkü her okula gittiğinde kendisi de öğrenciler de acayip eğleniyorlar. Ayrıca Yay geçen sene kumardan tam 6 milyon kazandı. Fakat kumarhaneye 7 milyon TL borcu olduğu için kazanır kazanmaz bebekten lolipopunu alır gibi parasını elinden aldılar. Şimdiyse 1 milyon borcu kaldı. Son ödemesi gereken borç için kumarhane sahiplerinden sürekli "bacağına sıkma" gibi tehditler alsa da, bu hoşuna gidiyormuş. Hayatında ölüm riski olsa bile aksiyon olmak zorundaymış, çünkü Yay olmak çılgın olmayı gerektirir.

12 ~ Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin